Amazing_Maurice
Gramowicz(ka)-
Zawartość
21 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO Amazing_Maurice
-
Ranga
Robotnik
-
Doczekamy się zremasterowanych gier z serii Call of Duty?
Amazing_Maurice odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ponowne odgrzewanie odgrzewanych kotletów. -
Na przejście The Witness trzeba zarezerwować 70 godzin
Amazing_Maurice odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Sęk w tym, że przechodzenie gry na czas często wiąże się z bardzo dobrym poznaniem samej produkcji. Żeby to zrobić należy grę przejść normalnie, jak każdy inny. Jestem pewien, że zdecydowana większość speedrunnerów ten etap robi czerpiąc z gry przyjemność, dopiero potem zabiera się za bicie rekordów. Mówienie, że jest to debilizm, chęć przyciągnięcia widzów na yt i w ogóle żenada to po prostu ignorancja. Zresztą samo bicie rekordów w przechodzeniu gry na czas może być przyjemnością, więc gdzie tu jest problem? To, że ktoś używa produktu nie do końca zgodnie z jego przeznaczeniem nie znaczy, że jest idiotą. To tak jakbyś powiedział, że bicie rekordów w biegach/pływaniu/wspinaczce itd itp jest idiotyzmem, bo zamiast czerpać przyjemność z uprawiania sportu ktoś ubzdurał sobie, że pobije jakiś rekord. A dążenie do tego często niewiele wspólnego ma z przyjemnością. -
Weekend z GTA V na PC: Najlepsze filmy z rozgrywki
Amazing_Maurice odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
> > > > > W multiplayerze San Andreas był dostępny powszechnie najmocniejszy motor i nim tak > ''łatwo'' > > się te stunty robiło. Normalnie w grze jest on dostępny tylko przy misji pobocznej > dla > > motocykla. A co do tego, że powinno się rozbijać, to... tylko gra. Nie brałbym jej > tak > > na poważnie. Dawało to jednak dużo zabawy a przynajmniej mi. > Poważnie, niepoważnie... może źle mnie zrozumiałeś bo chcę wiedzieć czy przy zwykłym > graniu jest to możliwę? Ilekroć coś sprobuję zrobić to zwykly wyskok i praktyczne gleby > na motocyklach więc troche z niedowierzaniem zawsze patrzyłem na stunty jakoby to było > na czystej grze robione. Gdy patrzę na 90% stunt movies z GTA V to mam wrażenie, że wszędzie są dziwne mody na obniżoną grawitację itd. Serio. Jeszcze w czasach, gdy yt nie istniało, albo było w powijakach montowałem filmy kaskaderskie z GTA VC. Wykręcenie fajnych slide, manuali czy combosów wymagało bardzo dużej praktyki i prób. Pamiętam jak pół dnia próbowałem wykręcić skok z ponad 11 obrotami (>4000stopni) na lotnisku. Dało się, ale wylądowanie tegoż było naprawdę trudne. Żaden motocykl nie latał tak wysoko jak na powyższych filmach. Był pewien serwis z filmami i tam swoje rzeczy publikowali naprawdę niesamowici ludzie. W GTA SA już nie było tego funu, w IV też. Oczywiście mówię tu o czystych trickach, bez modów i cheatów. GTA V wygląda bardzo obiecująco, ale naprawdę mam trudności ze znalezieniem tych prawdziwych, czystych tricków. Spróbuję coś wykręcić jak tylko kupię swoją kopię :) -
Gracze przenoszą Vice City do GTA V. Zobacz efekty
Amazing_Maurice odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Poczekajcie rok, maksymalnie 2 lata i tytuł newsa znów będzie aktualny ;) -
Paradox Development Studios pracuje nad dwiema nowymi produkcjami
Amazing_Maurice odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Oczywiście, że wlicza. -
Dobra, zastanawiałem się nad tym i jedynym słusznym wytłumaczeniem dmuchanych trupów jest to, że podczas walki z kilkunastoma przeciwnikami naraz naturalny ciężar ciała mógłby stanowić pewną przeszkodę i utrudnienie.
-
Serio myślisz, że to specjalnie? Może, ale dla mnie odbiera trochę powagi grze :) Osobiście wolałbym czuć masę dopiero co zabitego monstra, zamiast szargać jego truchłem po podłodze przy każdym kroku ;)
-
Wszystko OK, wygląda obłędnie, animacja jest w porządku i mimo wielkiej zmiany otoczenia nadal czuć DS. Boli mnie tylko to, że ciała zabitych przeciwników nagle stają się półkilogramowymi laleczkami. Gdy w nie wdepniemy wymachują kończynami i miotają się po ziemi, nie czuć kompletnie ich ciężaru. Widać to w kilku miejscach, choćby przy pierwszym zabitym potworze - wilkołaku. Myślę, że możliwości dzisiejszych maszyn pozwalają pozbyć się tego problemu.
-
Dość podobna, ale w rzucie izometrycznym była gra Sheep z 2000 roku.
-
Plotka: wymagania sprzętowe Assassin`s Creed: Unity
Amazing_Maurice odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Co wy się tak burzycie. Przecież wymagania gier będą coraz wyższe, to normalna sprawa. Zresztą, gdy zobaczyłem wymagania Shadow of Mordor bardzo bałem się, że mój komputer nie udźwignie jej przynajmniej na średnich detalach. W rzeczywistości wszystko mam ustawione na high/ultra i nie mam problemów z płynnością. AC zawsze był dobrze zoptymalizowany, poczekajcie aż zagracie. -
Minecraft nadal zachwyca - tym razem swoją wersją Mirror`s Edge
Amazing_Maurice odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Ej naprawdę mieliście takie problemy? Z tego co pamiętam to do najtrudniejszych elementów podchodziłem góra kilka razy, bez frustracji, którą można we mnie dość szybko włączyć. Ciekawe, aż zainstaluję jeszcze raz i sprawdzę. -
Sporo screenów z Risen 3 na dobry początek tygodnia
Amazing_Maurice odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Za kolorowo. Gothic był trochę bardziej brudny i szary. Mam dość soczystych, wesołych kolorków Risen. -
Oto najcieplejsza śnieżna gra w historii. Poznajcie Never Alone
Amazing_Maurice odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Świetnie. Bardzo mnie cieszy, że twórcy widzą w grach komputerowych dobre medium przekazujące ludziom wierzenia, tradycje, rytuały i folklor społeczności. Oby więcej takich produkcji! Niedawno dostaliśmy znakomity Year Walk oparty na szwedzkich legendach, teraz mamy Never Alone. -
Crimsonland doczeka się odnowionej wersji na PC i PS4
Amazing_Maurice odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
JEDEN Crimsonland, nie dwa i więcej "crimsonlandsów". Bardzo fajnie, cieszę się na reedycję. Oby tylko nie dali zbyt dużej ilości nieprzydatnych perków, bo w natłoku niepotrzenego syfu można będzie się pogubić. -
Firewatch - tajemnicza, leśna gra od twórców Mark of the Ninja i The Walking Dead
Amazing_Maurice odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Brzmi interesująco i nietypowo, to trzeba przyznać. Będę śledzić temat.