Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Magicka 2 - redakcyjne wrażenia z trybu kooperacji

4 posty w tym temacie

Panie Sławku, polecam spróbować pierwszą część, lub samouczek z darmowej Wizard Wars, tam można zapoznać się z podstawowymi kombinacjami, zobaczyć co z czym i wtedy już wszystko jest łatwe : P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie w dwójkę nie grałem, więc nie wiem na czym polega ten "wielki prób wejścia", ale jedynka w sumie też za dużo nie tłumaczyła na starcie - dostawaliśmy tylko informacje o tym, jak działają poszczególne żywioły i jak ich używać na różne sposoby (nawet nie jestem pewien, czy gra informowała gracza o możliwości zaklęcia broni magią). Dwójka widzę że nawet informuje o tym, że żywioł wody można zamienić w lód chłodem, co w jedynce odkryłem przez przypadek.

Ale właśnie to było najfajniejsze - tworzenie kolejnych, morderczych kombinacji, odkrywanie nowych możliwości, łączenie Magick ze zwykłymi czarami (Płonący Tłuszcz, pogromca bossów). Sporo frajdy dało mi odkrycie, że mogę pokryć moją postać kamienną zbroją albo wystrzeliwać w linii prostej serię min. Dlatego też skąpe informacje od gry są dla mnie zaletą, tym bardziej, że system magii to jedyne, co jest w tej grze złożone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować