Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Fallout 4 oficjalnie! Pierwsze szczegóły, platformy, trailer i euforia!

79 postów w tym temacie

Dnia 03.06.2015 o 17:43, Ring5 napisał:

Same zawody ostatnio. Najpierw naciągana fabuła w XCOM2, teraz to... :(

Może źle lokujesz swoje uczucia. ;p

Ja natomiast oglądając ten trailer nie poczułem nic. Ani zainteresowania, ani rozczarowania. Po prostu meh, następny news.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobili by mniej kolorowo w niektórych miejscach i będzie git :) A końcowa scena z budowaniem własnego pancerza wspomaganego mi się bardzo podoba, przecież to ustrojstwo w 1 i 2 było OP jak cholera, a w 3 tylko trochę mocniejszy od zwykłych kurteczek. Może tutaj nie będą tak łatwo dostępne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2015 o 18:40, Asasyn_0299 napisał:

jakby sam fakt że nowy fallout wychodzi nie był wystarczającym powodem do hajpu


Nie jest. Nie jest tez powodem do bluzgania (tak, zgloszone do moderatorow - nie musisz dziekowac). Powodem do hype''u byloby cos intrygujacego, ciekawego, czego do tej pory nie widzielismy. Nudny trailer takim powodem nie jest. Podobnie jak nie jest nim kolejny remake TES, tylko z giwerami, laserami i, ponownie, psem. To takie oryginalne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika kolorowa i plastikowa. Bardziej to przypomina Simsy czy Sim City niż brudny, postapokaliptyczny świat Fallouta. No i klimatu 0, a to tylko trailer. Poziom grafiki również bardzo niski, to już lepiej wydać izometryka z grafiką jak w Pillarsach, a nie takie mizerne 3D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Narzekającym przypomnę że NW też miał słaby trailer ze słabą grafiką, toporną animacją itp. Czyli silnik od B. w całej okazałości :P Tutaj widać jest równie źle pod tym względem. Ale w NW zagrywałem się jak nigdy. Z gry wylewał się strumieniami klimat F1 i F2.

https://www.youtube.com/watch?v=iFrOgLKN1bE

Inna sprawa że NW robiła ekipa która F1 i F2 znała na wskroś i miała pracowników którzy te gry robili. Niestety B. pokazała przy F3 że nie mają bladego pojęcia co robią. I niestety trailer F4 pokazuje że DALEJ nie mają pojęcia co robią.

Także sobie kulturalnie temat oleje. Skyrim with guns to świetne porównanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Większą euforie czułem wczoraj, dzisiaj jestem nieco zawiedziony. Wiadomo, że gry nie powinno oceniać się po tak małej dawce informacji, ale no niestety, jeżeli to są ujęcia z rozgrywki( choć część ) to jest po prostu śmieszne. Cytat z jeden ze stron: "Fallout 4 będzie prawdopodobnie napędzany silnikiem Creation Engine, który został wykorzystany w The Elder Scrolls V: Skyrim" + z tego co widać po trailerze, uświadczymy skyrima 2.0(który wygląda gorzej niż z odpowiednimi modami w wersji 1.0). Już nawet nie chodzi o samą grafikę, ale modele postaci, poruszanie się, przecież to wszystko wygląda niczym podrasowany NV. Bethesda robi świetne gry, ale w ogóle się nie rozwija. Skyrim tak naprawdę był podrasowanym Oblivionem, większym, lepszym, ale nadal niczym innym, nowym. Mam tylko nadzieję, ze się mylę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, czy gra będzie nadal na okropnym silniku Skyrima, który będzie trzeba modować przez kolejne lata, żeby to jako tako wyglądało?
Dadzą DX12, czy pozostaną przy dziewiątce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2015 o 16:52, kesik93 napisał:

Trailer słabiutki. Zaro klimatu Fallouta. Wygląda to jak RAGE a nie jak Fallout.


Proszę nie obrażać RAGE''a :) Rage wygląda od tego lepiej mimo kilku lat na karku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Poza tym gry Bethesdy nigdy nie były i nie będą tylko
> serią questów do odbębnienia, to raczej gry o podróży o jej przeżyciu i przejściu mimo
> przeciwności losu, małej ilości hp i przeciążenia. Kto nigdy nie uciekał przed supermutantem
> przeładowany z kupą rzeczy, których nie chciał/ nie mógł wyrzucić, z 1/20 hp bez amunicji
> i z ciężką chorobą popromienną ten nie wie co to jest życie.

Ty chyba mówisz o mega zmodowanych grach Bethesdy, bo to co właśnie opisałeś nie dzieje się w vaniillii i jest powodem dla którego powstają takie mody jak mój AWN do FNV. W Skyrimie olbrzymy zabijały smoki, a w FO3 mogłeś zabić super mutanta gołymi pięściami nawet nie specjalizując się w nich. Promieniowanie też było kpiną, przeciążony gracz był dopiero jak podniósł 10 minigunów, a 1/20 życia starczyła, żeby przeżyć jeszcze kilka strzałów. Jedyną rzeczą, która ratuje gry Bethesdy to mody i oni sami dobrze o tym wiedzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Btw - czy tylko mi silnik graficzny + stylistyka [kolorystyka, modele, animacja, lokacje] wybitnie trąci takim stylem a''la mmorpg ?
Nie zdziwił bym się gdyby to potem przemianowali na Fallout 4 Online o.o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupię na pewno, lubię tą markę, ale tym razem raczej nie na premierę. Mam spory "backlog", a w zeszłym roku i w tym obrodziło rolplejami, mam w co grać, nie mam kiedy :)

Trailer taki sobie, poczucie "ale to już było" bardzo silne. Plus, że na silniku gry, nikt nie będzie kwękał o downgrade ;-). Bethesda w tym aspekcie nie robi sobie jaj - lepszy kubeł zimnej wody teraz niż afera przed samą premierą lub krótko po ;-)

Drugi plus za kolorystykę - brawo wreszcie ktoś zauważył, że post apo, to nie musi być "ciemno, buro i ponuro". Oraz, że paleta barw to nie tylko "dominująca zieleń " (Fallout 3) i "szalony pomarańcz" (Fallout: New Vegas).

Martwią mnie dwie rzeczy - przede wszystkim stary silnik (choć podrasowany). Grafikę "out to date" przeżyje (po Wasteland 2 jestem zahartowany), koślawe animacje też. Jednak ten silnik sam z siebie generuje tony bugów i gliczy - w Falloucie 3 było ich sporo, w New Vegas (maksymalnie załatanym) jeszcze więcej (wiadomo Obsidian i ich motto - "technicznie spieprzymy wszystko co się da"). Nie mam ochoty po raz kolejny co i rusz wczytywać sejwa, bo przedmiot potrzebny do questa np. właśnie utknął w ścianie ;-).

Druga rzecz - scenariusz. Fallout 3 nie był zły, ale to takie "solidne rzemiosło" i nic więcej. Obsidian w New Vegas zmiażdżył Bethesdę w tym aspekcie całkowicie, rozjechał jak walec (IMO New Vegas to zresztą najlepszy, najfajniejszy Fallout licząc wszystkie części). Czy w czwórce ekipa "beczki" dosięgnie chociaż tego poziomu ? Śmiem wątpić, choć chciałbym zostać miło zaskoczony (btw. jeden patent w F3 był świetny - to że można było kłamać na potęgę, że się coś zrobiło :)).

Aktualnie ogrywam Wiedźmina 3 i tam scenarzyści pokazali, że rolplej w otwartym świecie może mieć questy na ekstremalnie wysokim poziomie. Także oczekiwania mam wysokie.

Koniec końców - fajnie, że zapowiedzieli. Pięć lat od ostatniej części to sporo i za to Bethesda łapie kolejnego plusa - nie doją swoich marek "ile fabryka dała" :)

ps. Stawiam, że gra pierwotnie powstawała z myślą o X360, PC i PS3 - mocno to widać po silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2015 o 22:33, Zekzt napisał:

Btw - czy tylko mi silnik graficzny + stylistyka [kolorystyka, modele, animacja, lokacje]
wybitnie trąci takim stylem a''la mmorpg ?
Nie zdziwił bym się gdyby to potem przemianowali na Fallout 4 Online o.o


Mi to wygląda jak vanilla skyrim, więc pewnie ten sam silnik i znowu zostawienie wszystkiego moderom, po czym próba wprowadzenia opłat za mody po najmniejszej linii oporu. Nawet w przypadku F3 byłem chociaż troszeczkę ciekawy, teraz dużo łatwiej mi sobie wyobrazić jak to będzie wyglądać przy czym nie bardzo mi się to podoba. Sam trailer wygląda jakby był sprzed kilku lat, po tym co pokazał wiedźmin czy choćby nawet DA:I to to jest jakiś żart. Ktoś to dobrze ujął, popłuczyny po TES.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie napiszę, że kupię i tak, co nie zmienia faktu, że nie widząc logo "Obsidian" (choć wiedziałem i tak, że chłopaki na pewno nie pomogą już) nie chcę tej gry nazywać "Falloutem", tylko zmodyfikowanym "The Elder Scrolls". Jak pisałem w innym temacie wcześniej "Skryrim z karabinami", ta nazwa świetnie pasuje.

Gdyby nie bilbord z "Vaultboyem" to w życiu bym się nie domyślił, że chodzi o "Fallouta". Widać Tod Howard z ekipą nic się nie nauczyli, zbroje szturmowców idą kolejny raz w akcje, drzwi od krypty znów nie ta koncepcja co z oryginału...a o dziwo...kombinezon mieszkańca krypty już zmienili! I przypomina on bardziej ten z oryginału (chyba, że przez te jasne kolory).

No i ciekaw jestem co tym razem zmienią, aby zepsuć kanon? Kolejny raz Enklawe odnowią? Znów będziemy wysadzać placówkę z FEV? Czy będziemy musieli zabić złego smoka, który mówi głosem Fronczewskiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Większą euforie czułem wczoraj, dzisiaj jestem nieco zawiedziony. Wiadomo, że gry nie
> powinno oceniać się po tak małej dawce informacji, ale no niestety, jeżeli to są ujęcia
> z rozgrywki( choć część ) to jest po prostu śmieszne. Cytat z jeden ze stron: "Fallout
> 4 będzie prawdopodobnie napędzany silnikiem Creation Engine, który został wykorzystany
> w The Elder Scrolls V: Skyrim" + z tego co widać po trailerze, uświadczymy skyrima 2.0(który
> wygląda gorzej niż z odpowiednimi modami w wersji 1.0). Już nawet nie chodzi o samą grafikę,
> ale modele postaci, poruszanie się, przecież to wszystko wygląda niczym podrasowany NV.
> Bethesda robi świetne gry, ale w ogóle się nie rozwija. Skyrim tak naprawdę był podrasowanym
> Oblivionem, większym, lepszym, ale nadal niczym innym, nowym. Mam tylko nadzieję, ze
> się mylę.

Wiesz kolego, grafika to skomplikowana sprawa.
Na 100% jest to Creation Engine, Beth jako korporacja wierząca w boskiego $$$ nie pozwoliłaby sobie na robienie kolejnego silnika tylko po to, by wydać jedną grę. (chyba, że wyskoczą nam lada moment z nowym TES, na co się nie zapowiada).

Niemniej ja się cieszę, bo silnik jest sprawdzony, ma duże możliwości modowania (dużo lepsze, niż silnik z F3), no i najważniejszy argument, nie muszę wymieniać kompa, by się grą cieszyć ;) (tak należę niestety do tej części ludzi którzy patrzą na Wiedźmina 3 i myślą jak znaleźć pieniążki na komputer).

Będą mody HD, będzie SweetFx, grafika zostanie jeszcze mocno poprawiona, ale przez fanów. To nie powinno nas dziwić, tak już z ich grami bywa, cieszmy się, że to jest możliwe zamiast biadolić.

Liczę tylko na to, że zatrudnili lepszych scenarzystów i ich ludzie nauczyli się czegoś grając w F:NV od Obsidianu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.06.2015 o 23:18, Osiol napisał:

No i ciekaw jestem co tym razem zmienią, aby zepsuć kanon? Kolejny raz Enklawe odnowią?
Znów będziemy wysadzać placówkę z FEV? Czy będziemy musieli zabić złego smoka, który
mówi głosem Fronczewskiego?


Tak logicznie i zdroworozsądkowo co możemy przypuszczać:

Fabuła najpewniej opierać się będzie na Androidach z Instytutu w Bostonie (w F3 spotkaliśmy takiego jednego co nam opowiedział o tym miejscu).
Pewnie będzie też nieco więcej o wojnie wewnętrznej w Bractwie Stali (i jak rozwiną ten wątek nieźle, zastępując wielką złą Enklawę dwoma Bractwami o odcieniach szarości to będzie strzał w 10)

Dużo możliwości spierniczenia gry mają ;) Nie ma się co tu oszukiwać, niemniej może są inteligentni i wyciągają wnioski z przeszłości.
Poczekamy - zobaczymy.

Tak czy tak grę pewnie kupię i zagram, bo jestem fanem Fallouta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować