Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Fallout 4 oficjalnie! Pierwsze szczegóły, platformy, trailer i euforia!

79 postów w tym temacie

Dnia 04.06.2015 o 01:08, Kijkowaty napisał:

Będą mody HD, będzie SweetFx, grafika zostanie jeszcze mocno poprawiona, ale przez fanów.
To nie powinno nas dziwić, tak już z ich grami bywa, cieszmy się, że to jest możliwe
zamiast biadolić.

Liczę tylko na to, że zatrudnili lepszych scenarzystów i ich ludzie nauczyli się czegoś
grając w F:NV od Obsidianu.


No właśnie chodzi o to, że jak widzę grę która wygląda jak sprzed kilku lat, a znając Bethesde ani fabularnie ani technicznie zachwycać ie będzie, to już jakoś nie potrafię się cieszyć. Jeśli naprawdę każdy aspekt gry trzeba poprawiać modami, od nieoficjalnych patchy zaczynając idąc przez grafikę i kończąc na questach, to się zastanowię dwa razy zanim wydam na to kasę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.06.2015 o 22:50, Lordpilot napisał:

ps. Stawiam, że gra pierwotnie powstawała z myślą o X360, PC i PS3 - mocno to widać po
silniku.


Też tak stawiam...wiec pytanie nasuwa się samo...Co zmienili/usprawnili, że jednak skreślili poprzednią generację?
Liczę przede wszystkim na ogromny teren do eksploracji i masę zadań pobocznych z własną historią. A po Wiedźminie 3 to już w ogole w tym polu bedzie ciezko bo Redzi pokazali jak wykonać zadania poboczne.
Wlasnie tylko w ogromnym terenie widzę decyzję Bethesdy by wydać F4 na obecną generację. Nie jestem zwolennikiem grafiki ale sierść na tym psie wyglada fatalnie ;)
Nie bede owijał w bawełnę bo z gier Bethesdy przeszedłem tylko dwie, Morrowinda i Fallouta3..od dwoch ostatnich TES''ów odbiłem się jak od ściany. Oczekiwania jednak mam ogromne bo uwielbiam to uniwersum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to podsumować? Dostaniemy identyczny Fallout 3/New Vegas tyle, że w grafiką Skyrima. Powiem tak, grafika dla oka miła, jednak na dzisiejsze standardy jest ona przestarzała. Poza tym widać, że w grze nie będzie praktycznie żadnych nowości względem poprzedniczek. Skarimowa grafika, może inny system perków, nowa fabuła oraz poprawa tragicznych animacji względem poprzednich części to za mało. Widać po filmiku, że walka będzie wyglądać niemal identycznie. Wrzucono niemal kopiuj/wklej wiele z poprzednich części. Ale szacun dla Bethesty, bo sprzedają moda do Skyrima jako osobną grę (ewentualnie moda do Fallout 3/New Vegas poprawiający grafikę), to tak jak Rockstar sprzedaje cały czas tą samę grę, tyle że na różnych platformach - GTA5. Ogólnie słaba gra i na grę roku nie ma żadnych szans. Liczyłem po cichu, że będzie możliwość walki turowej w czasie pojawienia się przeciwnika, coś w stylu XCOM chociaż, ale cóż. Oczywiście z możliwością wyboru czy w czasie rzeczywistym grać czy turowym. Jedno jest pewne, grą roku ani grą roku z gatunku cRPG na pewno nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie słaba gra i na grę roku nie ma żadnych szans.
Naprawdę nie ma jak wystawić grze ocenę jeszcze przed premierą. Serio erpega ocenia się nie po okładce tylko zawartości wiec dajmy sobie na luz z oceną gry gdzie nie zna sie jej fabuły, questów itp. Tez mam wątpliwości patrząc na poprzednie gry tego studia wlasnie na historie w nich umieszczone ale nie oceniam poki nie zagram.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2015 o 10:11, Longer napisał:

Ogólnie słaba gra i na grę roku nie ma żadnych szans.
Naprawdę nie ma jak wystawić grze ocenę jeszcze przed premierą. Serio erpega ocenia się
nie po okładce tylko zawartości wiec dajmy sobie na luz z oceną gry gdzie nie zna sie
jej fabuły, questów itp. Tez mam wątpliwości patrząc na poprzednie gry tego studia wlasnie
na historie w nich umieszczone ale nie oceniam poki nie zagram.


