Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sony ma nowe studio dedykowane grom wykorzystującym Project Morpheus

7 postów w tym temacie

Mam nadzieję że pokażą na co stać to urządzenie :) kiedyś też podobała mi się prezentacja kinecta i co z nim będzie można zrobić :) później już nie było tak kolorowo, ale pewnie tu może być zupełnie inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Życzę Sony jak najlepiej, z projektem nazywanym Project Morpheus.

Jednak zasadnicze znaczenie, po za oczywiście bardzo dobra jakością samego produktu,
będzie miał fakt istnienia szerokiego wachlarza dobrych gier.

Gier, które potrafiłyby wykorzystać w pełni, funkcje takiego urządzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, że projekt gogli do grania szybko upadnie. Nie wiążę tego z "normalnym" graniem a patrząc na główne bolączki jak niedopasowanie dla ludzi niedowidzących - noszących okulary, osób z zaburzeniem błonnika i odseparowaniem graczy z "jednej kanapy" to mam szczerą nadzieję, że to coś pozostanie jedynie jako jakaś ciekawostka a nie standard dla przyszłości grania.

Ciekawszą możliwością byłoby nervgear czyli podłączenie od razu do przekaźników neuronowych - wiem, że to przyszłość odległa o conajmniej 20 lat, ale zminimalizowałaby problemy gogli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mam nadzieje, że projekt gogli do grania szybko upadnie. Nie wiążę tego z "normalnym"
> graniem a patrząc na główne bolączki jak niedopasowanie dla ludzi niedowidzących - noszących
> okulary, osób z zaburzeniem błonnika i odseparowaniem graczy z "jednej kanapy" to mam
> szczerą nadzieję, że to coś pozostanie jedynie jako jakaś ciekawostka a nie standard
> dla przyszłości grania.

Sam nie chce a drugiemu nie da. Już Ty się o to nie martw jak zostaną wykorzystane gogle VR. Cała biblioteka symulatorów lotniczych i wyścigowych już u mnie na nie czeka. Dość gier by nie musieć patrzeć na nic innego przez kolejne 10 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.05.2015 o 22:53, UnEsCo napisał:

Mam nadzieje, że projekt gogli do grania szybko upadnie. Nie wiążę tego z "normalnym"
graniem a patrząc na główne bolączki jak niedopasowanie dla ludzi niedowidzących - noszących
okulary, osób z zaburzeniem błonnika i odseparowaniem graczy z "jednej kanapy" to mam
szczerą nadzieję, że to coś pozostanie jedynie jako jakaś ciekawostka a nie standard
dla przyszłości grania.


Pies ogrodnika?

Po pierwsze: Gogli VR można używać mając na nosi okulary. Co więcej, soczewki w goglach także mają zmienne ogniskowe. Więc żadne niedopasowanie nie występuje.
A jeśli ktoś niedowidzi tak, że nawet okulary mu nie pomagają, to raczej na normalnym ekranie też nie gra.

Po drugie: Jakie odseparowanie? Gogle tego typy nie są do grania w Fifę czy inne typowo drużynowe gry.
Są do symulatorów, gier FPP (w których w coopie raczej nie potrzebujesz tego, aby patrzeć na kumpla obok na kanapie), czy innych gier, w których ważniejsza jest immersja a nie widok na swój salon.

Po trzecie, myślę, że "zaburzenia błonnika" jakoś ludziom korzystającym z gogli VR nie będą przeszkadzać ;)
Jeśli chodzi zaś o osoby z zaburzeniami ze strony błędnika, to od razu powiedz, że masz nadzieję, że wszelkie wesołe miasteczka, karuzele, rollercoastery i inne gry i zabawy (o la boga, ciuciubabka) także szybko upadną i przecież takie osoby nie mogą z nich korzystać, więc niech osoby zdrowe także nie korzystają. Dlaczego ma im być lepiej, nie?

Dnia 21.05.2015 o 22:53, UnEsCo napisał:

Ciekawszą możliwością byłoby nervgear czyli podłączenie od razu do przekaźników neuronowych
- wiem, że to przyszłość odległa o conajmniej 20 lat, ale zminimalizowałaby problemy
gogli.


No no... szczególnie jak Ci taki "nervegear" zhakują i zaczną bawić się tym co Ci ten sprzęt przesyła ;)
Życzę miłego podłączenia do matrixa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować