megamocny872

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    38
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O megamocny872

  • Ranga
    Robotnik
  1. Diablo III, Starcraft II, Hearthstone cieszą się wielką popularnością. Dodatek kupiło 2,7mln osób w przeciągu pierwszego tygodnia, kupili go fani którzy grają regularnie. W następnej kolejności klientów dojdą osoby czekający na promocje. Ktoś u góry pisał, że widzi 300 gier na HC albo 200 osób na czacie. Widoczne gry są otwarte - niepełne. Jeśli automat połączy ludzi to gra zostaje usunięta z listy. Automat dąży to gier 4na4 więc zawsze ich będzie mało. 200 osób na czacie to liczba ludzi którzy weszli na czat. Jeśli maksymalna liczba graczy przekroczy limit, tworzy się kolejny czat. Na czacie widzimy znajomych albo osoby z którymi ostatnio graliśmy. Polskich czatów mogą być setki.
  2. Krzyżowcy to elitarna grupa Paladynów. Są silniejsi i dostają bardziej ekstremalna zadania.
  3. duze zmiany na plus, dodatek zapowiada sie lepiej niz LoD do D2.
  4. megamocny872

    Ile zarabiają e-sportowcy?

    Mana jeszcze nie wygrał z Nerchiem więc Nerchio > Mana
  5. Diablo staje się coraz lepsze i lepsze. Po wypuszczeniu wielu zmian i zapowiadanych 2 dodatkach, gra stanie się również kultowa jak Diablo 1 i 2 wbijając przy tym konkurencję w ziemię i dając tony zabawy na następne lata.
  6. Czy ta beta udostępnia wszystkie jednostki ? Bo jeśli tak, to niezły żart zrobił sobie Relic. I tylko mi nie piszczcie, że więcej zobacze w DLC.
  7. megamocny872

    Company of Heroes 2 - betatest

    Mechanika gry nie ma tego ponieważ w SCII wszystko musisz robić, "sam ręcznie". Większość rzeczy w SCII jest wymyślona i wytworzona przez graczy ale to nie znaczy, że jeśli Blizzard czegoś nie przewidział to, że nie da się tego zrobić. No to prawda, CoH jest bardziej realistyczne i posiada inną mechanikę, ma np: punkty na mapie za którymi można się chować.
  8. megamocny872

    Company of Heroes 2 - betatest

    No i dobra, a kogo obchodzą porównania do SCII i to jeszcze tak fatalnie podawane? I to nie jest tak, że fani SCII zaczynają tylko prostują pewne zdania które tutaj padają. Pofatygowałem się przeczytać całość i jeśli ktoś uważa, że w SCII nie ma taktyki to nie ma zielonego pojęcia o tej grze. Jeśli uważasz, że w SCII wystarczy na spamować jednostek i wciskać 1A to życzę powodzenia. Dobry gracz poprzez wszystkie elementy taktyczne będzie kontrolował twoje jednostki i cokolwiek nie zrobisz on ci to zmiecie w pył. A to co obserwujesz na turniejach czylii stykanie się dwóch armii gdzie żadna nie chce za bardzo wykonać żadnego kroku świadczy tylko o olbrzymim doświadczeniu graczy. Tak jak w boksie gracz szuka chwili słabości przeciwnika po czym musi wykonać błyskawicznie ruch bo jego błąd będzie kosztował go gre a osiłek nie mający o boksie zielonego pojęcia zginie od jednego strzału w pierwszych 3sek. Taktyka w SCII wygląda mniej więcej tak: -Build Order (odpowiedni plan gdzie strategicznie rozmieścić budynki) -Scaut (cały czas obserwacja przeciwnika) -Blokowanie (utrudnienia budowy) -Psucie planów przeciwnikowi -Wymuszenia do budowy danych jednostek -Oszukane taktyki (switche) -Odpowiednie macro (ninja expy) -Timingi -Micro -Haras (żeby przeciwnik nie mógł rozwijać skrzydeł) -Drop -Contain (kolejne ograniczenie przeciwnika) -Proxy -Wybór odpowiedniego miejsca do walki, dostosowanie do umiejętności swojej armii -Podchody przeciwnika, atak ze skrzydła, backdoor itd. -Do tego dochodzą taktyki w różnej formie: rush, allin, chess, deffens, air, pool, gate, hatch, rax, push, tech, bio, turtling, wall itd. -uppgrade Teraz dodaj do tego taktyki dla każdej z ras i masz w okazałości StarcraftaII, chciałbym inną taką grę w której trzeba dbać o tyle elementów.
  9. megamocny872

    Company of Heroes 2 - betatest

    Może dlatego, że nie mają siły czytać takiej sterty bzdur. I to nie fani SCII zaczynają ten flame i porównywanie innych RTSów do SCII z żałosnymi wywodami. To mało widziałeś.
  10. megamocny872

    Company of Heroes 2 - betatest

    Uwielbiam tematy o StarcrafcieII poruszane przez ludzi nie mających o grze zielonego pojęcia lub reprezentujący poziom totalnego minimum ale coś tam widzieli więc uważają, że to im wystarczy do podejmowania rozmowy :D Panowie, proponuje śledzić wydarzenia, zmiany w rozgrywce, nowe taktyki, zagrania, wypowiedzi prograczy a gwarantuje wam że po roku czasu będziecie mieli jakiś szczątek wiedzy którą posiadają ludzie grający w Starcrafta od 15 lat. Wtedy to pogadamy o strategicznych punktach na mapach, harasie, dropach, gdzie warto atakować z flanki, gdzie złapać przeciwnika, w jakim miejscu odciąć mu droge i jak go wyprowadzić w pole. Jak na razie ta rozmowa wygląda tak: Wole gre X bo fajnie sie przy niej długie w nosie, a ja wole gre Y bo można przy niej fajnie popijać kawkę, niezły faceplam tutaj Panowie odwalacie:) Zresztą co tutaj dużo mówić, wystarczy wejść na forum Polskiego Community SCII i poczytać o czym ludzie dyskutują. Gwarantuje, że wszystkie mądrale nie zrozumieją 95% tekstu. Która gra jest bardziej wymagająca? Nie mam złudzeń. I współczuje osobom które uważają, że SCII polega na jak najszybszym na spamowaniu jednostek i zalaniu przeciwnika :)))))) Musicie mieć w życiu naprawdę ciężko... Zaczynają się rozgrywki WCS 2013 w Korei mamy CODE S polecam...
  11. megamocny872

    Company of Heroes 2 - betatest

    > na allegro kupilem za 1 zł dostęp do Bety i działa daj link do aukcji
  12. ozoqq hejterze, wiedze że wtykasz nos w kazdy wątek o blizzardzie i wylewasz łzy jak to ci sie gry nie podobaja, większego półgłówka ze świecą szukać. Nie podoba ci sie to nie wchodź i nie zawracaj dupy innym. Do innych hejterów, przestańcie pieprzyć, że to już nie ten sam Blizzard, bo to jest żałosne. Dzieci ktore nigdy w stare gry Blizzarda nie grały ale najlepiej wiedzą, jakie kiedyś gry robił. Do waszej wiadomości Heart of the Swarm jest świetnym przykładem, że Blizzad robi doskonałe gry takie jak kiedyś. Wracając do tematu to wybór przez Blizzarda gry karcianki jest ewidentnym kierunkiem dla niszowej gry z pasją dla fanów. takiej drugiej firmy nie ma na rynku, bo dzisiaj każda firma tworzy odgrzewane kotlety i odcina kupony. A tutaj wielki zaskoczenie, karcianka... no proszę.
  13. megamocny872

    Recenzja: StarCraft II: Heart of the Swarm

    niezłe prowo :)))))))))))))))))))))))))))))))) na to co tutaj napisałeś, po prostu brak słów :)))))))))))))))))))))))) Ale dzięki za informację, właśnie się dowiedziałem, że Twoja wiedza na temat StarcraftaII kończy się na wiedzy budowaniu masywnie odpowiednich jednostek xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Dobra wystarczy mi kawałów na dzisiaj, kończę odwiedzanie tego wątku bo cała dyskusja ociera się o coraz większą parodię :))))))))))))))))))))))))))))))
  14. W porównaniu do Wings of Liberty są one wyraźnie słabsze, Wings of Liberty w 2 dni - 1,5 mln Heart of the Swarm w 2 dni - 1,1 mln - piękny wynik i aż zaskakuje taka wysoka sprzedaż bo z reguły dodatki sprzedają się gorzej. Jednak nie widze, tutaj nic co by wskazywało nawiązanie do tematu wątku mówiącego o tym że wyniki są wyraźnie słabsze. Warto też dodać że premiere Heart of the Swarm oglądało 120 tys ludzi a MLG w ostatnią niedzielę 157 tys - co wyprzedziło wynik Laangue of Legends.