Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Age of Wonders 3: Eternal Lords - Recenzja

5 postów w tym temacie

Uzyskanie Unity Victory wymaga zdaje się wybudowania specjalnego budynku w miastach trzech ras, chociaż zapewne, jak z Seals of Power z Golden Realms, da się to ustawić w warunkach zwycięstwa danej mapy.

A AI, o ile nie ma absurdalnych bonusów jak w HoMM czy Cywilizacji, zwykle szybko nie jest specjalnym wyzwaniem w tego typu grach. Jak chce się wyzwań to się idzie do multi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Uzyskanie Unity Victory wymaga zdaje się wybudowania specjalnego budynku w miastach trzech
> ras, chociaż zapewne, jak z Seals of Power z Golden Realms, da się to ustawić w warunkach
> zwycięstwa danej mapy.
>
> A AI, o ile nie ma absurdalnych bonusów jak w HoMM czy Cywilizacji, zwykle szybko nie
> jest specjalnym wyzwaniem w tego typu grach. Jak chce się wyzwań to się idzie do multi
> :)


W podstawce AI ma bonusy i potrafi dać przez to w kość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.05.2015 o 15:35, czupryn napisał:

W podstawce AI ma bonusy i potrafi dać przez to w kość.


W wiekszosci, jak nie w każdej, strategii ma. Jednak mogą być subtelne a mogą być absurdalne - przecież w HoMM 3 wyższe poziomy trudnosci sprowadzały się do tego, że gracz miał mniej surowców i złota na starcie, a AI wiecej. W Cywilizacji zwycięstwo naukowe na wyższych poziomach to niemal mission impossible, bo AI dostaje takie dopaki do wszystkiego, że zawsze będzie z przodu w kwestii badań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować