Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 3: Dziki Gon bez limitu rozwoju postaci

44 postów w tym temacie

Dlatego też faktycznie w Wiedźminie przydałby się tryb New Game + z nowym uzbrojeniem, możliwością rozwoju swojego Gerwanta ile wlezie na wyższym poziomie trudności. Na pewno wydłużyłoby to rozgrywkę co najmniej dwukrotnie (zakładając, że zaczynało się na normalnym).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też się w sumie nie spieszę, staram się wykonywać zadania mniej więcej z mojego poziomu i przeplatam główny wątek zadaniami pobocznymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam 36h i 13poziom, po przejściu do Velen podciągnąłem watek główny, poawansowałem, a teraz zanim udam się do Novigradu, chcę odkryć wszystkie tablice ogłoszeń poza miastem i porobić wszystkie zlecenia z okolic mojego poziomu lub wyższe o 3-4 poziomy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ja skonczyłem fabułe na 35 poziomie i zeby dobić do 36 to było żmudne robienie zadań
> ;/ za wolno to trochę idzie, przez to wiele osób wykorzysta pewnie jakieś metody grindu.
> Jedna jest jeden kill 50 xp, medytacja 1h i znów i tak w kółko. Ale co to za gra. Za
> zadanie poboczne dostaje się np. 25 :/ jakiś żart.

35 poziom to jest taki optymalny na wykończenie wszystkich zadań pobocznych, zleceń wiedźmińskich i głównej fabuły. Za wolno idzie? ciesz się, że na każdy poziom przypada 2000 doświadczenia, a nie tak jak w innych grach, im wyższy poziom tym więcej doświadczenia trzeba ;) nie rozumiem ludzi, którzy na siłę starają się o najwyższy poziom. Po co? ja skończyłem grę, zrobiłem niemal wszystkie możliwe osiągnięcia i teraz będę się starał przejść grę jeszcze raz, ale na najwyższym poziomie trudności. Szkoda, że nie ma new game + :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mam 36h i 13poziom, po przejściu do Velen podciągnąłem watek główny, poawansowałem, a
> teraz zanim udam się do Novigradu, chcę odkryć wszystkie tablice ogłoszeń poza miastem
> i porobić wszystkie zlecenia z okolic mojego poziomu lub wyższe o 3-4 poziomy

Też tak próbowałem :D dopóki nie dostałem strzała od jakiegoś typa z czerwoną czachą nad głową :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Levario
też mam odkryte miejsca za mocne na mojego wiedźmina, dlatego porobię te które jestem w stanie odkryć do końca, podpakuje Geralta i wrócę do pozostałych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2015 o 11:43, Levario napisał:

ciesz się, że na każdy poziom przypada 2000 doświadczenia,
a nie tak jak w innych grach, im wyższy poziom tym więcej doświadczenia trzeba ;)

Przypada 1000, przynajmniej na początku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ukończyłem na 35 lvlu na 3 poziomie trudności i zdecydowanie farmienie dalej mija się trochę z celem bo na 31 mam najlepszą zbroję, zadania poboczne zrobiłem wszystkie które znalazłem, zlecenia wiedźmińskie też, a receptury na miecz mam dopiero na 47 lvl więc odpaliłem sobie nową grę na najwyższym poziomie :P czas potestować build na znaki+ alchemia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2015 o 02:29, Soul1 napisał:

Jest to przy tym o tyle uciążliwe, że gra stosuje blokadę znaną z MMO. To znaczy jeżeli
między Geraltem a przeciwnikiem jest zbyt duża różnica poziomów, to nasz bohater dostaje
coś w rodzaju "anty-buffa", przez którego może niemilca co najwyżej posmyrać srebrem
czy stalą. Czasem wystarczy jednak zmniejszyć tę różnicę o 1 poziom, by "magicznie" wszystko
wróciło do normy... Sprawdzone doświadczalnie. Wróciłem do przeciwnika (wiwerny) mając
dokładnie ten sam sprzęt, mutageny i umiejętności ale o 1 poziom doświadczenia więcej.
Ubiłem gnidę bez problemu, gdzie wcześniej nie byłem w stanie jej nawet sensownie uszkodzić...

Dokładnie to samo chciałem napisać. Gra mi się świetnie, niemniej tak jak w Gothicu szedłem na przebój i przez 30 minut tłukłem jakąś bestie ale z widocznym rezultatem(po to aby zdobyć skarby) tak tutaj potwory z dużo wyższym levelem mają wręcz immunitet. To co, piszemy petycję o zdjęcie tego w patchu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znalazł ktoś w czasie swoich wędrówek "specjalne" potwory, które zamiast levelu mają po prostu "??" przy pasku zdrówka? Na początku sądziłem że to jakieś unikaty, ale parę lvli później znalazłem takiego i zamiast "??" miał 32 level bodajże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2015 o 12:13, Madoc napisał:

> ciesz się, że na każdy poziom przypada 2000 doświadczenia,
> a nie tak jak w innych grach, im wyższy poziom tym więcej doświadczenia trzeba ;)

Przypada 1000, przynajmniej na początku.


Wg. Prima Guide chyba od 30 lvl może wcześniej aż do 70lvl jest po 2k na lvl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też ogrywam na najwyższym pozimie trudności od nowa grę. Tylko że brak regeneracji zdrowia to totalna głupota. Bo przecież jakie to utrudnienie jak to jest nie realistyczne. Wiadomo że jak człowiek odpoczywa/medytuje to zdrowie się polepsza.

Ogólnie Wiedzmin 3 jak wiele innych w tych czasach gier ma debilnie rozwiązany poziom trudności. Uważam że to trudna rzecz zrobić poziom trudności a CDPR poszło na prościzne, To wyłączyć, tu zwiekszyć tu zmniejszyć i macie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2015 o 12:36, Kafar napisał:

Też ogrywam na najwyższym pozimie trudności od nowa grę. Tylko że brak regeneracji zdrowia
to totalna głupota. Bo przecież jakie to utrudnienie jak to jest nie realistyczne. Wiadomo
że jak człowiek odpoczywa/medytuje to zdrowie się polepsza.

Ogólnie Wiedzmin 3 jak wiele innych w tych czasach gier ma debilnie rozwiązany poziom
trudności. Uważam że to trudna rzecz zrobić poziom trudności a CDPR poszło na prościzne,
To wyłączyć, tu zwiekszyć tu zmniejszyć i macie.

Zawsze możesz tak jak ja wykupić perk, który daje regenerację życia poza walką(staniesz w wiosce, pójdziesz sobie zrobić herbatkę, a jak wrócisz to będzie już full HP). Wydaje mi się, że powstał właśnie dla najwyższego poziomu trudności. Poza tym regeneracja poprzez sen po tym, gdy potwór wbił postaci pazury rozrywając wątrobę, też jest nierealistyczna ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Też ogrywam na najwyższym pozimie trudności od nowa grę. Tylko że brak regeneracji zdrowia to totalna głupota. Bo przecież jakie to utrudnienie jak to jest nie realistyczne. Ogólnie Wiedzmin 3 jak wiele innych w tych czasach gier ma debilnie rozwiązany poziom trudności. Uważam że to trudna rzecz zrobić poziom trudności a CDPR poszło na prościzne, To wyłączyć, tu zwiekszyć tu zmniejszyć i macie.

> Zawsze możesz tak jak ja wykupić perk, który daje regenerację życia poza walką(staniesz w wiosce, pójdziesz sobie zrobić herbatkę, a jak wrócisz to będzie już full HP). Wydaje mi się, że powstał właśnie dla najwyższego poziomu trudności. Poza tym regeneracja poprzez sen po tym, gdy potwór wbił postaci pazury rozrywając wątrobę, też jest nierealistyczna.
Dla mnie ten perk to zmarnowanie slota i punktu, wole się leczyć znakiem Quen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak ale jedzenie surowego serca jakiegoś potwora jest realistyczniejsze w leczeniu ran niż odpoczynek? No prosze Cię. Ten perk o którym mowisz jest tak samo beznadzijeny co brak regeneracji zdrowia przez medytacje. Wiesz jak ludzie grają?

Walka, wycofanie, medytacja 1h i pijesz 3-4 jaskółki (czyli jak debil czekasz) walka, wycofanie i to samo. Serio ?:P To jest dla mnie własnie debilne tworzenie poziomu trudności. Kompletnie bez sensu.

Oczywiście pózniej w grze są rozwiązania jakieś, nie chodzi mi tu o marudzenie że gra na najwyższym poziomie jest za trudna.. tylko że ten poziom trudności w ogóle nie jest uczciwy i nie przemyslany. I podkreśle raz jeszcze.. mało która gra ma przemyslany poziom trudności, najczęściej to schemat "wywalić opcje, podnieść obrażenia, obniżyć wytrzymałość" I na tym się kończy "przemyslany" poziom trudności.

Pamiętam jak CDPR mówił że dadzą więcej poziomów trudności itp. jako nowe "dodatki" wtedy napisałem że nie ważne ile jest poziomów trudności, ważne by były przemyslane i uczciwe. No i po premierze gry stwierdzam że się nie mylilem i raczej poszli na ilość i chcą tak iść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak ma się nielimitowany rozwój postaci do buga z expem?
Chwalimy się brakiem limitu, a taki błąd krytyczny dalej nie naprawiony? Ktoś chyba oberwał strzałą w kolano, wystrzeloną przez siebie, rzecz jasna... ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chym, po tym jak prawie z "oneshotowałem" ostatniego bossa w grze na poziomie trudności "Krew i Połamane Kości" (czy jakoś tak), to naprawdę jakiegoś wyzwania oczekiwałbym po tych dwóch dodatkach.
Tak dla informacji, 34lvl, mistrzowski niedźwiedzi srebrny i stalowy, z mutagenami i ekwipunkiem miałem boost +100% do siły ataku. Zdolność przebicie jest OP na bossach dzikiego gonu, ogólnie na wszystkim co ma ciężki pancerz/tarczę xD

W tej chwili zostaje mi pozwiedzanie pozostałych "?", także ewidentnie sobię trochę czasu mi zejdzie. Planuje dobić do 50lvl''u na tym profilu, także... no długa droga xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wie ktoś może przypadkiem, czy jak się zacznie grać w tryb z wyrzucaniem zapisów, to czy wyrzuca wszystkie zapisy czy tylko te na których się gra? chciałbym zacząć grę od nowa na najwyższym poziomie trudności, ale boję się, że jak mnie zabiją, stracę wszystko, łącznie z zapisami z poprzedniej gry i wszystkimi innymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować