OjciecFernando

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    13
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O OjciecFernando

  • Ranga
    Obywatel
  1. Pudełka będą zawsze. Po prostu zawsze znajdą się kolekcjonerzy, którzy grę w takim wydaniu kupią. Nie bez powodu wznawia się gry sprzed 25 lat, oferując je w pudełkach, np. Gold Rush. 10 lat temu mówiło się, że winyl nie istnieje, a dziś w mainstreamowych sklepach są płyty winylowe do kupienia. Oczywiście, ze cyfra jest wygodniejsza, można grac od razu, bez względu na dzień i porę, ale jeśli się szanuje tytuł, to po prostu warto mieć pudło. Filmy, muzyka czy gry bez pudełka są nieco bezpłciowe. Zawsze obcowanie z czymś fizycznym ma smaczek.
  2. Dzięki temu mają większe parcie, aby przekonać odbiorców; na razie to MS pokazuje coraz ciekawsze pomysły. Pierwszy Xbox był konsolą, która sprzedawała się średnio, ale z przełomowych nowinek jakie wtedy wprowadzono, korzysta się do dziś.
  3. Z podaniem wyników pewnie czekają, gdy konsola wejdzie na pozostałe rynki, w tym do Chin.
  4. OjciecFernando

    Spintires - Błotna kąpiel

    Liczę, że wydadzą go na Mac OS lub jakąś konsolę.
  5. Tak, częścią o telewizyjnych duperelach to naprawdę pozamiatało.
  6. Sony jak zwykle nie potrafi prowadzić konferencji. Kilka ciekawych materiałów, ale to głownie multiplatformy. Tak naprawdę żałuję Grim Fandango... a to, że wyjdzie na Sony, to jest to naprawdę przykra sprawa...
  7. To dylemat. Xbox One ma ciekawsze gry i ciekawsze środowisko interfejsowo-użytkowe, natomiast PS 4 jest nieco mocniejsze. Ani w tą stronę dobrze, ani w tamtą.
  8. Ciekawe, ile jeszcze wycisną za parę lat.
  9. Nie rozumiem, po co robią dysproporcje pomiędzy dwoma wersjami. Przecież to zmniejsza sprzedaż. Nie lepiej na każdej platformie osiągnąć to samo, bez jakichś durnych przepychanek?
  10. OjciecFernando

    W co zagramy na Playstation 4 i Xboksie One?

    Najciekawsze multiplatformowe. W sekcji exclusive brakuje mi więcej tytułów pokroju Quantum Break, Hard Rain czy Alan Wake.
  11. "Po pierwsze, Playstation 4 ma mieć 8 GB pamięci GDDR5 o efektywnej częstotliwości taktowania równej 5500 MT/s. Jej przepustowość to 176 GB/s. Z kolei Xbox One ma być wyposażony w 8 GB pamięci DDR3 o efektywnej częstotliwości taktowania rdzenia równej 2133 MHz i przepustowości równej 68,3 GB/s. Jednak Xbox One ma coś, czego Playstation 4 nie ma, a mianowicie 32 MB pamięci przerzutowej eSRAM o przepustowości 102 GB/s. Oznacza to, że łącznie Xbox One może wykorzystać 170 GB/s przepustowości, niewiele mniej niż Playstation 4. Dodatkowo pamięci GDDR5 mają większe opóźnienia niż DDR3, co może spowodować, że pod tym względem pamięci z PS4 będą prezentować się minimalnie gorzej niż te z Xboksa One."
  12. Ograniczanie tytułów do dwóch–trzech sprzętów to bzdura, zarówno dla użytkowników i deweloperów. Oczywiście, że takie tytuły powinny pojawiać się na każdym nowym sprzęcie.
  13. OjciecFernando

    CryEngine 3 gotowy do pracy z Xboksem One

    Preferuję słabą grafikę, ale przy tym otwarty świat, modelowanie terenu i przekraczanie granic, które są bolączką gier.