juri777

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    96
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O juri777

  • Ranga
    Przodownik

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. To ten co ostatnio twierdzil ze w BF5 potrzebne są kobiety i czarni? I ten co powiedział "Dont like it dont buy it"? ;d Mysle ze DICE i EA dobrze to zrobi :D
  2. Akualnie chodzi jak G. Miejmy nadzieje ze cos z tym zrobią.
  3. juri777

    World War 3 - wymagania sprzętowe

    Aha czyli standard jak to w wykonaniu Polskich studiów(poza CD Projekt, może) gra bedzie chodzić jak bieda. #GhostWarrior3  
  4. juri777

    Titanic odtworzony w Halo 5: Guardians

    O łał :O to wygląda... źle.  
  5. Mam pytanie. Dlaczego to jest nazywane grą, skoro 95% czasu to cutscenki?
  6. juri777

    Squadron 42 na godzinnym gameplayu

    Ale co tu rozwijac? Jak mozna okreslac gre system sellerem, skoro ona nawet nie wyszla?  Nie chce mi sie odpowiadac po kolei na to co napisałes, bo robilem to juz wiele razy i szczerze powiedziawszy wszyscy zwolennicy tej gry pisza to samo, tak jakby kopiowali utarte slogany z oficjalnej strony gry "rewolucyjne rozwiazania", "nowa technologia" bla bla bla. Póki co twórcy zbieraja kase, pokazuja jakies denne gamepleye, które tak naprawde o niczym nie swiadcza. Do tego dodaja mikrotransakcje, mozliwosc kupywania działek za realne pieniadze, cały czas przekładana data premiery. Naprawde, jesli ktos nie widzi ze to przekret, to albo ma 10 lat, albo chce byc slepy na to co sie dzieje. BTW od kiedy galaxies było kamieniem milowym. Gra nie była najgorsza, ale to jedne z wielu mmorpg jakie wtedy wyszlo i zbyt dlugo sie nie utrzymalo na rynku. Widzisz, gdybyś miał jakiekolwiek pojęcie na temat tego co piszesz to byś nie powtarzał takich bzdur. Rewolucyjne rozwiazania i nowe technologie już są zaimplementowane w PTR - który nie jest "jakims dennym gamepleyem" a wszystkimi "modułami" złączonymi w całość. Możliwość testowania w obecnej chwili ma tylko wąska grupa graczy. Mimo to nie nałożono żadnych restrykcji względem publikowania materiałów. Więc jeszcze raz odsylam Cie do YT gdzie są ponad godzinne nagrania z rozgrywki na wersji 3.0. Chyba, że dalej wolisz być niedoinformowanym Ignorantem który idzie w zaparte. System orbitowania planet, realny system dnia i nocy oparty na obrocie planety, dynamiczne questy, przechodzenie z kosmosu do orbity, "skoki w nadświetlnej", itp. są już zaimplementowane w grze. Gra od samego początku miała być dodatkowo fundowana przez fanów co miało ją dodatkowo rozwijać. Zapowiadano rozwój przez przeróżnego rodzaju oferty od gigantycznych statków dla klanów po wspomiane przez Ciebie bazy naziemne. Więc każdy kto wspierał projekt od początku doskonale o tym wiedział i nie jest to żadną niespodzianką. W grze nie ma żadnego Paywalla ograniczającego nas w jakikolwiek sposób ponieważ wszystko można kupić walutą dostępną w SC. Gdybyś był troszke starszy to wiedziałbyś o tym, że najbardziej rewolucyjna w SW:Galaxies była ekonomia (przed kompletnym skopaniem jej przez producentów jak i wielu innych aspektów gry; dobijając gre każdą kolejną łatką). Była ona zupełnie kontrolowana przez graczy, świat był żywy bo nie był ograniczony do setek NPC sprzedających nam crap tylko sami gracze formowali świat jak np. dzisiaj robi to EVE Online. Więc następnym razem proszę zrób jakies rozpozanie, poczytaj a nie powtarzaj głupoty których do końca nie rozumiesz i nie masz ochoty zweryfikować. Ej, ale tu naprawde nie ma niczego rewolucyjnego O.o PTU to nic innego jak zwykly multiplayer, system orbitalny byl juz w wielu grach,  a ta zamknieta alfa co mowisz to dno. 3 puste ksiezyce ktore jakies ogromne nie są. Ale są puste jak juz powiedziałem. A to że "oglądałes wiele filmików" nie daje Ci w sumie pewnosci do twierdzenia ze NMS przy tym to wał. NMS przynajmniej wyszło i jako tako działa na jakimkolwiek sprzecie XD a z SC jest tak ze co generacja GPU, zadna nie daje wystarczajacej wydajnosci. LOL. Poza tym błagam. Twierdzenie ze to ogromny projekt, ze innowacyjna technologia, ze rewolucyjne rozwiązania(kurde prawie jak Apple) to brednie. Ile to powstaje? A narazie jedyne co widac to tak jak kolega napisał, nieposkładane ze sobą w kupę moduły. Ogladam co jakis czas to Around the Verse, i jedyne co robią to tworza technologie by tworzyc technologie by łatwiej im bylo cos dodac do gry. To moze w 2020 dodadzą cos do gry. Też chcę tą gre , ale hypowac się teraz nie ma sensu. Przy takim zapleczu kasowym powinni robic to szybciej, naprawde. A ostatnia sprawa z Crytekiem tylko im to wydłuzy. I ejszcze raz mowie, tu naprawde nie ma nic rewolucyjnego. Po prostu kilka rzeczy zebrane w całość(jako taką).
  7. Czyli dodali troche badziewia i zjadlo 40 fps? HAHAHAHAHA
  8. Czyli 1/4 tego co Rainobw Six Siege? Coś nie ogarniam, Siege przebilo by CS i PUBG?
  9. To nie rendery, niektore efekty zostay dodane(ptaki) i naozone filtry. Tyle.
  10. Mylisz sie. Oni owszem za te 3 samoloty chca kasy,ale usprawnienia, w tym system loadoutu czy balansu, nowe mozliwosci wlasnie dla moderow, nowy radar IR, radar dalekosieżny to leci za darmo.