r0cco

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    1
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O r0cco

  • Ranga
    Obywatel
  1. r0cco

    Max Payne 3

    Posiadam laptopa z techniologia optimus z karta inela HD 3000 oraz GT555M. Gra odpala się na mocniejszej karcie po zmianach ktorych dokonalem: 1) instalacja sterowników nvidia verde 301.42 oraz instalacji directx 11 do najnowszej wersji. 2)dopisanie do skrótu mp3 w polu element docelowy po spacji : dx11 -adapter 1 3) Aktualizacja MP3 do wersji 1.0.0.22 4 )wprowadzenie odpowiednich parametrów do pliku xml - który znajduje się w dokumentach/RockStar Games/ Max payne 3/ plik xml nosi nazwę graphics, parametry <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <Graphics Version="1"> <Resolution value="9"/> <Width value="1360"/> <Height value="768"/> <RefreshRate value="60"/> <Fullscreen value="1"/> <TextureQuality value="2"/> <AnisotropicQuality value="4"/> <Vsync value="1"/> <SSAO value="1"/> <ShadowQuality value="3"/> <ReflectionQuality value="3"/> <WaterQuality value="2"/> <FXAA value="2"/> <Tessellation value="3"/> <HighQualityShaders value="1"/> <DirectXVersion value="3"/> <MSAA value="1"/> </Graphics> 5) nie wiem czy to ma znaczenie ale gra zainstalowana jest w "D:\GRY\MAX PAYNE 3" 6)Przeniesienie pliku nvdxgiwrap.dll z folderu C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\coprocmanager do nowego folderu w tym samym katalogu P.S pamiętajcie o podłączeniu swojej maszyny pod zasilanie zewnętrzne by nie zabrakło jej mocy. Na Core i 7 oraz GT 555M na full detalach oraz rozdzialce 1370 x 768 gra w pomieszczeniach zamkniętych aż śmiga na dx 11.