SirKoutun

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O SirKoutun

  • Ranga
    Obywatel
  1. SirKoutun

    CI Games pokaże Enemy Front na gamescomie

    > Nie liczyłbym na grę lepszą od Snipera 2, ta wyznacza aktualny szczyt możliwości CI Games. Lol, znawca tematu i zjawisk biznesowych. Bo o ile dobrze Ciebie zrozumiałem - firma istnieje po to, żeby robić coraz gorsze gry i w końcu upaść. Palnij się w czoło i prześledź historię CI zanim zaczniesz gadać takie głupoty. Faktycznie - zaczynali od gniotów. Teraz jednak starają się robić co raz lepsze gry. Sniper, później Sniper 2 - może nie ma tu rewolucji, ale widać ewolucję. Czekamy na Alien Rage, Lords of the Fallen i Enemy Front. I widać, że firma się rozwija, że starają się robić co raz lepsze gry. Ale małe mózgi zawsze będą pamiętać, że CI wypuściła kiedyś TT. Czy wg Ciebie CDP też jest przegraną firmą robiącą tunelowe gry? Bo przecież Wiedźmin 1 był strasznie tunelowy. Nie, na pewno sikasz po nogach, bo Wiedźmin 3 będzie taki otwarty, że hoho. Pisz na temat, a nie jakieś swoje bajania. Co do Enemy Front - może być z tego całkiem fajny kawałek strzelanki - znów wraca II WW do gier. I dobrze!
  2. Będzie się działo! Bardzo fajnie się prezentuje trailerek. To co piszą o grze też napawa optymizmem. Wiedźmin 3, Lords of the Fallen, Dying Light, Enemy Front... Już zaczynam składać kasę :D
  3. "Uch jaka ulga!" Co Wy bredzicie? Sami nakręcacie się, jakby to była nie wiadomo jaka wiadomość. Koło dzwona mi - przeciętnemu graczowi - wisi czy to będzie EA, Warner, czy Steam. W Stanach... :D Zachwycacie się tym newsem tak, jakby nas bezpośrednio dotyczył - a nie dotyczy. RED będą chcieli puszczać dodatki za free - to będą i tyle. Techland też podpisał z Warnerem umowę. Na dystrybucję Dying Light. I ani jednego komenta pt: "Oh! Jak cudownie!". Nie ma nic szczególnego w tej umowie, a piejecie z zachwytu, że hoho.
  4. > > > > Wcześniej zajmował stanowisko "producenta" Wiedźminów, lecz nie zajmował się projektowaniem > fabuły/lokacji/questów/postaci/walki/ekonomii/whatever, tylko promocją gry. I robił to > świetnie. Myk polegał po prostu na tym, że dla mediów jest bardziej sexy, jeżeli prowadzą > wywiad z "producentem", zamiast z "pr menagerem". Wydaje mi się, że producent nie zajmuje się poszczególnymi rzeczami typu scenariusz, projekt lokacji, czy opracowaniem systemu walki. Producent nadzoruje całościowo postępy no... produkcji :D Nie dziwię się, że designersko się nie udzielał będą c producentem właśnie. Poza tym kontakty z mediami też dają dużo. Choćby wiedzę o tym, które elementy gry jak są odbierane. Tak więc to raczej na plus, niż na minus.