DyrmanXXX
Gramowicz(ka)-
Zawartość
45 -
Dołączył
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnaO DyrmanXXX
-
Ranga
Przodownik
-
Czyli Sony DOSŁOWNIE sprzedaje każdą wyprodukowaną PS4, a problemem jest potężny popyt na nią, której firma nie potrafi zaspokoić, bo moce produkcyjne w Foxconnie jak i podwykonawców (patrz AMD) są ograniczone. Gdyby nie to, wyniki byłyby znacznie bardzie imponujące. Do dziś wielu preoderowców z zachodniej Europy czeka na swoje PS4. Dla porównania, Xbox One już zaczyna zalegać na półkach w USA i UK. Nie ma też problemu z dostępnością na Amazonie. Jestem ciekaw, ilu graczy na święta kupiło Xboxa tylko dlatego, że nie mieli szansy na zakup PS4?
-
Gaikai na PS4 od dzisiaj znane pod nazwą "PlayStation Now"
DyrmanXXX odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Input lag (który w wielu przypadkach jest już problemem w wielu grach, bo wiele tv po za Panasonic i SONY -od 2012- tworzy dosyć wyraźne opóźnienia w stosunku do tego co konsola renderuje. Najgorzej wypadają LG i Philipsy, ale Samsung też jest daleko za japońską konkurencją; nie mam informacji o wyświetlaczach Sharpa) i kompresja obrazu i dźwięku zabije fun. Bijatyki, dynamiczne shootery (COD) czy racery przez chmurę są niegrywalne, wiem bo dosyć dobrze przetestowałem OnLive i Gaikai. Dobre dla casuala, który gra od święta, ale nie dla reszty. Tu mały przykład w kwestii opóźnień - dane uzyskane przez red. Eurogamera (Londyn), którzy grali przez obie usługi chmurowe (jedna i druga ma serwery w Northampton czyli ok. 100 km na północ): https://31.media.tumblr.com/5339c72021985eb5766fd6e8f2cfb2fe/tumblr_mtzn4jyh4K1sqztxgo1_500.png -
Microsoft rzeczywiście rozważał wypuszczenie Xboksa One bez czytnika płyt
DyrmanXXX odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Prze takich ludzi mamy ten cały syf z DRM i traktowaniem graczy jak tępych owiec do strzyżenia, ale tak to jest jak społeczność z kilku największych miast w kraju nie ma bladego pojęcia jak wygląda kwestii infrastruktury ISP. -
Microsoft rzeczywiście rozważał wypuszczenie Xboksa One bez czytnika płyt
DyrmanXXX odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Jakość łącz w Europie i Ameryce Północnej (dwóch największych rynkach gier płatnych) powoduje, iż przejście w pełni na dystrybucję cyfrową DRASTYCZNIE zmniejszy liczbę potencjalnych klientów. Popatrzcie choćby na USA czy Kanadę: w obu krajach nie ma dostępu do internetu stacjonarnego bez limitu (który w USA wynosi od 40GB do 250GB miesięcznie za najdroższe pakiety; w Kanadzie w takim Quebecu klienci indywidualni są skazani na limitu rzędu 50GB miesięcznie), a na większości terytorium średnia prędkość łączy to ~3 Mb/s. Nawet w Europie zachodniej po za największymi miastami jakość infrastruktury jest daleko od tego, co potrzeba do cieszenia się w pełni cyfrową dystrybucją (we Włoszech, wielu regionach Francji, Wielkiej Brytanii czy nawet Niemiec są problemy z czymś lepszym niż 6 Mb/s). Baa, Orange, T-COM i kilku innych gigantów ISP z zachodu w tym roku wprowadza spowrotem limity na internet stacjonarny motywując to utrzymaniem płynności ruchu na swoich łączach. Jak sobie niektórzy wyobrażają ściąganie 40-50 gigowych gier (a nie kilkudziesięciu MB rostych gier przeglądarkowych czy na mobilki/tablety). Na jakim wy k*&^% świecie żyjecie? -
Szef amerykańskiej dywizji Sony nie ma jeszcze PS4 z troski o klientów
DyrmanXXX odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Moce produkcyjne zakładów Sony w Malezji, Japonii są ograniczone, tak samo jak ilość linii produkcyjnych w Foxconn jak i podwykonawców podzespołów (AMD). 1mln konsol miesięcznie to ekstremalnie dużo. -
Czytałem recenzje na Videogamer i Gamereator i powiem jedno - jak można za poważne minusy gry uznać soundtrack (który jest sprawą gustu), brak innowacji (jakoś nikt nie wypomniał tydzień wcześniej Forza 5 fatalnej ekonomii gry, braku zmiennych warunków pogodowych, pór dnia i nocy czy braku wyścigów długodystansowych) i skupienie się na popracowaniu konceptu gry. I jakoś po za Eurogamerem nikt nie wspomniał o tym, że mikrotranzakcje nie zaburzają ekonomii gry (jest taka sama jak w poprzednich częściach - czyli dobra) i nie dyskryminują tych, którym wydawanie realnej gotówki się nie widzi.