A jak z taką grafiką chce startować? Nie mogli się bardziej postarać tylko na łatwiznę iść, bo nie chce im się popracować na grafiką? Tą samą walką jak pokazali z tymi ghulami co na filmiku? Gdzie różni ją tylko fabuła, mapa, skyrimowa grafika, poprawa animacji (chociaż chyba nie pokazali ludzików jak chodzą bokiem, być może specjalnie) i może system perków zmienią? Przecież w tym filmiku nie ma żadnego powiewu świeżości. To jest to samo. W tym roku znacznie lepsze gry cRPG wyszły i wyjdą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2015 o 22:03, kotlecik5 napisał:

Ty chyba mówisz o mega zmodowanych grach Bethesdy, bo to co właśnie opisałeś nie dzieje
się w vaniillii i jest powodem dla którego powstają takie mody jak mój AWN do FNV. W
Skyrimie olbrzymy zabijały smoki, a w FO3 mogłeś zabić super mutanta gołymi pięściami
nawet nie specjalizując się w nich. Promieniowanie też było kpiną, przeciążony gracz
był dopiero jak podniósł 10 minigunów, a 1/20 życia starczyła, żeby przeżyć jeszcze kilka
strzałów. Jedyną rzeczą, która ratuje gry Bethesdy to mody i oni sami dobrze o tym wiedzą.


Nie mówię o postaci gdzieś na 4-6 lvl-u. Przeczytaj mojego posta do końca, później narzekałem na poziom trudności.

EDIT:

A tak w ogóle, to jestem ciekaw ilu z estetów, którzy objawili się na forum ograło "klasyczne" Fallouty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.06.2015 o 17:20, Principes napisał:

Słaby trailer, poskładany bez ładu i składu. Widać jak na dłoni, że Bethesda w ogóle
nie rozumie tego uniwersum, dla nich to tylko Pip-Boy, lata 50. i odcinanie kuponów od
pomysłów innych (oraz wprowadzanie nowych - własnych, przeważnie durnych niemiłosiernie).

^This.
Plus fakt, że trailer czwórki też usiłuje imitować intro jedynki, więc nawet w tych takich-se nawiązaniach szybko zjadają własny ogon :S FNV można nie lubić, ale przynajmniej próbował być czymś więcej niż średnio udaną zachowawczą kopią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.06.2015 o 10:47, Alexei_Kaumanavardze napisał:

EDIT:

A tak w ogóle, to jestem ciekaw ilu z estetów, którzy objawili się na forum ograło "klasyczne"
Fallouty.


Ja ograłem tyle razy, że już nawet nie pamiętam wszystkich podejść. I wybacz ale jak w 2015 roku dostajemy płatnego moda do skyrima (w końcu się udało wprowadzić:P), który wygląda gorzej niż Skyrim z full enb i teksturami hd to jak mam ich brać na poważnie. Tak, może i rpga nie ocenia się po wyglądzie, ale bethesda ze scenariuszy i dobrych dialogów ani questów nie słynie więc na co czekać? Trailer ma budować hype, my wyglądać tak, że będę zachwycony. Po tym trailerze to może byłbym zachwycony 5 lat temu, może nawet więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2015 o 10:47, Alexei_Kaumanavardze napisał:

Nie mówię o postaci gdzieś na 4-6 lvl-u. Przeczytaj mojego posta do końca, później narzekałem
na poziom trudności.


Ja mówię o całej grze, bez różnicy czy masz niski lvl czy wysoki, gra jest banalna od samego początku, chyba że naprawdę nigdy nie grałeś w nic na komputerze i nie ogarniasz gier komputerowych, to może być dla kogoś wyzwaniem, przynajmniej przez te kilka pierwszych lvli. Narzekałeś na poziom trudności jak wbijesz "wysoki" (6+?) lvl, ja ci mówię, że poziom trudności jest kpiną od samego początku i że wyżej wymienione sytuacje nigdy nie mają miejsca w vanilli.

Dnia 04.06.2015 o 10:47, Alexei_Kaumanavardze napisał:


A tak w ogóle, to jestem ciekaw ilu z estetów, którzy objawili się na forum ograło "klasyczne"
Fallouty.


Pewnie większość ludzi hejtujących Bethesde za to, co zrobili z Falloutem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.06.2015 o 14:08, kotlecik5 napisał:

Ja mówię o całej grze, bez różnicy czy masz niski lvl czy wysoki, gra jest banalna od
samego początku, chyba że naprawdę nigdy nie grałeś w nic na komputerze i nie ogarniasz
gier komputerowych, to może być dla kogoś wyzwaniem, przynajmniej przez te kilka pierwszych
lvli. Narzekałeś na poziom trudności jak wbijesz "wysoki" (6+?) lvl, ja ci mówię, że
poziom trudności jest kpiną od samego początku i że wyżej wymienione sytuacje nigdy nie
mają miejsca w vanilli.


No to graliśmy w inne gry:). JA zanim dotarłem do Megatony szwendałem się prawie 10 h i takie sytuacje miały miejsce.

Dnia 04.06.2015 o 14:08, kotlecik5 napisał:

Pewnie większość ludzi hejtujących Bethesde za to, co zrobili z Falloutem.


Tia... Już widzę ludzi urodzonych powiedzmy po 1997 roku, którzy sięgają po Fallout 1 i nie odbijają się od grafiki, czy poziomu trudności... Nie mówię tu o bardziej... doświadczonych graczach, a o tych którzy patrzą na trailer i mówią :" słaba grafa, nie gram".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2015 o 12:53, Afgncap napisał:

który wygląda gorzej niż Skyrim z full enb i teksturami hd to jak mam ich brać na poważnie.

A ja nawet nie wiem czy mam taki komentarz brac na poważnie.
Raz, że tekstury moderskie są w zasadzie wyżyłowane jeżeli chodzi o wielkość (po co? :>).
Standardowo Skyrim potrzebuje z 512, może 1GB Vram.
A dwa, jak w końcu te tekstury i filtry idą do wymiany w modach ;p
No bo po co w takim sensie się bawić w nie żyłować jak i tak moderzy je wymieniają? :>

Dnia 04.06.2015 o 12:53, Afgncap napisał:

Tak, może i rpga nie ocenia się po wyglądzie, ale bethesda ze scenariuszy i dobrych dialogów
ani questów nie słynie więc na co czekać?

Czymś jednak tę grę muszą wypchać ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.06.2015 o 19:14, LaplaceNoMa napisał:

A ja nawet nie wiem czy mam taki komentarz brac na poważnie.
Raz, że tekstury moderskie są w zasadzie wyżyłowane jeżeli chodzi o wielkość (po co?
:>).
Standardowo Skyrim potrzebuje z 512, może 1GB Vram.
A dwa, jak w końcu te tekstury i filtry idą do wymiany w modach ;p
No bo po co w takim sensie się bawić w nie żyłować jak i tak moderzy je wymieniają? :>


Ja nie piszę o tym, czego modowany Skyrim potrzebuje, a jak wygląda i wiadomo, że będzie ciągnął zasoby jak świnia z koryta, bo nie został do tego zoptymalizowany, ale sam fakt, że zmodowana stara gra wygląda dużo lepiej jest już czymś nad czym warto się zastanowić. Plus zadałeś na końcu świetne pytanie. Idealnie pokazuje podejście Bethesdy, skoro modderzy odwalą całą robotę to po co się starać. Niestety funkcjonuje to od Obliviona.

Dnia 04.06.2015 o 19:14, LaplaceNoMa napisał:

Czymś jednak tę grę muszą wypchać ;p


No właśnie, jak będę chciał wypchaną syfem, brzydką grę, którą reprezentuje tylko hype? Niestety nie wydaje mi się żeby pokazali cokolwiek ciekawego, mam nadzieję, że się mylę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2015 o 22:04, Afgncap napisał:

Ja nie piszę o tym, czego modowany Skyrim potrzebuje, a jak wygląda i wiadomo, że będzie
ciągnął zasoby jak świnia z koryta, bo nie został do tego zoptymalizowany, ale sam fakt,
że zmodowana stara gra wygląda dużo lepiej jest już czymś nad czym warto się zastanowić.

Nie widzę powodu dla którego by nie miała, jeżeli brać pod uwagę wszystkie dostępne dla nas filtry czy tekstury 8k :) A TES jest zrobiony tak genialnie, że ludzie po prostu go tak dobrze mogą zmodować.
Jak modowałem np Mass Effecta 3, to masakra przy tym. Nawet teksturę zmienić to problem ;p
Fryzurę koszmar, o modelach nie wspominając ;p Choć w ostatnim czasie przez .mod trochę się to poprawiło ;p
Ale dalej jest to znacznie trudniejsze niż w TES.

Dnia 05.06.2015 o 22:04, Afgncap napisał:

Plus zadałeś na końcu świetne pytanie. Idealnie pokazuje podejście Bethesdy, skoro modderzy
odwalą całą robotę to po co się starać. Niestety funkcjonuje to od Obliviona.

Jak dla mnie jest to kwestia RPGa w ogóle. Lepiej żeby wpakowali w questy (choć Beth, to Beth) niż w grafę.
Dodatkowo jak widzę pewne gry, to lepiej nawet żeby grę po prostu można było zmodować.
Wyjdzie to lepiej. Raz, że grafa jest droga. Więc zasoby się przeniesie na "questy". A tekstury i tak będą do zmiany ;p [Choć Beth, to Beth].

Dnia 05.06.2015 o 22:04, Afgncap napisał:

No właśnie, jak będę chciał wypchaną syfem, brzydką grę, którą reprezentuje tylko hype?
Niestety nie wydaje mi się żeby pokazali cokolwiek ciekawego, mam nadzieję, że się mylę.

Jeżeli "syfem" mają być generic quests by Bethesda.... tylko wtedy jest to każdy TES. I 99% questów w RPGach w ogóle. Jednak jak popatrzę dziś na Skyrima. To co zostało nieruszone? :>
Jak dla mnie powinni sie postarać tyle, aby questy i fabuła jakoś działała, a do tego sama gra miała jakieś funkcjonalności. Fizykę ubrań i fryzur bym chciał np. Żeby kiecki stworzone przez graczy fajnie działały ;p
Jak dla mnie nie jest to zły przykład symbiozy. Gorzej jakby beth chciała z tego kasy, ale póki co jeszcze się trzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.06.2015 o 23:53, LaplaceNoMa napisał:

Nie widzę powodu dla którego by nie miała, jeżeli brać pod uwagę wszystkie dostępne dla
nas filtry czy tekstury 8k :) A TES jest zrobiony tak genialnie, że ludzie po prostu
go tak dobrze mogą zmodować.


A jednak pokazują się gry, które wyglądają lepiej. Skyrim po modach wygląda świetnie, ale nie jest to wciąż poziom dzisiejszych produkcji (choć niedaleko w tyle). Po czym pokazują to co na trailerze, te animacje biegnącego psa, te tekstury, trailer powinien być czymś wow, tutaj mam ogromną nadzieję, że coś usprawnią bo do wow było daleko.

Dnia 05.06.2015 o 23:53, LaplaceNoMa napisał:

Jak dla mnie jest to kwestia RPGa w ogóle. Lepiej żeby wpakowali w questy (choć Beth,
to Beth) niż w grafę.


Tyle, że właśnie Beth to Beth, oni nie wpakują nic w questy, nie zatrudnią lepszych scenarzystów. Potrafią tworzyć wielkie światy i ciekawe lokacje, ale ich wypełnienie jest nieciekawe, póki modderzy nie zakasają rękawów.Od Obliviona pamiętam jedynie jedną postać z ich gier i to tylko dlatego, że Patrick Stewart podkładał mu głos. Mam nadzieję, że się mylę, ale z reguły lepiej im wychodzą dopiero dodatki niż core.

Dnia 05.06.2015 o 23:53, LaplaceNoMa napisał:

Dodatkowo jak widzę pewne gry, to lepiej nawet żeby grę po prostu można było zmodować.
Wyjdzie to lepiej. Raz, że grafa jest droga. Więc zasoby się przeniesie na "questy".
A tekstury i tak będą do zmiany ;p [Choć Beth, to Beth].


