DocAN

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    9
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O DocAN

  • Ranga
    Obywatel
  1. Już nie długo serwerowi stuknie okrągły rok, tym samym zbliżamy się do końca pierwszego sezonu. O tym kiedy wystartuje sezon II poinformujemy na stronach www. W tej chwili trwają pracę nad wprowadzaniem zmian w oparciu o feedback od graczy, za co dziękujemy. Tym którzy nie mieli okazji zobaczyć polecam trailer z sezonu I: http://www.youtube.com/watch?v=BwqIWsVxSBc
  2. Było dużo updatów od ostatniego czasu kiedy tu pisałem. Polecam zajrzeć na forum aby przejrzeć changlogi. Na kanale YouTube są nowe filmiki z akcji: www.youtube.com/user/FOnlineReloaded Ostatni changlog: http://forum.fonline-reloaded.net/index.php?topic=3811.0 Już nie długo zostanie dodana nowa lokacja z Bounty Huntersami w której będzie można farmić high-end stuff Zapraszam na pustkowia !
  3. Dzisiaj o 17:00 rusza Town Control, czyli walki o kontrolę nad miastami północy...
  4. Ten film też zrobi furorę wśród dorosłych: http://www.youtube.com/watch?v=e1DfX-R-8q8 Film ukazuje mechanikę NPC followerów dostępnych w grze i wyjaśnia podstawowe kwestie z nimi związane. Ponad to została podana godzina startu serwera: August 31, 2013, 06:00:00 PM (Central European Time) I pojawił się kolejny changelog, szczegóły na forum. http://forum.fonline-reloaded.net/index.php?topic=2.msg285#new
  5. Siqu - przeczytaj tytuł tematu i swoją odpowiedź z pkt 3) i zastanów się co chciałeś napisać
  6. Po pierwsze gry na silniku FOnline śmigają od 2004 roku. Po drugie prawa do Fallout 1 i 2 posiada Intrerplay nie [Bethesda]. Po trzecie zbankrutowało Black Isle. Radzę się lepiej przygotować a nie pisać jakiś pseudo prawniczy bełkot który jest tylko bełkotem
  7. Info o silniku: FOnline Engine is an MMORPG engine, developed by Russian Fallout fans. The game is in no way connected to Interplay''s Project V13 (Fallout Online), the official Fallout MMO. The FOnline Engine was created from scratch and supports by now original Fallout, Fallout 2, Fallout: Tactics, Arcanum and Baldur''s Gate graphic and sound assets. The development of FOnline (Engine) started already in early 2004. By Gamers for Gamers - motto Interplaya, które stworzyło Fallouta, Planescape Tornment, Baldurs Gate Dziś liczy się kasa a gry robione dla frajdy i przez ludzi, którzy sami w nie grają latami a nie kilka, kilkanaście dni to mitologia... Najprawdopodobniej w piątek rano będzie info o dungeonach.
  8. Hey, info o możliwych implantach zostało ujawnione ! http://forum.fonline-reloaded.net/index.php?topic=2.msg9#msg9 Można już pobierać clienta - jest dostępny w dwóch wersjach. Zaleca się pobierania pełniej wersji klienta - Full Client Download Clinent http://forum.fonline-reloaded.net/index.php?topic=1.msg1#msg1
  9. Witam wszystkich fanów Fallouta i nie tylko. Pragnę zapowiedzieć start nowego DARMOWEGO serwera MMORPG w świecie Fallouta, jest to nieoficialny Fallout Online rozbudowany o wszelkie możliwe featuresy znane z gier tego gatunku. Na początek podam, że start zaplanowany jest na 31/08/2013 W grze tworzymy postać wg naszych upodobań i tego jaką rolę będzie spełniać w trakcie rozgrywki. W odróżnieniu od Fallouta tu mamy do wyboru 2 rodzaje perków: - standardowe zdobywane wraz ze wzrostem doświadczenia oraz - support perki, które otrzymujemy od NPC po wykonaniu zadań lub spełnieniu określonych wymogów Rozwój postaci jest praktycznie nieograniczony, możemy wcielić się w rasowego zabijakę, doktora, craftera, łowcę niewolników, poszukiwacza skarbów, złodzieja, górnika, handlarza, zwiadowcę, dowódcę najemników i różne hybrydy wymienionych profesji. Jako twórcom i graczom jednocześnie zależy nam na maksymalizacji fanu z gry, dlatego też mechanika została przeprojektowana w taki sposób, aby gracz miał możliwość rozwoju postaci w każdej z klas. Rozwój postaci opiera się o wspomniane powyżej perki oraz skille znane z serii Fallout. Rozbudowaliśmy system crafingu przedmiotów wzbogacając go o dodatkowe prefixy znane z innych gier mmorpg. Stworzyliśmy nowe dungeony w których gracze mogą odnaleźć różne unikatowe przedmioty. Udostępniliśmy opcje caravan podróżujących między miastami gdzie gracz ma możliwość wcielenia się w ochroniarza pilnującego aby caravana dotarła bezpiecznie do celu. Zbalansowaliśmy system walk PvP: - walki o kontrolę nad miastami północnej Californi dla frakcji czyli gangów kontrolowanych przez graczy, - walki na Arenie - Hinkley obok HUB, jest to lokacja w której odbywają się walki na kliku różnych mapach przystosowanych do różnej ilości graczy, - Fight Club w podziemiach miasta HUB dla graczy lubiących postacie walczące na pięści, - potyczki na Wasteladzie dostępne w trybie Real-Time oraz Turn Base Poprawiliśmy liczne questy i reward za ich wykonanie. Zbalansowaliśmy wymagania potrzebne do tworzenia baz. http://www.fonline-reloaded.net/wiki/index.php?title=Bases Usprawniliśmy system jaskiń w których poszukiwacze przygód mają szansę na znalezienie rzadkich przedmiotów. Jako poszukiwacz skarbów będziesz explorował ruiny domów w poszukiwaniu przedmiotów ukrytych w skrzyniach przez ich przedwojennych właścicieli. Udostępniliśmy graczom nowe pojazdy od Motoru do Vertibirda. Oraz wile, wiele innych rozwiązań które uprzyjemnią rozgrywkę. Strona projektu: http://www.fonline-reloaded.net Kanał YT: http://www.youtube.com/user/FOnlineReloaded Mutant-sized Changelog: http://forum.fonline-reloaded.net/index.php?topic=2.msg14#new Wiki: http://www.fonline-reloaded.net/wiki/index.php?title=Main_Page Forum: http://www.fonline-reloaded.net/forum/