Arraqnz
Gramowicz(ka)-
Zawartość
34 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Arraqnz
-
Ranga
Bumelant
-
Wkrótce dowiemy się więcej o nowym Assassin’s Creed na PS3 i X360
Arraqnz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Gra o Assassinach, nazywa się Assassin''s Cred, w niej wcielamy się w rolę templariusza ... -
Nie będziemy w nilfgardzie, bo to sala w Wyzimie, czyli Temeria. A na ostatnim to jest kruk którego wyczarowała Yen, potrafi takie rzeczy, przeczytajcie książkę.
-
Jak wyjdzie Wiedźmin 3 na Linux to przesiadam się. Mam już dość Mocrosoftu, bardzo mam go dość.
-
Konekwencje podejmowanych decyzji w Wiedźminie 3: Dziki Gon nie będą widoczne od razu
Arraqnz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Z jednego wpisu na eurogamer zróbcie jeszcze z 4 nowe newsy, podzielcie tekst na linijki i dodawajcie co godzinę będzie ciekawiej. -
Każdy bohater Fable Legends to inna moralność, osobowość i światopogląd
Arraqnz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Heh inna osobowość i podglądy, a potem będzie "ja popieram A, za to nie lubię B, a inny NPC powie "ja popieram postać B, za to nie lubię A". -
Mount & Blade II: Bannerlord na pierwszych screenach
Arraqnz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> Serio? Po tak długim czasie produkcji i braku jakichkolwiek informacji myślałem, że twórcy > zaskoczą sporym skokiem jakości grafiki. Tutaj tylko błoto wygląda fajnie, w przypadku > reszty nie widzę większego progresu względem jedynki, a ta już w momencie wydania wyglądała > - co tu dużo mówić - słabo. Wiadomo, że nie w grafice tkwi siła M&B, ale tak naprawdę > to właśnie warstwa techniczna była dla mnie jedynym poważnym minusem w przypadku tego > tytułu (co i tak nie umniejszało przyjemności z niego płynącej). To jest pewnie alfa, to sare Mount&Blade Warband ładniej wyglądał.o, nie było tyle kanciastych elementów. Jeszcze to poprawią, czekam! -
DICE: kod sieciowy w takich grach jak Battlefield 4 nigdy nie będzie pozbawiony wad
Arraqnz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Od tego są beta testy ale nie ma to jak dać ludziom betę 2 miesiące przed premierą i potem niby próbować coś poprawić. Beta to nie grywalne demo do k$%#$ nędzy! -
Need For Speed: Underground 3 możliwy pod jednym warunkiem
Arraqnz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
To dlaczego do ku%$y nędzy jeśli idą w tym kierunku, tęsknią za przerabianiem samochodów itd. nie zrobią tego w obecnej odsłonie czy nie zrobili? -
"Co zrobi siwowłosy łowca potworów zależy wyłacznie od gracza." "siwowłosy" say "siwowłosy" one more time bitch - BIAŁOWŁOSY !!! jak można się tak pomylić ... kompletny brak profesjonalizmu.
-
Bethesda kłamała: twórcy Dishonored pracują nad Prey 2
Arraqnz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Teraz wyjdzie na to, że nasz rodzimy Cyberpunk będzie musiał konkurować z Prey 2, kibicowałem Prey, potem gdy miało już nie powstać Cyberpunkowi ale teraz jestem rozdarty. Chyba jednak zaufam CDPR. -
Wiedźmin 3: Dziki Gon - jak poprawić TES V: Skyrim?
Arraqnz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ja tak samo Skyrim zaczynalem caly czas od początku bo podobalo mi sie pierwsze 10 h gry, a we Wiedzminie była fabuła która pchała wszysrko na przód. -
Wiedźmin 3: Dziki Gon - jak poprawić TES V: Skyrim?
Arraqnz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jak poprawić Skyrim? Do Wiedźmina 2 dodać otwarty świat. Dobra fabuła? Zawsze śmieszą mnie.ludzie któzy wpowiadają sie o grach nic o nich ne wiedząc, grałes w W2? Wiesz jaka tam była fabuła? Grałes w W1? Tego nie idze zepsuć nawet przez otwarty świat. -
Wiedźmin 3: Dziki Gon - jak poprawić TES V: Skyrim?
Arraqnz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ja muzyka z Wiedźmina jaka była?Ta z Wiedźmina była przede wszystkim słowiańsko-celtycka o zabarwieniu metalowym, do dzis mam wszystkie kawalki z wiedzminow i z zwiastunów, a ze sSkyrim pamiętam tylko motyw przewodni czyli Dragonborn i coś tam z karczmy -
Wiedźmin 3: Dziki Gon - jak poprawić TES V: Skyrim?
Arraqnz odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Skyrim był słaby Wiedźmin 3 będzie super ale Wiedźmin 3 będzie > taki jak Skyrim bo Skyrim był super. WTF. Słabo, bardzo słabo. Naprawde jedyny pomysł > na jakim CDPR chce budować hype W3 to Skyrim? W3 nie jest budowany na Skyrim, a przedewszystkim na książce i tu jest największa przewaga, bo ten świat już jest wystarczy go przeniesć do gry. Po drugie W3 jest budowane na dwóch poprzednich częściach , a ze Skyrim czerpią tylko dobre pomysły i rozwiązania żeby stworzyć historię jak z sagi A.Sapkowskiego. Gdybyście czytalo książki to byście wiedzieli że W3 bardzie upodabnia sie do ksiazki niz do Skyrim, ba nawet Skyrim jest podobne do ksiązki ( i dla idiotow któzy powiedzą ze ksiązka wzoruje sie na Skyrim cz Wiedzmin - saga była napisana jakies 20 lat temu. -
> Osłabiają mnie ludzie, którzy na upartego nazywają Wiedźmina 3 Skyrimem. Rozumiem delikatne > porównania na niektórych płaszczyznach, ale ustawiczne podpinanie Wieśka i przedstawianie > go - zwłaszcza w obecnej sytuacji - jako młodszego, wyśmiewanego oraz tańszego klona > Skyrima jest irracjonalne. Przypominam, że zarówno Bethesda Softworks jak i Redańczycy > skupiają się na całkiem innych aspektach przy tworzeniu swoich gier. Otwarty, duży świat > nie oznacza słabej fabuły, słabych postaci i rozmycia "klimatu", nie musi nawet oznaczać > nudy, jeśli ten świat będzie żył. Ufam Redom na tyle, by nie wieszać na nich psów za > sam pomysł, koncepcję oraz rzucenie wyzwania jednej z najpopularniejszych marek growych > na świecie. > Kapiszi? > PIWO TEMU PANU :-P EDIT: Na dodatek stawiam złotówki przeciw trocinom, że Pan książk nie czytał, nie wie > pan czym jest Skellige, być może nie pojmuje Pan również, że Skyrim nie ma monopolu na > nordyckość, nie był pierwszy i nie będzie ostatni. Deal with it ;) >