Z możliwości modowania się zawsze cieszyłem, tylko wolałbym usprawnić produkt niejako wprowadzając go na nowy poziom, a nie musieć instalować mody, żeby wyglądał tak samo jak zmodowany Skyrim. Wychodzę z założenia, że jak coś stoi w miejscu to tak naprawdę jest to krok w tył.

Dnia 05.06.2015 o 23:53, LaplaceNoMa napisał:

Jeżeli "syfem" mają być generic quests by Bethesda.... tylko wtedy jest to każdy TES.
I 99% questów w RPGach w ogóle. Jednak jak popatrzę dziś na Skyrima. To co zostało nieruszone?
:>


No i każdy TES miał mało ciekawe quest, ostatni, który miał w miarę dobry scenariusz to Morrowind i wciąż nie jestem pewien ile, z tego odczucia nie przypada na genialny setting i cudowny klimat Vvardenfell.
Nawet nie chodzi o to, że questy są generic, one są po prostu płytkie. Poza głównym questem, zwykle są krótkie mało interesujące, proste i nie dają innego wyboru niż zrób, nie zrób. Plus o dialogach można powiedzieć, że spełniają jedynie funkcję informacyjną. Jak znowu będą Ci sami voice aktorzy, których mamy od Morrowinda to tylko się pochlastać.
Wszystko zostało ruszone, w tym sęk, kupowanie Skyrima po raz drugi tylko dlatego, że zmienili setting nosi dla mnie znamiona płacenia za moda. Dużego bo dużego, ale moda.

Dnia 05.06.2015 o 23:53, LaplaceNoMa napisał:

Gorzej jakby beth chciała z tego kasy,
ale póki co jeszcze się trzyma.


Już chciała tylko nie wyszło, community było zbyt ustawione, więc kto wie czy nie spróbują teraz ze startu z Falloutem póki co widzieliśmy jedynie trailer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2015 o 11:15, Afgncap napisał:

A jednak pokazują się gry, które wyglądają lepiej.

You don''t say :P Wiedźmin 2 mimo, że mapki wielkości puszki od coli, to też generalnie wyglądał lepiej jak Skyrim ;p Nie wygląda źle, nie przesadzaj.

Dnia 06.06.2015 o 11:15, Afgncap napisał:

Skyrim po modach wygląda świetnie, ale nie jest to wciąż poziom dzisiejszych produkcji
(choć niedaleko w tyle).

Biorąc pod uwagę, że to już prawie 4 lata, (2011 to GTX 560 to był w zasadzie superwydajny mid end).
To i tak prezentuje się wybitnie.

Dnia 06.06.2015 o 11:15, Afgncap napisał:

Po czym pokazują to co na trailerze, te animacje biegnącego psa, te tekstury,
trailer powinien być czymś wow, tutaj mam ogromną nadzieję, że coś usprawnią bo do wow było daleko.

Jasne powinni powtórzyć to:
https://www.youtube.com/watch?v=hGMOMkACtn4
a żeby zrobiło sie tak
https://www.youtube.com/watch?v=c9eGtyqz4gY

^.^

Trailer to jest marketing. Ja chcę "grę" ^.^, a że to Beth...
Poza tym to fallout, a nie Skyrim i FuSRoDAh.

Dnia 06.06.2015 o 11:15, Afgncap napisał:

Tyle, że właśnie Beth to Beth, oni nie wpakują nic w questy, nie zatrudnią lepszych scenarzystów.
Potrafią tworzyć wielkie światy i ciekawe lokacje, ale ich wypełnienie jest nieciekawe,
póki modderzy nie zakasają rękawów.

I zmienią praktycznie wygląd tekstur, albo dodadzą mody które jakoś nie bardzo pasują ogółem do samej gry ;p
[szkolne mundurki FTW!, wielkich cyków jakoś nie trawię ^.^ ]

Dnia 06.06.2015 o 11:15, Afgncap napisał:

Od Obliviona pamiętam jedynie jedną postać z ich gier
i to tylko dlatego, że Patrick Stewart podkładał mu głos. Mam nadzieję, że się mylę,
ale z reguły lepiej im wychodzą dopiero dodatki niż core.

Ja tak mam od zawsze z grami Beth. Z Morrosa to kogo jestem w stanie pokojarzyć?
Elfa co mieszkał ze swoimi córami? Z Obkiem to w sumie jak wiele osób wskazuje to tylko bractwo miało ciekawy quest line. Skyrima jeszcze gorzej chyba ocenię. Tam już nawet nie ma ciekawych quest line''ów. Tylko wręcz pojedyncze questy, które zliczę na palcach jednej dłoni ^.^

Dnia 06.06.2015 o 11:15, Afgncap napisał:

Z możliwości modowania się zawsze cieszyłem, tylko wolałbym usprawnić produkt niejako
wprowadzając go na nowy poziom, a nie musieć instalować mody, żeby wyglądał tak samo
jak zmodowany Skyrim. Wychodzę z założenia, że jak coś stoi w miejscu to tak naprawdę
jest to krok w tył.

Zależy jak mam rozumieć zmodowowany skyrim. Cała gra jaka wydaje Beth musi się trzymać kupy, w tym graficznie. Więc będzie trochę odstawać, ale jak wypchają te 2gb vram przy FHD będzie dobrze.
Ja zawsze moduję to co uważam, że dla mnie poprawia to co bym chciał aby było poprawione.
Głównie modele kobiet, animacje chodu, siedzenia, czy armory i ciuchy.
A to przestarzałe tekstury, bo w 2011 większość kart to miała 512mb vram, a 1gb robił się standardem ;p
Więc tutaj akurat jest, jak najbardziej ok. To raczej podciągnięcie do obecnych standardów ;p
Inni jeszcze pewnie mechanikę. Szczególnie w Fallout. No bo to Fallout.

Dnia 06.06.2015 o 11:15, Afgncap napisał:

No i każdy TES miał mało ciekawe quest, ostatni, który miał w miarę dobry scenariusz
to Morrowind i wciąż nie jestem pewien ile, z tego odczucia nie przypada na genialny
setting i cudowny klimat Vvardenfell.

Setting i klimat. Więc to wcale nie scenariusz generalnie ^.^

Dnia 06.06.2015 o 11:15, Afgncap napisał:

Nawet nie chodzi o to, że questy są generic, one są po prostu płytkie.

Jakby drugie nie wynikało z pierwszego ;p

Dnia 06.06.2015 o 11:15, Afgncap napisał:

Poza głównym questem, zwykle są krótkie mało interesujące, proste i nie dają innego wyboru niż zrób, nie zrób.

Główny quest mimo, że jest dłuższy to jest generalnie "prosty" [mało złożony] i mało interesujacy ;p
Ile komentarzy przeczytasz z serii "biegam 1500100900 godzin, a nawet głównego questa nie ruszyłem" :P

Dnia 06.06.2015 o 11:15, Afgncap napisał:

Plus o dialogach można powiedzieć, że spełniają jedynie funkcję informacyjną. Jak znowu
będą Ci sami voice aktorzy, których mamy od Morrowinda to tylko się pochlastać.

Brak mi dunmerowskiej chrypki z morrosa :] Są aktorzy którzy kompletnie jednak mi nie przeszkadzają.

Dnia 06.06.2015 o 11:15, Afgncap napisał:

Wszystko zostało ruszone, w tym sęk, kupowanie Skyrima po raz drugi tylko dlatego, że
zmienili setting nosi dla mnie znamiona płacenia za moda. Dużego bo dużego, ale moda.

Zastanawiam się czy przy Falloucie 3 było to bardziej widoczne. Niby, nie bo ostatni fallout to w zasadzie 2.
Jednak wg. twojego podejścia już tak ;p

Dnia 06.06.2015 o 11:15, Afgncap napisał:

Już chciała tylko nie wyszło, community było zbyt ustawione, więc kto wie czy nie spróbują
teraz ze startu z Falloutem póki co widzieliśmy jedynie trailer.

I do tego piłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.06.2015 o 18:40, Asasyn_0299 napisał:

> zero hajpu
> nic nie pokazali, a i tak pewnie na koncu znowa grafika bedzie inna, bedzie pelno
bugow
> i byc moze platne mody

bla bla bla bla [M-Z] jakby sam fakt że nowy fallout wychodzi nie był wystarczającym
powodem do hajpu


fallout sie skonczyl na 2-ojce, reszta to komercha i Skyrim z innymi teksturami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować