Domislaw39

Gramowicz(ka)
  • Zawartość

    3
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O Domislaw39

  • Ranga
    Obywatel
  1. Ceny tak u nas wyglądają z tego powodu, że następuje podwójne przeliczenie waluty i podwójnie na naszą niekorzyść! Najpierw z dolara na euro a później z euro na złotówki :( niestety :(
  2. Sony już odpowiedziało :) na Tweeterze Shuhei Yoshida napisał coś w stylu, że dziękują bardzo i czekają na ich ruch w następny piątek!
  3. właśnie miałem pisać to co maniekgdynia napisał :) Sony daje rok gwarancji na swój produkt czyli przez pierwszy rok możesz oddać konsolę do gwarancji albo w sklepie w którym kupiłeś konsolę/produkt albo w każdym oficjalnym serwisie Sony i zostanie towar naprawiony (ofc jeśli nie został zniszczony z Twojej winy). Jeśli natomiast minie rok od zakupu gwarancji/rękojmi dochodzisz u sprzedawcy, który wg prawa ma zapewnić Ci 24 miesiące. Ciekawym aspektem jest jeszcze to, że jeśli towar zostanie wymieniony na nowy bo np nie nadawał się do naprawy to gwarancja jest liczona od momentu otrzymania nowego produktu czyli znowu bije nam roczek :)