> > > > > "Niewielkie problemy ze zbalansowaniem historycznych maszyn" > > > > Od początku istnienia gry twórcy przedstawiają jedno i niezmienne stanowisko, że > poza > > trybem arcade nie będzie sztucznego balansu, a maszyny będą miały taką przewagę > nad innymi > > jak to było w rzeczywistości. Także ten minus trochę nie na miejscu :). Niemniej > rozumiem, > > że w takiej grze ciężko znaleźć wady. Ogólnie wielki plus za recenzję i odejście > od próby > > porównywania WT z WP. > > > > > > Cały czas banda obrońców ewidentnie przegiętych niektórych samolotów używa tego argumentu > o "historyczności". > > Ale do tej pory nikt nie odpowiedział mi na pytanie: A możesz mi powiedzieć w jaki sposób > stwierdzasz czy dana maszyna w grze zachowuje się tak jak to było w rzeczywistości? > > Na bazie archiwalnych filmów, danych projektów maszyn, parametrów technicznych, biografii pilotów, innych źródeł historycznych. Z rosyjskimi maszynami problemy widziałem tylko na arcade, gdzie rzeczywiście są wyżyłowane, ale nie są ani najzwrotniejsze ani najszybsze. Natomiast na historical są przeciętne, gdzie mały ammo cap dodatkowo utrudnia życie.