Berner
Gramowicz(ka)-
Zawartość
6 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Berner
-
Ranga
Obywatel
-
tak sobie czytam i jedno zdanie mi sie cisnie: RECENZJA TO OCENA SUBIEKTYWNA RECENZETA! nie oczekujcie ze ktos bedzie zachwalal wasza gre bo wy w nia gracie, fajnie grajcie sobie ale nie piszcie ze cos jest do kitu bo wasza gra jest najlepsza na swiecie!
-
Artykuł: Dark Souls: Prepare to Die Edition – najtrudniejsza gra świata?
Berner odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Cały świat trzeba poznać i zapamiętać. Główny bohater niepiśmienny analfabeta, który nie jest w stanie prowadzić dziennika krótkiego, szkicować mapy - wszystko spada na gracza. To jest śrubowanie poziomu trudności ? To gameplay powinien być trudny. Wystarczy jedno uderzenie, nawet przypadkowe, a śmiertelnie się obrażą i sięgną po broń. Kolejny sztuczne wymuszenie, missclick i jest się w dupie. Gra ma pewnie tak zrobione AI, że przeciwnicy ustawiają się jak idioci i przy przypadkowym przełączeniu celu... szkoda gadać. Rozumiem friendly fire z obrażeniami, ale każdy normalny człowiek by zrozumiał niezamierzone draśnięcie/zareagował na ostrzeżenie i robił unik. [...] autorzy niczego nie tłumaczą dezorientując gracza i odbierając przyjemność z zabawy. i to jest dodatkowa trudność gry czy po prostu wkurzanie gracza ? Trudne to są czasem zagadki logiczne, a nie bełkot, który musimy tłumaczyć sobie googlami bo za cholere nie wiem "co autor miał na myśli" I te checkpointy + bicie trashu od nowa po failu, to już nie te czasy. Chociaż w jrpgach starych to ciągle nie boli - ot farmiło się zone przed bossem tak długo, aż można było ją spokojnie przejść. tekst wybitnie mnie zniechęcił do gry - rozumiem wymagającą walkę jak z Severance czy Rune, ale takie "utrudnienia" jak wyżej mnie nie bawią. No i port *tej* jakości... nie widzialem wiekszego hatera, naprawde. Prawda jest taka ze teraz gry robia specjalnie za latwe zeby wiekszosc "graczy" mogla sie spokojnie bawic. Dla prawdziwych graczy naprawde trudna gra to rarytas! -
troche ryzykowne... skoro tyle pomyslow sciagnietych z innych produkcji... nie umieli wymyslec nic innowacyjnego?
-
W GRID 2 nie będzie widoku z wewnątrz pojazdu... na życzenie graczy
Berner odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
w GRID jezdzilem tylko i wylacznie korzystajac z widoku z kokpitu, sprawialo mi to ogromna frajde a teraz chca mi to zabrac;/ mam nadzieje ze jeszcze zmienia zdanie bo czekalem na ta gre bardzo dlugo a tu taka niby blachostka moze mi zepsuc cale wrazenie z gry -
kolejny wow:D ludziom sie bedzie mylic:)
-
Szef działu kreacji Assassin`s Creed III: Kontynuacje nie wnoszą nic nowego? Nonsens!
Berner odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
prawda jest taka, ze czego nie powiecie ac jest kultowy, zrobil furore w swiecie gier i ukazal swietna fabule. Fakt zbyt wielu nowosci nie mieli, ale popatrzcie na skok z ac do ac 2, nie widzicie serio nowosci? nie ma co sie oszukiwac, wiekszosc z was flameuje na ac a i tak kupicie