Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowy Doom – jest pierwszy teaser!

25 postów w tym temacie

Po świetnym Wolfenstein po wielu latach znowu zaczęły mi shootery sprawiać radochę.czekam teraz niecierpliwie na nowego Dooma...oby nie wyszła kiszka jak z Quake 4..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Bethesda pokaże zarówno nowego Dooma, jak i Fallouta, to można obstawiać, że będzie ona wydawcą, który najlepiej zaprezentował się na E3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Po świetnym Wolfenstein po wielu latach znowu zaczęły mi shootery sprawiać radochę.czekam
> teraz niecierpliwie na nowego Dooma...oby nie wyszła kiszka jak z Quake 4..

Q4 było bardzo dobre. I tak jedynka jak dla mnie była najlepsza, ale w czwórkę grało się bardzo przyjemnie. Tylko polski dubbing tę grę rujnował.
Nawet dość chłodno przyjęte Wolfenstein (ta poprzednia część) i RAGE dawały mi sporo frajdy. Tylko kierunek dziwny obrali. Starali się z tych gier zrobić taki pseudo sand-box i chyba sami się w tym wszystkim pogubili. W Wolfie niepotrzebne były te przejścia między misjami (miasto) a RAGE sprawiał wrażenie "uciętej" gry (dziwne zakończenie - jakieś takie nie w stylu ID) The New Order już wrócił do klasycznego stylu, fajnie łącząc stare i nowe (swoją drogą dodatek The Old Blood świetny)
Myślę więc że o Dooma można być spokojny i ID na pewno widzą, że tą drogą należy iść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.05.2015 o 20:27, Artmaster88 napisał:

Q4 było bardzo dobre. I tak jedynka jak dla mnie była najlepsza, ale w czwórkę grało
się bardzo przyjemnie. Tylko polski dubbing tę grę rujnował.

Kwestia gustu, mi osobiście Quake4 nie przypadł do gustu i po 10 minutach wyłączyłem, może dopiero po czasie sie rozkręca .

Dnia 18.05.2015 o 20:27, Artmaster88 napisał:

Nawet dość chłodno przyjęte Wolfenstein (ta poprzednia część) i RAGE dawały mi sporo
frajdy. Tylko kierunek dziwny obrali. Starali się z tych gier zrobić taki pseudo sand-box
i chyba sami się w tym wszystkim pogubili. W Wolfie niepotrzebne były te przejścia między
misjami (miasto) a RAGE sprawiał wrażenie "uciętej" gry (dziwne zakończenie - jakieś
takie nie w stylu ID) The New Order już wrócił do klasycznego stylu, fajnie łącząc stare
i nowe (swoją drogą dodatek The Old Blood świetny)

Wolfenstein z poprzedniej generacji dalej czeka na ogranie i juz raczej ciezko bedzie bo ps3 sprzedane ;) Old Blood bardzo świetny....i liczę na kontynuację The New Order albo kolejnego dodatku bo z jednym oponentem historia się nie zakończyła ;)

Dnia 18.05.2015 o 20:27, Artmaster88 napisał:

Myślę więc że o Dooma można być spokojny i ID na pewno widzą, że tą drogą należy iść.

Bardzo liczę na Dooma i mam nadzieje, ze sie nie zawiodę...po zapowiedziach Dooma3 jednak staram się trzymać emocje na wodzy i po ograniu bety zdecyduje czy jest warto ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Quake 4 był Quake''iem... tylko z nazwy. Gra wyglądała jak mod do Doom 3 i grało się w nią jak w moda do Doom 3 - tylko tyle i aż tyle. Jako kontynuacja Quake 2 - Q4 został totalnie i bezapelacyjnie skopany na całej linii (żeby się nie pastwić nad tym tytułem - już brak "Quake''owej" fizyki całkowicie go dyskwalifikuje).

Po wybitnie średnio udanym Rage, moje zaufanie do id software (czy ktokolwiek ze starej ekipy - poza Timem Willitsem, który designerem jest raczej słabym - jeszcze się tam uchował?) oscyluje w granicach zera. Chciałbym jednak mile się rozczarować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.05.2015 o 01:08, Principes napisał:

Quake 4 był Quake''iem... tylko z nazwy. Gra wyglądała jak mod do Doom 3 i grało się
w nią jak w moda do Doom 3 - tylko tyle i aż tyle. Jako kontynuacja Quake 2 - Q4 został
totalnie i bezapelacyjnie skopany na całej linii (żeby się nie pastwić nad tym tytułem
- już brak "Quake''owej" fizyki całkowicie go dyskwalifikuje).


Bo Quake 4 był kontynuacją fabularną a nie gameplay''ową wcześniejszych Quake''ów.
Owszem, grało się w niego bardzo podobnie jak w Doom3, ale trzeba przyznać, że Raven Software wykorzystało id Tech4 dużo lepiej niż samo Id Software, a gra sama w sobie nie była zła.

Dnia 19.05.2015 o 01:08, Principes napisał:

Po wybitnie średnio udanym Rage, moje zaufanie do id software (czy ktokolwiek ze starej
ekipy - poza Timem Willitsem, który designerem jest raczej słabym - jeszcze się tam uchował?)
oscyluje w granicach zera.


Trudno się dziwić. Nawet gdyby Carmack tam dalej był, to już nie ta sama firma. W końcu on był facetem od technologii a nie od gameplay''u czy projektowania.
Choć z drugiej strony, tak znane studnio może przyciągać utalentowanych ludzi i raczej umieją oni uczyć się na błędach.

Dnia 19.05.2015 o 01:08, Principes napisał:

Chciałbym jednak mile się rozczarować.


Nie da rady "mile się rozczarować" :) Rozczarowanie jest z definicji negatywne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.05.2015 o 09:17, Phobos_s napisał:

Bo Quake 4 był kontynuacją fabularną a nie gameplay''ową wcześniejszych Quake''ów.
Owszem, grało się w niego bardzo podobnie jak w Doom3, ale trzeba przyznać, że Raven
Software wykorzystało id Tech4 dużo lepiej niż samo Id Software, a gra sama w sobie nie
była zła.

Serio? Byl to zwykły przeciętniak...lokacje ktore były podobne do siebie, mało urozmaicenia w samym gameplay''u...modele postaci ktore powtarzały się w kółko,
jak model murzyna któremu zmieniali tylko imię...dla mnie to bylo rozczarowanie po w sumie udanym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować