Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zbliżenie na jednostki - nowe screeny z Rainbow Six: Siege

5 postów w tym temacie

Dnia 03.04.2015 o 11:47, Liptox napisał:

Pewnie nowy RS nie będzie się niczym nie różnił od poprzednich części. Zwykła naparzanka.
Ehhh


Nie sądzę. Starcia są króciutkie i widać po gameplayach, że więcej nacisku położono na fazę planowania/przygotowania się do operacji. Dostępne materiały promocyjne przykuły moją uwagę, gra zapowiada się bardzo fajnie, być może będzie to spełnienie marzeń ludzi, którzy chcieli od Payday czegoś więcej niż L4D przerobionego na "policjantów i złodziei".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Nie sądzę. Starcia są króciutkie i widać po gameplayach, że więcej nacisku położono na
> fazę planowania/przygotowania się do operacji. Dostępne materiały promocyjne przykuły
> moją uwagę, gra zapowiada się bardzo fajnie, być może będzie to spełnienie marzeń ludzi,
> którzy chcieli od Payday czegoś więcej niż L4D przerobionego na "policjantów i złodziei".

Nie mam pojęcia jak w Twojej rzeczywistości można porównać wszystkie gry które podałeś. PayDay ani trochę nie przypomina RS a już na pewno nie L4D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.04.2015 o 03:12, Giret napisał:

Nie mam pojęcia jak w Twojej rzeczywistości można porównać wszystkie gry które podałeś.
PayDay ani trochę nie przypomina RS a już na pewno nie L4D.


Co do R6 a Payday - odnosiłem się do zarzutów, jakie kiedyś przeczytałem, że brakuje tutaj układania własnego planu. A co do L4D - jakieś podobieństwa są w strukturze etapów i pewnych zasadach (np. assault waves są jak zombie rush). Po pograniu w L4D2 i przejściu na pierwszego Paydaya wychwyciłem cechy wspólne, więc już nie przesadzajmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować