Lckd20180508201522

Uciekinier
  • Zawartość

    184
  • Dołączył

  • Ostatnio

Posty napisane przez Lckd20180508201522


  1. Dnia 09.03.2011 o 13:36, Mefisto napisał:

    > > wpisywałem i wyskakuje, że niepoprawny klucz, bo był już raz wpisany, a w marketplace

    Dnia 09.03.2011 o 13:36, Mefisto napisał:

    tylko ten czerwony napis u mnie jest widoczny


    Skoro wyskoczył taki błąd z kluczem za pierwszym razem to nie pozostaje nic innego, jak wysłanie kilku screenshotów do supportu/sklepu w którym kupiłeś


  2. Dnia 01.07.2009 o 13:27, Vattic napisał:

    Co jest grane? Mój ruter jest dobry bo na 3 komputerach wszystko gra. Ruter też przywracałem
    do fabrycznych ustawień i to samo.
    Programem A-squared wykryłem parę trojanów ale jednak to nie pomogło jak również ciągle
    używany przeze mnie antywirus Avira.


    -Na obu systemach były trojany?

    Dnia 01.07.2009 o 13:27, Vattic napisał:

    Naprawdę nie wiem co jest grane! I nie ma różnicy pod jakim systemem siedzę. Sprzęt
    mam nowy i działało wszystko dobrze przez miesiąc jakoś i zero problemów.


    -na wszystkich komputerach wszystko działa oprócz tego? jaki dostawca internetu?

    Dnia 01.07.2009 o 13:27, Vattic napisał:

    Co tu robić? Co może być tego przyczyną?
    Na dodatek wszystko działa jak się wyloguje lub zresetuje któryś z systemów operacyjnych.


    -zależy jakie trojany były i czy na obu win7/xp >format?
    -albo sprawdzić innym antywirusem/spyware
    -jakas lista uruchomionych procesow by sie przydala(xp)


  3. Dnia 19.03.2009 o 22:13, FlUke napisał:

    Witam prosiłbym o pomoc w usnięciu Direxta 10 z mojego komputera czylu jak to zrobic
    i potem zainstalować 9 ponieważ wiele gier nie działa z góry thx fluke pozdrawiam

    ten dx 10 na xp (który na ogół i tak raczej nie będzie działał) generalnie nie powinien przeszkadzać... generalnie to format bez zbędnego kombinowania