GuzikTheGreat

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    286
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O GuzikTheGreat

  • Ranga
    Brygadzista
  1. GuzikTheGreat

    D&D DragonShard - temat ogólny

    a ja wlasnie wczoraj kupilem dragonsharda z CLickiem... i nie wiem gdzie jest kod :-/ przeszukalem cale czasopismo i CD i ni cholery... skad wziac kod ?
  2. GuzikTheGreat

    Far Cry 2 - PC

    jeszcze jedna sprawa - malaria.... II akt Rozwalilem wlasnie piec w wiosce w ktorym na chlopski rozum powinno byc od cholery lekarstw na malarie... :-/ potem pojechalem ze tym swoim kumplem gdzie podobno byl - magazyn lekarstw czy jakos tak... i tez nic... no nie mowcie mi, ze rozwalajac miejsce gdzie moga mnie calkowicie uleczyc nie ma mozliwosci znalezienia 1 chociaz dawki leku dla glownego b. z gry :-/ szukalem i nic... czy ja cos moze przeoczylem ?
  3. GuzikTheGreat

    Far Cry 2 - PC

    no tego namierzylem, ale gdzies jest jeszcze jeden (on mowiac krotko jest stojac na dziobie barki po lewej na takim cyplu) ale to jeszcze nie tylko on ktosik jeszcze mi tylek odstrzela non stop :D gdzies drugi mozdzierz jest chyba
  4. GuzikTheGreat

    Far Cry 2 - PC

    Co do pytan o gre.... ma to cos co trzyma pomimo : - schematycznosci.... - tego durnowatego odradzania sie jednostek wroga na posterunkach i to w takim samym skladzie z autami z ta sama iloscia broni itd. i to juz na chwile po pojsciu dalej... - zbyt rozleglych questow zazwyczaj trzeba bylo lazic na drugi koniec mapy... gdzie 20 min jazdy i 3 min strzelania i 20 min powrotu do bazy bo w drodze powrotnej znowu masz 2, 3 posterunki ktore i tak juz odbiles w drodze "DO" - tych nie niszczacych sie od kul budynkow, zamknietych wiecznie drzwi..., ktore da sie otworzyc np. dopiero jak sie wyrznie otoczenie... i to najciekawsze... jeden z pierwszych questow - tartak... nie wejdzie sie do domu tak dlugo jak dlugo sie nie pokona 5 czy 6 strzegacych goscia murzynow... chore... - - A teraz pytanko - na barce jestem i z ktorej strony te dziady do mnie strzelaja... tzn. barka ruszyla i :: jest jeden na wprost i po 3 po bokach i ktos rzuca ciagle zolte race i wali we mnie, ale skad to ni cholery nie moge namierzyc... :D gdzie szukac tego cos :D
  5. GuzikTheGreat

    King's Bounty: The Legend

    gdzie sa te ksiegi smierci ?? i jak mozna otworzyc te wrota krasnoludzkie w tej krainie rzek ??
  6. GuzikTheGreat

    King's Bounty: The Legend

    Morszczuk, mlyn itd. niech mi kto powie jak od tej zombiaczki wydobyc pierscien.... probowalem wszystkiego placic prosic i nic... a musze go miec podobno w ekwipunku zeby do szkoly magii polezc.... :-/ - - Palladyn ma tak zdolnosc KAMIEN RUNICZNY czy to aby dobrze dziala ? bo mi sie wydaje, ze raz dziala a raz nie....
  7. powiem tak::: w Ameryce to by sie pewno posypała lawina pozwów i to wygranych.... koszulka z Rogatym Demonem - rozmiar L to jawna dyskyminacja osób zwyczajnie większych bądź otyłych --- robicie jakas super hiper kolekcje wszechczasów i nie mozecie zrobic wyboru rozmiaru ?? przy wiekszych projektach sie to udawalo.... nie robmy zartow no...
  8. No ja musze powiedziec, ze jestem pod wrazeniem :-) Demo mozna powiedziec, ze skonczone - zostaly mi jakies questy z rozbitym sterowcem i jakas swiatynia kolo bagna i cmentarza, ale to wydaje mi sie, ze zablokowane (?) --- Przy dołączaniu potworów jak nie ma się miejsca to dołączany oddział znika... nie ma możliwości - tak jak W Heroesach - wyboru, którą jednostkę usunąć. Usunięcie jednostki musi odbyć się wcześniej i to jest pewne niepotrzebne utrudnienie. Ale i z drugiej strony w momencie w którym wybiera się opcję - nie chcę dołączyć Oddziału to oddział ten pozostaje na mapie a w Heroesach znikał....więc te mozliwosci w grze ulepszyli, ale i zepsuli. --- Pewne powazne ALE mam tez do wrogich jednostek... - one moze i teraz podchodza, ale robia to zbyt wolno...mozna swobodnie podejsc, wziac item i pojsc.... --- A demko poszlo na dosc marnym sprzecie - Athlon 3200+, graficzna 6800GT, 1GB i XP. I nie sądzę zeby pojawilo sie w grze cos co pozwoli stwierdzic ze ten sprzet jest za slaby choc oczywiscie moge sie mylic. Takze ja na bank po gre przejde sie do sklepu - zastanawiam sie tylko czy teraz czy za kilka miesiecy bo smierdzi mi tu dodatkiem niemilosiernie...a na teraz zawsze jest FANTASY WARS ZLOTA EDYCJA, ktora ukaze sie za kilka dni.
  9. GuzikTheGreat

    Legend: Hand of God

    hmm pytanie moze bedzie z gruntu glupich...., ale za cholere nie chce mi sie postac teleportowac jak to dokladnie robic ? (tak krok po kroku - pomincie takie kroki jak wlaczenie gry :P)
  10. GuzikTheGreat

    Legend: Hand of God

    hmm ja mimo wszystko sie upewnie bo cholera czekalem na gre tyle czasu...nawet ten topic zalozylem :-/ GeForce 6800 GT 256 MB, Athlon 3200+, 1 GB ram mam co probowac w nia grac czy nie ? SM 3.0? jak brzmi rozwiniecie tego skrotu :D bo zglupialem :P Edit- juz wiem Shader Model tylko teraz tak, to od Pixel Shader 3.0 sie czyms rozni czy tylko inne nazewnictwo tego samego ??
  11. GuzikTheGreat

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    dać w łape :D uwazaj na CBA :P
  12. GuzikTheGreat

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    male pytanko :D rozpoczal mi sie akt IV czy bede mial mozliwosc powrotu do dzielnic - klasztornej i handlowej ? bo szulera tam mam i dentyste...
  13. GuzikTheGreat

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    tak jest - ja tak mam i z niektorymi przedmiotami questowymi, ze mi zostaja pomimo tego, ze je oddaje... z piorami kuraoliszka tez tak mam, ale nie zmienia to faktu, ze to powinno zostac poprawione wraz z najnowszym patchem
  14. GuzikTheGreat

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    hmm to nie wiem co sie stalo obaj mi zmikneli w jednym momencie praktycznie... jak tylko Jakrowi dalem lutnie, uciekl zobaczylem go potem na koncercie jakims jak szedlem do gory na przyjecie u L. i tyle, ani krasnal ani Jaskier mi sie wiecej nie pojawili....
  15. GuzikTheGreat

    Wiedźmin (The Witcher) - temat ogólny

    dobra teraz moja seria "100 pytan do..." 1- gdzie sie podzial Krasnal Zoltan Chivay i Jaskier bo ni cholery nie moge podskoczyc z questem z Zawodowca na Szulera a o ile sie nie myle to Zoltan w rozmowie uruchamia mi Questa na Szulera 2 - trofea dla III aktu gdzie znalezc ? Wilk ? Wywerna ? ni cholery sie nie moge na to natknac 3 - Wywerny zwykle tez - nie moge znalezc... podobno na bagnach.. ale chyba odlecialy :P albo mam druidom zaciukac te 3 4 - ktos jeszcze byl rownie nierozgarniety co i ja i najpierw pomogl Zaciukac Wiowiorki a II akcie a potem w III pomogl Wiewiorkom w banku ? jezeli tak to jak potem miecz przekuwal i gdzie bo ani krasnale ani Kowal zakonny nie chca ze mna rozmawiac... 5 - Carmen kazala mi pogadac z Vincentem zby go odczarowac badz nie, i nie moge dziada znalezc przy straznicy w Dz. Klasztornej juz sie nie pojawia; po filmiku pamietam, ze znalazlem jego chalupe a tam wejscie do kanalow ale jak tam do niej wrocic to juz nie wiem :P nie moge znalezc tego miejsca w miescie z ktorego z tych kanalow wylazlem...