RavRafcio

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    4
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O RavRafcio

  • Ranga
    Obywatel
  1. RavRafcio

    Konkurs - Wygraj koszulkę FAR CRY 4

    1. Słonia nazwałbym King. Tak nazwała słonia Nel z "Pustyni i w Puszczy" :) 2. Pytanie proste i oczywiste lecz podchwytliwe. Zamówiłbym taxi - helikopter xD
  2. RavRafcio

    Konsulat ekipy gram.pl - Dział Obsługi Klienta

    Nie wiem czyja to wina, czy kuriera czy punktu odbioru który wybrałem. Do sedna - zamówiłem pre order AC: Unity (PC), jak wiadomo premiera w polsce 13.11. W środe 12.11 dostałem meila, że produkt został wysłany i jak do tej pory nie dostałem żadnej informacji, że można odebrać produkt. Podejrzewam, że to wina kuriera. Nie pierwszy raz zamawiam przez gram.pl i nie było takich problemów. Kolejna sprawa jest taka, że gdy zobaczyłem cene tej gry w innych sklepach myślałem, że mnie coś trafi, przepłaciłem 15 zł!!! Po części jestem zły na siebie, że się wcześniej nie zorientowałem w jakich cenach jest ta gra. Za tą cene co zapłaciłem gram.pl powienienem dostać produkt do rąk własnych. Jeśli macię taką możliwość to jak najszybciej zmiencie kuriera oraz CENY!!!
  3. Witam, Mam problem podczas zamawiania gier w sklepie gram.pl. Chodzi o problem przy wyborze "odbioru osobistego" (wiem, że są inne możliwości ale najwygodniej jest mi wybierać tą opcję). Podczas wybierania wojewódstwa i wyskakuje taki komunikat: "Wystąpił błąd! Najprawdopodobniej korzystasz z przeglądarki Internet Explorer. Pracujemy nad tym problemem. Przepraszamy i uprzejmie prosimy o złożenie zamówienia korzystając z innej przeglądarki, np.: Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safari. Zespół Gram.pl". Korzystam z Firefox''a, na Chromie wyskakuje taki sam komunikat. Nie ma znaczenia czy wybiorę Pre-order czy zwykły produkt, komunikat cały czas wyskakuję. Kontaktowałem się z działem obsługi klienta ale nie dostałem odpowiedzi. Problem ten mam od około dwóch tygodni. Z góry dziękuje za szybką odpowiedź.
  4. Witam, Nie wiem czy ten temat się pojawił jeżeli tak to z góry przepraszam. Mam problem podczas zamawiania gier w sklepie gram.pl. Chodzi o problem przy wyborze "odbioru osobistego" (wiem, że są inne możliwości ale najwygodniej jest mi wybierać tą opcję). Podczas wybierania tej opcji wyskakuje taki komunikat: "Wystąpił błąd! Najprawdopodobniej korzystasz z przeglądarki Internet Explorer. Pracujemy nad tym problemem. Przepraszamy i uprzejmie prosimy o złożenie zamówienia korzystając z innej przeglądarki, np.: Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safari. Zespół Gram.pl". Korzystam z Firefox''a, na Chromie wyskakuje taki sam komunikat. Nie ma znaczenia czy wybiorę Pre-order czy zwykły produkt, komunikat cały czas wyskakuję. Kontaktowałem się z działem obsługi klienta ale nie dostałem odpowiedzi. Problem ten mam od około dwóch tygodni. Z góry dziękuje za szybką odpowiedź.