Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Oculus Rift - wersja konsumencka w pierwszym kwartale 2016 roku

9 postów w tym temacie

No nareszcie coś się dzieje. Już myślałem, że zanim wyjdzie Oculus to szybciej pojawi się Project Morpheus albo gogle od Valve.
Czyżby pod stopami Oculus VR zaczął palić się grunt i przestraszyli się, że konkurencja im rośnie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że wreszcie (nawet tak przybliżona) data została podana oficjalnie. GearVR zostawia mnie, póki co z uczuciem sporego niedosytu z powodu małej ilości treści, co ma się podobno niedługo zmienić. Ale nawet ta mała ilość filmików, gier, aplikacji robi ogromne wrażenie, nieporównywalne z tym co można osiągnąć na TV/monitorze. Czekam na Oculusa jak na nic innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już nie czekam na Oculusa, ale cieszę się z wiadomości.
Podobnie jak Phobos s, liczę na szybsze "objawienie" Projectu Morpheus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z Project Morpheus boję się trochę, że będzie podobnie jak teraz jest z GearVR : mało zawartości. Obydwie platformy są zamknięte, natomiast otwarte podejście w przypadku Oculus Rifta już teraz owocuje wysypem dużej ilości oprogramowania. No ale czas pokaże, może Sony zapewni spore wsparcie swoim goglom, tak jak mam nadzieję, że zrobi to Samsung/Oculus z GearVR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> z Project Morpheus boję się trochę, że będzie podobnie jak teraz jest z GearVR : mało
> zawartości. Obydwie platformy są zamknięte, natomiast otwarte podejście w przypadku Oculus
> Rifta już teraz owocuje wysypem dużej ilości oprogramowania. No ale czas pokaże, może
> Sony zapewni spore wsparcie swoim goglom, tak jak mam nadzieję, że zrobi to Samsung/Oculus
> z GearVR.

Zgadzam się z Tobą, nic nie działa bardziej motywująco na firmy, niż konkurencja.
To tylko lepiej dla nas ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście nastawiłem się chwilowo na morfeusza, ale całkiem możliwe że Oculus w przyszłości również mnie zainteresuje. Nie mogę się doczekać, aż wszystkie VR będą dostępne i będziemy mogli gdzieś "zobaczyć" różnicę między nimi (coś w tylu przymierzalni w saturnach). Dobry VR, dobry horror i Super Seni Plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ja osobiście nastawiłem się chwilowo na morfeusza, ale całkiem możliwe że Oculus w przyszłości
> również mnie zainteresuje. Nie mogę się doczekać, aż wszystkie VR będą dostępne i będziemy
> mogli gdzieś "zobaczyć" różnicę między nimi (coś w tylu przymierzalni w saturnach). Dobry
> VR, dobry horror i Super Seni Plus.

Nie wiem jak Twoje nerwy ale horrory w VR to naprawdę mocno intensywne doznania. Sam już mam sporą wprawę nabytą przez lata grania w "straszne gry" i Dreadhalls na GearVR przeszedłem... ale kilka razy mimowolnie krzykłem w co intensywniejszych momentach, co nie zdarzyło mi się od lat. Natomiast wszyscy moi znajomi zrywają gogle nawet przed pierwszym kontaktem z jakąś kreaturą. A to tylko taka prosta gra z ubogą grafiką... co będzie w przypadku bardziej zaawansowanych produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ha Ha Ha!
Cały ten szum, hype na urządzenia, które mogą być co najwyżej ciekawostką. Jedną taką rewolucję w życiu już przeżyłem - vfx1. Internetu wówczas nie było (:-)), ale prasa rozpisywała się jakie to cudo, nawet miałem je na głowie, bo jakiś sklep postanowił zarabiać na 15 minutowych sesjach. Coś czuję, że historia się powtórzy - czas życia produktu będzie odwrotnie proporcjonalny do czasu nakręcania ludzi na te cuda. Ostatnio na jakimś spędzie Lenovo miałem nawet tego oculusa na głowie i ... nic. Demo rollercoastera z rozdzielczością niczym z PlayStation 2 w dodatku interlinie tnące straszliwie obraz - doznania mizerne, już wolę lampić się przed siebie w telewizor 3d - przynajmniej jest grafika i rozdzielczość. Entuzjaści mogą się ze mną nie zgodzić, ale rynek będzie bezwzględny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować