RavRafcio
Gramowicz(ka)-
Zawartość
4 -
Dołączył
-
Ostatnio
Posty napisane przez RavRafcio
-
-
Nie wiem czyja to wina, czy kuriera czy punktu odbioru który wybrałem. Do sedna - zamówiłem pre order AC: Unity (PC), jak wiadomo premiera w polsce 13.11. W środe 12.11 dostałem meila, że produkt został wysłany i jak do tej pory nie dostałem żadnej informacji, że można odebrać produkt. Podejrzewam, że to wina kuriera. Nie pierwszy raz zamawiam przez gram.pl i nie było takich problemów.
Kolejna sprawa jest taka, że gdy zobaczyłem cene tej gry w innych sklepach myślałem, że mnie coś trafi, przepłaciłem 15 zł!!! Po części jestem zły na siebie, że się wcześniej nie zorientowałem w jakich cenach jest ta gra. Za tą cene co zapłaciłem gram.pl powienienem dostać produkt do rąk własnych.
Jeśli macię taką możliwość to jak najszybciej zmiencie kuriera oraz CENY!!! -
Witam,
Mam problem podczas zamawiania gier w sklepie gram.pl. Chodzi o problem przy wyborze "odbioru osobistego" (wiem, że są inne możliwości ale najwygodniej jest mi wybierać tą opcję). Podczas wybierania wojewódstwa i wyskakuje taki komunikat: "Wystąpił błąd! Najprawdopodobniej korzystasz z przeglądarki Internet Explorer. Pracujemy nad tym problemem. Przepraszamy i uprzejmie prosimy o złożenie zamówienia korzystając z innej przeglądarki, np.: Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safari. Zespół Gram.pl". Korzystam z Firefox''a, na Chromie wyskakuje taki sam komunikat. Nie ma znaczenia czy wybiorę Pre-order czy zwykły produkt, komunikat cały czas wyskakuję.
Kontaktowałem się z działem obsługi klienta ale nie dostałem odpowiedzi. Problem ten mam od około dwóch tygodni.
Z góry dziękuje za szybką odpowiedź. -
Witam,
Nie wiem czy ten temat się pojawił jeżeli tak to z góry przepraszam.
Mam problem podczas zamawiania gier w sklepie gram.pl. Chodzi o problem przy wyborze "odbioru osobistego" (wiem, że są inne możliwości ale najwygodniej jest mi wybierać tą opcję). Podczas wybierania tej opcji wyskakuje taki komunikat: "Wystąpił błąd! Najprawdopodobniej korzystasz z przeglądarki Internet Explorer. Pracujemy nad tym problemem. Przepraszamy i uprzejmie prosimy o złożenie zamówienia korzystając z innej przeglądarki, np.: Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safari. Zespół Gram.pl". Korzystam z Firefox''a, na Chromie wyskakuje taki sam komunikat. Nie ma znaczenia czy wybiorę Pre-order czy zwykły produkt, komunikat cały czas wyskakuję.
Kontaktowałem się z działem obsługi klienta ale nie dostałem odpowiedzi. Problem ten mam od około dwóch tygodni.
Z góry dziękuje za szybką odpowiedź.
Konkurs - Wygraj koszulkę FAR CRY 4
w Archiwum tekstów
Napisano · Report reply
1. Słonia nazwałbym King. Tak nazwała słonia Nel z "Pustyni i w Puszczy" :)
2. Pytanie proste i oczywiste lecz podchwytliwe. Zamówiłbym taxi - helikopter xD