-
Sprzedaż komputerów spadła w roku 2013 o ponad 10 procent
DyrmanXXX odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
komentarze pełne bzdur. Teoretycznie producentom powinno zalezec aby ich gry chodzily jak najszybciej, w praktyce jednak olewaja oni optymalizacje, zeby nakrecic sprzedaz podzespolow do pc Producentom gier zależy na jak największym zasięgu dystrybucji, bo - uwaga, uwaga - na tym zarabiają. Jaki ekonomiczny interes mają w sztucznym ograniczaniu liczby potencjalnych odbiorców? Spisek żydokomunistów czy złych korporacji? Ludzie na forum growym wciąż myślą, że przeciętny Kowalski składa PCta z części zamiast kupować gotowca. Nie mierzcie innych swoją miarą. Urok zamkniętej społeczności graczy pc, którzy nie widzą świata po za swoją "PC master race" (małą errara: czy te dziesiątki milionów ludzi grających wyłacznie w społecznościówki i f2p na swoich budżetowych pc i laptopach z integrą Intela, którzy są obecnie najważniejszą grupą docelową na rynku gier pc to też one elitarne "master race" czy już "dirty peasants"?) Prawda jest okrutna: obecnie - nawet w Polsce - z pc, sprzedają sie głównie laptopy, których główną cechą jest..... zamknięta architektura (no co, dorzucenie kości RAM i większego dysku to wszystko). Od lat to główny koń pociągowy rynku pc, gdzie klasyczne desktopy sprzedają się fatalnie (nawet Lenovo, Samsung i HP - giganci tego rynku - na tym zarabiają, nie na stacjonarkach), a konkurencja spod znaku mobile wydziera młode pokolenia i rynki rozwijające się (które wg analiz sprzed kilku lat miały zapewnić dalszy rozwój pc). I nie, sprzedaż podzespołów też nie jest taka dobra, a Intel, AMD i Nvidia główne siły skupiają na rynku mobilnym. Nawet producenci pc, w tym Dell zaczeli produkować tablety. Przyszłość pc to stacje robocze do pracy, gdy do rozrywki i komunikacji służą inne urządzenia, patrz smartfony, tablety, smart tv czy nawet konsole (na zachodzie). -
Twórcy serii Wipeout zakładają nowe studio - Firesprite
DyrmanXXX odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Większość starej ekipy przerzucono do Evolution, XDev. Firesprite tworzą ci, którzy na to się nie załapali, lub mieli inne plany. -
Sieć sklepów GameStop: 1/3 wszystkich kupionych subskrypcji PS Plus pochodzi z premiery PlayStation 4
DyrmanXXX odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Powiedzmy sobie szczerze - jaki problem z głową musi mieć gracz posiadający PS4/PS3/PS VITA, by olać PS Plus. Już nie mogę doczekać się na Resogun na PS4, które w streamach na Twitchu po prostu pluje w twarz swoją hardcore;wością każdemu niedzielnemu graczowi. -
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes z zawartością na wyłączność konsol Sony
DyrmanXXX odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Seria wybuchła dopiero na PSX. Wcześniej była mocną pozycją jedynie w Japonii. -
Twórcy Destiny: - Prace nad wersją PC wpłynęłyby negatywnie na pozostałe
DyrmanXXX odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Najpewniej na uber mocnych stacjach roboczych podłączonych do devkitów konsol. Ot, bolszoja tiechnika. -
Twórcy Destiny: - Prace nad wersją PC wpłynęłyby negatywnie na pozostałe
DyrmanXXX odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Czyli kto? Ta wąska grupka posiadająca mocne pc narzekając jak konsole hamują rozwój gier na pc, czy reszta, która gra przeważnie w F2P (WOT, LOL, DOTA, inne) na swoich komputerach z 2GB RAMu i zintegrowaną Intela nie mając większego pojęcia o składaniu pc? Czy może oni już zaliczają się do "motłochu" rodem z konsol? -
Zapewne chodzi o wersję Revolution, czyli F2P, czyli darmowy, uboższy kuzyn TTT2 i T6. Wcale nie jest zły, po prostu ma mniej postaci, trybów i ma oryginalny (dla mnie osobiście fair) system mikropłatności (żetony. Może na PC zawita jeszcze nowy F2P Ace Combat Infinity? W końcu Ridge Racer F2P jest na PC.
-
Sony chwali się możliwościami PlayStation 4 i PS Vita TV
DyrmanXXX odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
w Japonii 1 gbps to nie standard. Nawet w Korei Południowej (mającej najlepszą infrastrukturę internetową na świecie).... -
Nawigacja w Xbox One z wykorzystaniem Kinecta na nowym materiale wideo
DyrmanXXX odpisał Gram.pl na temat w Archiwum tekstów
Dziwne, że w polskim internecie nikt nie pisze o aferze z rozdzielczością w Xbone (BF4 i COD będą w natywnym 720p upscalowanym do 1080p, gdy PS4 będzie miał Coda w 1080p i BF4 w 900p/1080p, WiiU też będzie miało CODa w natywnym 1080p), oraz o wychodzącej od kilku godzin aferze z problemami z jakością Xbox Live na Xbox One oraz o tym, że OS konsoli łąpie notoryczne crashe przy wzmożonym multitaskingu (fdlatego dziennikarze i wydawcy 3rd party mają embargo na pokazywanie gier i menu konsoli jak i usługi sieciowej MS aż do połowy listopada, gdy już jutro kończy się embargo na PS4). Twitter i Neogaf kipi od informacji, od zarejestrowanych (i potwierdzonych przez administrację serwisu) growych dziennikarzy i developerów. Tu stan informacji na poniedziałkowe popołudnie: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=87786946&postcount=2018