Zaloguj się, aby obserwować  
Ecko09

Deus Ex: Mankind Divided

97 postów w tym temacie

Mając w pamięci ostatnią część, na nową czekam z niecierpliwością :D
Human Revolution to było dla mnie wielkie pozytywne zaskoczenie, bo wcześniej z serią nie miałem kontaktu. Fantastyczny klimat, świetnie zrobione skradanie, reszta typowa dla erpegów...miodzio :D
W sumie w Mankind Divided oczekiwałbym tego samego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I never asked for this... wait I did.:)
Świetna wiadomość, szkoda tylko że pojawiają się rysy na szkle w stylu, brak możliwości przeniesienia postaci z HR co w praktyce znaczy, że nasze wybory pod koniec nie miały znaczenia.
Plus ciekawe jak będzie z fabułą, czy na razie jeszcze wolna amerykanka czy zaczną wiązać ją z oryginalnym Deusem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak najlepsze z tego wszystkiego jest to, że wszyscy chyba czekali na Cyberpunka od CDP Red, a tak naprawdę znikąd wyskoczył Deus Ex: Mankind Divided. Jak dla mnie świetna wiadomość, czekam na więcej, a po materiale od Game Informer wiem, że gra na pewno będzie przepiękna.

Swoją drogą pytanie - jak odbieracie grafiki pokazujące system upgrade broni? W sumie całkiem standardowe, trochę zalatujące Crysisem, ale całość wygląda całkiem fajnie. Pytanie czy będziemy te ulepszenia musieli nosić ze sobą czy będą one swego rodzaju unlockami jak we wcześniej wspomnianym Crysis :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2015 o 10:45, Muradin_07 napisał:

wszyscy chyba czekali na Cyberpunka

Nie oszukuj się. Nikt nie czeka na tą grę. Nawet CDP Red.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2015 o 10:50, luzac napisał:

Nie oszukuj się. Nikt nie czeka na tą grę. Nawet CDP Red.


Ja tam czekałem... czyli już jest jeden ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A z serią Deus Ex nie miałem wcześniej kontaktu, ba - nawet nie obchodził mnie ten świat. Dopóki wojman nie namówił mnie żebym kupił CDA z Human Revolution. Best. Decision. Ever. O ile wcześniej nie czekałem na cyberpunka, po tej grze zmieniłem zdanie. Innymi słowy, nowa część Deus Ex mnie bardzo cieszy, mam tylko nadzieję, że nie będzie znów takiej hecy z bossami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2015 o 10:45, Muradin_07 napisał:

Swoją drogą pytanie - jak odbieracie grafiki pokazujące system upgrade broni? W sumie
całkiem standardowe, trochę zalatujące Crysisem, ale całość wygląda całkiem fajnie. Pytanie
czy będziemy te ulepszenia musieli nosić ze sobą czy będą one swego rodzaju unlockami
jak we wcześniej wspomnianym Crysis :)

Jak dla mnie wygląda to bardzo dobrze, eliminuje to potrzebę wchodzenia do ekwipunku w ferworze walki, gdy nagle potrzebujemy pozbyć się tłumika albo zmienić amunicję. Zmianę trybu ognia można by jeszcze inaczej rozwiązać (zresztą tak samo jak w Crysisie), po prostu dedykowanym przyciskiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetna wiadomość. Human Revolution jest jedną z najlepszych gier w jakie miałem okazję zagrać, produkcją o niesamowitym klimacie i grywalności. Oby twórcy przynajmniej utrzymali ten poziom, bo jedyna pewność, to że ładniejsza będzie grafika ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2015 o 11:35, Madoc napisał:

Jak dla mnie wygląda to bardzo dobrze, eliminuje to potrzebę wchodzenia do ekwipunku
w ferworze walki, gdy nagle potrzebujemy pozbyć się tłumika albo zmienić amunicję. Zmianę
trybu ognia można by jeszcze inaczej rozwiązać (zresztą tak samo jak w Crysisie), po
prostu dedykowanym przyciskiem.


Ciekawe tylko jak daleko pójdą twórcy. Mam nadzieję, że będzie tego całkiem sporo. Nie powiem - nawet nad samym pistoletem z tłumikiem posiedziałbym z pół godziny na dopasowanie wszystkiego. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2015 o 12:26, Muradin_07 napisał:

Ciekawe tylko jak daleko pójdą twórcy. Mam nadzieję, że będzie tego całkiem sporo. Nie
powiem - nawet nad samym pistoletem z tłumikiem posiedziałbym z pół godziny na dopasowanie
wszystkiego. :D

Bez przesady, nad czym tam można siedzieć, to nie tworzenie postaci w BG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie kolejny Deus Ex jeszcze gdyby CDP Red ruszyli 4 litery i zajęli się porządnie Cyberpunkiem to jest na co czekać, w końcu trzeba odpocząć od fantasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prace pewnie już trwają, jednak teraz będą jeszcze doić Geralta, DLC, dodatki - pewnie na dwóch się nie skończy, z cyber w tle, raczej nie spodziewałbym się tej gry przed 2017. Może nawet później.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2015 o 14:14, Madoc napisał:

Bez przesady, nad czym tam można siedzieć, to nie tworzenie postaci w BG.


No ja jeśli chodzi o BG spędziłem jakieś... 10 minut tylko. A jeśli chodzi o upgrade, dodatki i unlocki to lubię się w to bawić godzinami ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że jak wydadzą Wieśka 3 to skupią się już wtedy na CyberPunk, bo to na razie jedyna od nich pozycja, która mnie najbardziej interesuje. A taki nowy Deus Ex może umilić oczekiwanie na CyberPunk jeżeli wyjdzie przed nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdy już poznamy datę premiery trzeba będzie zarezerwować trochę czasu na skończenie poprzednika, w wersję reżyserską nie grałem, dodatek też odpuściłem. Trzeba będzie jeszcze gdzieś wcisnąć Shadowrun: Dragonfall :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Starcia z bossami maja zalezec od Ciebie - albo full assault albo stealth.

Zreszta, OGROM informacji za Game Informerem:

From this month''s Game Informer issue. Sounds super sexy:

-Takes place in 2029, 2 years after Human Revolution
-Listed as single-player, no mention of multiplayer
-Jensen is part of a covert, goverment-sponsored task force called Task Force 29, a new bracnh of Interpol, to combat a new breed of terrorism
-Jensen doesn''t full trust Task Force 29, also feeds intel to another covert organization called the Juggernaut Collective
-In true Deus Ex fashion, you often receive conflicting missions, neither can be fully trusted
-Boss encounters are designed in a way to allow players to approach any way they want (stealth, full combat, etc)
-Eidos won''t comment on which ending it considers canon but is trying to string together different parts of each ending for the overall background of Mankind Divided
-Story is in many ways a story of redemption for Jensen
-The story they''re telling is building to events that take place in the original Deus Ex
-With Mankind Divided, they''re exploring the original game''s past; "Is the depiction of past events from the original Deus Ex true? Will we discover stuff we never knew?"
-Added a lot of diversity to the environments
-Females are also now part of the regular enemies in the game
-One of Jensen''s missions takes him to Utulek Station in Prague, now a ghetto for augmented individuals
-It is nicknamed "Golem City", based on the real life Kowloon Walled City
-Shops line the streets, temporary housing units stacked on one another reaching upwards toward the sky; claustrophobic atmosphere
-Mission to track down a leader of an aug group, but police have captured the informant
-Can choose to butter up the informant''s wife for clues or cause a scene with the police
-Alternatively Jensen can bypass this area of the game altogether and find the leader''s hideout on his own
-Mentions Jensen engaging in tense conversation with the leader, resulting in a diplomatic solution or violence
-Transhumans (augs) referred to as "clanks" by police
-"You can go full combat or full stealth throughout any part of the game"
-Side quests meant to be more meaningful; ex. players can choose to make deals with criminal organizations and its mob boss might call in a favor later interrupting main missions
-Doesn''t want fetch quests, the team sees the extra quests as a way to explore the main themes of the game more deeply
-Features twice as many augmentations as Human Revolution
-Aug examples:

Tesla: little darts pop out of Jensen''s knuckles allowing him to tag enemies and take them out quietly
Silent Run: Allows Jensen to move quickly across any floor without making a sound (can combine with cloaking)
C.A.S.I.E.: Allows Jensen to analyze the mental state of individuals, helping him to respond adequately in conversations
PEPS Gun: Non-lethal weapon that pops out of Jensen''s bionic arm and fires a concussive blast allowing him to knock an enemy out, kill him or flee

-Augmentation features can be assigned on the d-pad for quick selection
-Augmentations consume a fixed amount of energy, when Jensen stops using them he regains a portion of it
-Can still refill his augs completely with bio cells, Eidos wants the recharge mechanic to encourage using augs more liberally
-New remote hack augmentation allows Jensen to activate shortcuts through areas to pass enemies
-No plan for Human Revolution saves to carry over, but Eidos is planning for a franchise now, want to expand further after HR''s success
-No plans for a Deus Ex MMO
-Eidos noted fans who played stealthily enjoyed the game more so spent several years iterating on gunplay
-Mankind Divided''s moment-to-moment action plays out like a series of set-piece moments, a ''remarkable feat'' considering nothing is scripted
-Jensen can adjust his weapons at any point mid-battle, changing ammo type, firing pattern, scopes, etc
-Some enemies have external tech like exoskeletons and mechs to combat Jensen
-Variety of enemies have a diversity of weapons, augments, or other high-tech combat tools, some have high-jump abilities, etc
-Focused on making A.I. more aggressive, flanking, etc
-Certain elements of the environment now react to combat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.04.2015 o 14:42, Muradin_07 napisał:

No ja jeśli chodzi o BG spędziłem jakieś... 10 minut tylko. A jeśli chodzi o upgrade,
dodatki i unlocki to lubię się w to bawić godzinami ;D

No tak, ale wybór będzie się pewnie ograniczał do założenia tłumika lub ulepszenia lufy, wątpię żeby wrzucili tam dziesiątki upgrejdów, poprzednia część raczej unikała pierdół w stylu +4 do ataku i szła w konkrety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować