Amazing_Maurice

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    21
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Amazing_Maurice

  • Ranga
    Robotnik
  1. Ponowne odgrzewanie odgrzewanych kotletów.
  2. Sęk w tym, że przechodzenie gry na czas często wiąże się z bardzo dobrym poznaniem samej produkcji. Żeby to zrobić należy grę przejść normalnie, jak każdy inny. Jestem pewien, że zdecydowana większość speedrunnerów ten etap robi czerpiąc z gry przyjemność, dopiero potem zabiera się za bicie rekordów. Mówienie, że jest to debilizm, chęć przyciągnięcia widzów na yt i w ogóle żenada to po prostu ignorancja. Zresztą samo bicie rekordów w przechodzeniu gry na czas może być przyjemnością, więc gdzie tu jest problem? To, że ktoś używa produktu nie do końca zgodnie z jego przeznaczeniem nie znaczy, że jest idiotą. To tak jakbyś powiedział, że bicie rekordów w biegach/pływaniu/wspinaczce itd itp jest idiotyzmem, bo zamiast czerpać przyjemność z uprawiania sportu ktoś ubzdurał sobie, że pobije jakiś rekord. A dążenie do tego często niewiele wspólnego ma z przyjemnością.
  3. Amazing_Maurice

    Weekend z GTA V na PC: Najlepsze filmy z rozgrywki

    > > > > > W multiplayerze San Andreas był dostępny powszechnie najmocniejszy motor i nim tak > ''łatwo'' > > się te stunty robiło. Normalnie w grze jest on dostępny tylko przy misji pobocznej > dla > > motocykla. A co do tego, że powinno się rozbijać, to... tylko gra. Nie brałbym jej > tak > > na poważnie. Dawało to jednak dużo zabawy a przynajmniej mi. > Poważnie, niepoważnie... może źle mnie zrozumiałeś bo chcę wiedzieć czy przy zwykłym > graniu jest to możliwę? Ilekroć coś sprobuję zrobić to zwykly wyskok i praktyczne gleby > na motocyklach więc troche z niedowierzaniem zawsze patrzyłem na stunty jakoby to było > na czystej grze robione. Gdy patrzę na 90% stunt movies z GTA V to mam wrażenie, że wszędzie są dziwne mody na obniżoną grawitację itd. Serio. Jeszcze w czasach, gdy yt nie istniało, albo było w powijakach montowałem filmy kaskaderskie z GTA VC. Wykręcenie fajnych slide, manuali czy combosów wymagało bardzo dużej praktyki i prób. Pamiętam jak pół dnia próbowałem wykręcić skok z ponad 11 obrotami (>4000stopni) na lotnisku. Dało się, ale wylądowanie tegoż było naprawdę trudne. Żaden motocykl nie latał tak wysoko jak na powyższych filmach. Był pewien serwis z filmami i tam swoje rzeczy publikowali naprawdę niesamowici ludzie. W GTA SA już nie było tego funu, w IV też. Oczywiście mówię tu o czystych trickach, bez modów i cheatów. GTA V wygląda bardzo obiecująco, ale naprawdę mam trudności ze znalezieniem tych prawdziwych, czystych tricków. Spróbuję coś wykręcić jak tylko kupię swoją kopię :)
  4. Amazing_Maurice

    Gracze przenoszą Vice City do GTA V. Zobacz efekty

    Poczekajcie rok, maksymalnie 2 lata i tytuł newsa znów będzie aktualny ;)
  5. Amazing_Maurice

    Pierwsze 18 minut z Bloodborne

    Dobra, zastanawiałem się nad tym i jedynym słusznym wytłumaczeniem dmuchanych trupów jest to, że podczas walki z kilkunastoma przeciwnikami naraz naturalny ciężar ciała mógłby stanowić pewną przeszkodę i utrudnienie.
  6. Amazing_Maurice

    Pierwsze 18 minut z Bloodborne

    Serio myślisz, że to specjalnie? Może, ale dla mnie odbiera trochę powagi grze :) Osobiście wolałbym czuć masę dopiero co zabitego monstra, zamiast szargać jego truchłem po podłodze przy każdym kroku ;)
  7. Amazing_Maurice

    Pierwsze 18 minut z Bloodborne

    Wszystko OK, wygląda obłędnie, animacja jest w porządku i mimo wielkiej zmiany otoczenia nadal czuć DS. Boli mnie tylko to, że ciała zabitych przeciwników nagle stają się półkilogramowymi laleczkami. Gdy w nie wdepniemy wymachują kończynami i miotają się po ziemi, nie czuć kompletnie ich ciężaru. Widać to w kilku miejscach, choćby przy pierwszym zabitym potworze - wilkołaku. Myślę, że możliwości dzisiejszych maszyn pozwalają pozbyć się tego problemu.
  8. Amazing_Maurice

    Flockers - recenzja

    Dość podobna, ale w rzucie izometrycznym była gra Sheep z 2000 roku.
  9. Co wy się tak burzycie. Przecież wymagania gier będą coraz wyższe, to normalna sprawa. Zresztą, gdy zobaczyłem wymagania Shadow of Mordor bardzo bałem się, że mój komputer nie udźwignie jej przynajmniej na średnich detalach. W rzeczywistości wszystko mam ustawione na high/ultra i nie mam problemów z płynnością. AC zawsze był dobrze zoptymalizowany, poczekajcie aż zagracie.
  10. Ej naprawdę mieliście takie problemy? Z tego co pamiętam to do najtrudniejszych elementów podchodziłem góra kilka razy, bez frustracji, którą można we mnie dość szybko włączyć. Ciekawe, aż zainstaluję jeszcze raz i sprawdzę.
  11. Za kolorowo. Gothic był trochę bardziej brudny i szary. Mam dość soczystych, wesołych kolorków Risen.
  12. Świetnie. Bardzo mnie cieszy, że twórcy widzą w grach komputerowych dobre medium przekazujące ludziom wierzenia, tradycje, rytuały i folklor społeczności. Oby więcej takich produkcji! Niedawno dostaliśmy znakomity Year Walk oparty na szwedzkich legendach, teraz mamy Never Alone.
  13. JEDEN Crimsonland, nie dwa i więcej "crimsonlandsów". Bardzo fajnie, cieszę się na reedycję. Oby tylko nie dali zbyt dużej ilości nieprzydatnych perków, bo w natłoku niepotrzenego syfu można będzie się pogubić.
  14. Brzmi interesująco i nietypowo, to trzeba przyznać. Będę śledzić temat.