Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ubisoft wyjaśnia, dlaczego w Assassin`s Creed Syndicate zabraknie trybu wieloosobowego

13 postów w tym temacie

I bardzo dobrze ! Niech się skupią na singlu. Jak ktoś chce pograć w multi to niech zagra sobie w WoWa, WoT czy inną Dotę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Szkoda, multi to podstawa żywotu gry.
Spóźniłeś się o miesiąc i 12 dni.
> Znaczy się co-opa też nie będzie ?
Coop mogliby zrobić. Tylko bez znajdziek powodujących, że nawet najlepsi n00bili choć raz na każdej planszy, bo szukali głupot, zamiast grać i bez takich kretynizmów jak zamki poziom III na mapie najniższego poziomu trudności (wprowadzili po którymś patchu tam, gdzie trzeba było na koniec pogadać z tym gościem w katakumbach, czy czymś, gdzie sie ukrywał po zsabotowaniu jego egzekucji).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Multi zapoczątkowane w Brotherhood był jednym z najjaśniejszych punktów tej serii. Kto twierdzi że to była funkcja na siłę to albo ani razu nie włączył albo notorycznie dostawał w dupę. Zupełnie jak świetne multi w Watch Dogsie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech, najfajniejsze multi było w revelations, najmilej wspominam ten tytuł. Chociaż w Black Flagu też dało się fajnie pobawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam czy tylko ja pamiętam jak po unity zarzekali się że udostępnią alfe produktu dla graczy aby nie wyszedł taki klops ponownie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę wytłumaczyć brak multi i wyręczyć Ubi. Otóż "Drodzy gracze, chcemy najmniejszym nakładem sił zrobić nową produkcję jak najszybciej, po to aby jak najwięcej pieniążków trafiło do nas po premierze, tak więc wybaczcie, ale multi i praca nad kodem sieciowym w ogóle nie wchodzi w rachubę".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować