Dabkos

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    5
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Dabkos

  • Ranga
    Obywatel
  1. Dabkos

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Kody doszły, dziękuję ;)
  2. Dabkos

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Mija już prawie miesiąc od mojego zamówienia podanego powyżej. Nadal nie dostałem maila z kodami do gier. Zawsze byłem zadowolony z usług serwisu Gram.pl, polecałem was innym znajomym, rodzinie, przyjaciołom. Proszę was ponownie o pomoc. Mam nadzieję, że sprawa się w końcu wyjaśni, bo czekanie na wirtualny kod 20+ dni nie jest normalne, nawet jeśli po drodze wystąpiły jakieś problemy. Wierzyłem, że ktoś w końcu zwróci się do mnie, lecz na marne. Musiałem znów reagować, bo DOK także nie odpowiada. Wasz klient Piotr
  3. Dabkos

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    Ile jeszcze czasu będę musiał czekać na realizację mojego zamówienia? Nadal nie otrzymałem kodów do gier na e-mail. Chciałbym wiedzieć w czym problem, bo nie po to kupiłem gry z promocji żeby ich w ogóle nie mieć. Dostarczenie kodów przeciąga się z dnia na dzień, a nadal nie otrzymałem żadnego wytłumaczenia zaistniałej sytuacji.
  4. Dabkos

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    identyfikator [DOK #12800] Chyba o to chodziło
  5. Dabkos

    Konsulat ekipy gram.pl - gry cyfrowe

    W dniu 31 października zamówiłem 2 gry z wyprzedaży serwisu gram.pl. Były to: - Battlefield Bad Company 2 - Car Mechanic Simulator 2014 Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem e-maila z kodami do tych gier. Jedyne informacje, które zostały mi nadesłane to automat PayU, który potwierdził, że zapłata, czyli kwota w wysokości 24,89 została prawidłowo wykonana i zakończona. Numer zamówienia: P000010472 Nie mam pojęcia co się dzieje. Wysyłałem już zgłoszenie do DOK-u, lecz nadal nie dostałem ani odpowiedzi ani kluczy do gier. Proszę o pomoc.