DyrmanXXX

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    45
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O DyrmanXXX

  • Ranga
    Przodownik
  1. DyrmanXXX

    PlayStation 4 już u 4,2 miliona graczy

    Czyli Sony DOSŁOWNIE sprzedaje każdą wyprodukowaną PS4, a problemem jest potężny popyt na nią, której firma nie potrafi zaspokoić, bo moce produkcyjne w Foxconnie jak i podwykonawców (patrz AMD) są ograniczone. Gdyby nie to, wyniki byłyby znacznie bardzie imponujące. Do dziś wielu preoderowców z zachodniej Europy czeka na swoje PS4. Dla porównania, Xbox One już zaczyna zalegać na półkach w USA i UK. Nie ma też problemu z dostępnością na Amazonie. Jestem ciekaw, ilu graczy na święta kupiło Xboxa tylko dlatego, że nie mieli szansy na zakup PS4?
  2. Input lag (który w wielu przypadkach jest już problemem w wielu grach, bo wiele tv po za Panasonic i SONY -od 2012- tworzy dosyć wyraźne opóźnienia w stosunku do tego co konsola renderuje. Najgorzej wypadają LG i Philipsy, ale Samsung też jest daleko za japońską konkurencją; nie mam informacji o wyświetlaczach Sharpa) i kompresja obrazu i dźwięku zabije fun. Bijatyki, dynamiczne shootery (COD) czy racery przez chmurę są niegrywalne, wiem bo dosyć dobrze przetestowałem OnLive i Gaikai. Dobre dla casuala, który gra od święta, ale nie dla reszty. Tu mały przykład w kwestii opóźnień - dane uzyskane przez red. Eurogamera (Londyn), którzy grali przez obie usługi chmurowe (jedna i druga ma serwery w Northampton czyli ok. 100 km na północ): https://31.media.tumblr.com/5339c72021985eb5766fd6e8f2cfb2fe/tumblr_mtzn4jyh4K1sqztxgo1_500.png
  3. Prze takich ludzi mamy ten cały syf z DRM i traktowaniem graczy jak tępych owiec do strzyżenia, ale tak to jest jak społeczność z kilku największych miast w kraju nie ma bladego pojęcia jak wygląda kwestii infrastruktury ISP.
  4. Jakość łącz w Europie i Ameryce Północnej (dwóch największych rynkach gier płatnych) powoduje, iż przejście w pełni na dystrybucję cyfrową DRASTYCZNIE zmniejszy liczbę potencjalnych klientów. Popatrzcie choćby na USA czy Kanadę: w obu krajach nie ma dostępu do internetu stacjonarnego bez limitu (który w USA wynosi od 40GB do 250GB miesięcznie za najdroższe pakiety; w Kanadzie w takim Quebecu klienci indywidualni są skazani na limitu rzędu 50GB miesięcznie), a na większości terytorium średnia prędkość łączy to ~3 Mb/s. Nawet w Europie zachodniej po za największymi miastami jakość infrastruktury jest daleko od tego, co potrzeba do cieszenia się w pełni cyfrową dystrybucją (we Włoszech, wielu regionach Francji, Wielkiej Brytanii czy nawet Niemiec są problemy z czymś lepszym niż 6 Mb/s). Baa, Orange, T-COM i kilku innych gigantów ISP z zachodu w tym roku wprowadza spowrotem limity na internet stacjonarny motywując to utrzymaniem płynności ruchu na swoich łączach. Jak sobie niektórzy wyobrażają ściąganie 40-50 gigowych gier (a nie kilkudziesięciu MB rostych gier przeglądarkowych czy na mobilki/tablety). Na jakim wy k*&^% świecie żyjecie?
  5. Moce produkcyjne zakładów Sony w Malezji, Japonii są ograniczone, tak samo jak ilość linii produkcyjnych w Foxconn jak i podwykonawców podzespołów (AMD). 1mln konsol miesięcznie to ekstremalnie dużo.
  6. DyrmanXXX

    Gran Turismo 6 - przegląd ocen

    Czytałem recenzje na Videogamer i Gamereator i powiem jedno - jak można za poważne minusy gry uznać soundtrack (który jest sprawą gustu), brak innowacji (jakoś nikt nie wypomniał tydzień wcześniej Forza 5 fatalnej ekonomii gry, braku zmiennych warunków pogodowych, pór dnia i nocy czy braku wyścigów długodystansowych) i skupienie się na popracowaniu konceptu gry. I jakoś po za Eurogamerem nikt nie wspomniał o tym, że mikrotranzakcje nie zaburzają ekonomii gry (jest taka sama jak w poprzednich częściach - czyli dobra) i nie dyskryminują tych, którym wydawanie realnej gotówki się nie widzi.
  7. komentarze pełne bzdur. Teoretycznie producentom powinno zalezec aby ich gry chodzily jak najszybciej, w praktyce jednak olewaja oni optymalizacje, zeby nakrecic sprzedaz podzespolow do pc Producentom gier zależy na jak największym zasięgu dystrybucji, bo - uwaga, uwaga - na tym zarabiają. Jaki ekonomiczny interes mają w sztucznym ograniczaniu liczby potencjalnych odbiorców? Spisek żydokomunistów czy złych korporacji? Ludzie na forum growym wciąż myślą, że przeciętny Kowalski składa PCta z części zamiast kupować gotowca. Nie mierzcie innych swoją miarą. Urok zamkniętej społeczności graczy pc, którzy nie widzą świata po za swoją "PC master race" (małą errara: czy te dziesiątki milionów ludzi grających wyłacznie w społecznościówki i f2p na swoich budżetowych pc i laptopach z integrą Intela, którzy są obecnie najważniejszą grupą docelową na rynku gier pc to też one elitarne "master race" czy już "dirty peasants"?) Prawda jest okrutna: obecnie - nawet w Polsce - z pc, sprzedają sie głównie laptopy, których główną cechą jest..... zamknięta architektura (no co, dorzucenie kości RAM i większego dysku to wszystko). Od lat to główny koń pociągowy rynku pc, gdzie klasyczne desktopy sprzedają się fatalnie (nawet Lenovo, Samsung i HP - giganci tego rynku - na tym zarabiają, nie na stacjonarkach), a konkurencja spod znaku mobile wydziera młode pokolenia i rynki rozwijające się (które wg analiz sprzed kilku lat miały zapewnić dalszy rozwój pc). I nie, sprzedaż podzespołów też nie jest taka dobra, a Intel, AMD i Nvidia główne siły skupiają na rynku mobilnym. Nawet producenci pc, w tym Dell zaczeli produkować tablety. Przyszłość pc to stacje robocze do pracy, gdy do rozrywki i komunikacji służą inne urządzenia, patrz smartfony, tablety, smart tv czy nawet konsole (na zachodzie).
  8. Większość starej ekipy przerzucono do Evolution, XDev. Firesprite tworzą ci, którzy na to się nie załapali, lub mieli inne plany.
  9. Powiedzmy sobie szczerze - jaki problem z głową musi mieć gracz posiadający PS4/PS3/PS VITA, by olać PS Plus. Już nie mogę doczekać się na Resogun na PS4, które w streamach na Twitchu po prostu pluje w twarz swoją hardcore;wością każdemu niedzielnemu graczowi.
  10. Seria wybuchła dopiero na PSX. Wcześniej była mocną pozycją jedynie w Japonii.
  11. Najpewniej na uber mocnych stacjach roboczych podłączonych do devkitów konsol. Ot, bolszoja tiechnika.
  12. Czyli kto? Ta wąska grupka posiadająca mocne pc narzekając jak konsole hamują rozwój gier na pc, czy reszta, która gra przeważnie w F2P (WOT, LOL, DOTA, inne) na swoich komputerach z 2GB RAMu i zintegrowaną Intela nie mając większego pojęcia o składaniu pc? Czy może oni już zaliczają się do "motłochu" rodem z konsol?
  13. DyrmanXXX

    Seria Tekken trafi na pecety?

    Zapewne chodzi o wersję Revolution, czyli F2P, czyli darmowy, uboższy kuzyn TTT2 i T6. Wcale nie jest zły, po prostu ma mniej postaci, trybów i ma oryginalny (dla mnie osobiście fair) system mikropłatności (żetony. Może na PC zawita jeszcze nowy F2P Ace Combat Infinity? W końcu Ridge Racer F2P jest na PC.
  14. w Japonii 1 gbps to nie standard. Nawet w Korei Południowej (mającej najlepszą infrastrukturę internetową na świecie)....
  15. Dziwne, że w polskim internecie nikt nie pisze o aferze z rozdzielczością w Xbone (BF4 i COD będą w natywnym 720p upscalowanym do 1080p, gdy PS4 będzie miał Coda w 1080p i BF4 w 900p/1080p, WiiU też będzie miało CODa w natywnym 1080p), oraz o wychodzącej od kilku godzin aferze z problemami z jakością Xbox Live na Xbox One oraz o tym, że OS konsoli łąpie notoryczne crashe przy wzmożonym multitaskingu (fdlatego dziennikarze i wydawcy 3rd party mają embargo na pokazywanie gier i menu konsoli jak i usługi sieciowej MS aż do połowy listopada, gdy już jutro kończy się embargo na PS4). Twitter i Neogaf kipi od informacji, od zarejestrowanych (i potwierdzonych przez administrację serwisu) growych dziennikarzy i developerów. Tu stan informacji na poniedziałkowe popołudnie: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=87786946&postcount=2018