Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Heroes of the Storm - recenzja

72 postów w tym temacie

> I powiedzcie mi, że nie jest to recenzja sponsorowana :D Jak można dać tej grze taką
> ocenę a wiedźmina oceniać na 8,5 czy 9 xD W ogóle do najlepszej gry MOBA to HotS brakuje
> - to miano należeć może albo do lola albo do doty 2. HotS jest przyjemny do pogrania
> z kumplami paru mapek w tygodniu ale na dłuższą metę nudzi...
>
> Oj gram.pl nieładnie takie wysokie noty dawać, nieładnie :]

To NIE jest recenzja sponsorowana.

Recenzja to forma SUBIEKTYWNA.

Wiedźmina recenzował inny autor.

Dziękuję :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Ogólnie to system walki w Naruto Shippuden Ultimate ninja storm Full Burst, jest banalny, na internecie nie da sie praktycznie grać, ale jest ładna i ma dużo postaci więc moja ocena końcowa 10/10"

Dlatego nie opłaca się czytać recenzji, a przynajmniej nie w Polsce , czest najwieksze crapy dostają oceny wyoskie bo są od dużych firm , a prawdziwe perełki otrzymuja nizsze noty bo są od małych firm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi gierka bardzo przypadła do gustu, ostatnio nie mam czasu i nerwów na 45+ minutowe mecze w Docie, więc ze znajomymi przenieśliśmy się na HotS - świetna alternatywa.
Ja bym do minus dodał jeszcze tragiczną ilość zdobywanego złota, ale tak poza tym to zgadzam się z recenzją. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.06.2015 o 17:55, leszeq napisał:

Przecież wszystko poza skórkami i mountami możesz kupować za golda z gry. Nie musisz
wydawać prawdziwego siana.


Pewnie, że można tylko w jaki sposób ma to uzasadniać tak wysokie ceny? W Smite mogę mieć wszystko za 30€, więc dlaczego Acti-Blizz liczy sobie 10€ za postać? Poza tym potrzebowałem ok. 25h żeby uzbierać na jedną postać. Dla mnie perspektywa grindu jest przytłaczająca.

Dnia 12.06.2015 o 17:55, leszeq napisał:

Olaboga - wystarczy zagrać ze 2-3 razy danym bohaterem, żeby odblokować wszystkie talenty.
Ma to na celu wolniejsze poznawanie postaci, zamiast rzucać gracza od razu na głęboką
wodę. Niesamowicie wielka ta sztuczna ściana...


Odniosłem wrażenie, że jednak trochę więcej jak 2-3, bardziej jak 4-5. Teraz zagraj każdym bohaterem 4-5 meczy po 20-25min. Niech będzie nawet 3. Wychodzi ponad godzina na jednego bohatera. Trudno tutaj mówić o rzucaniu gracza na głęboką wodę, kiedy gra jest tak mało skomplikowana. Mówimy przecież o przydzieleniu talentu z zestawu kilku co określony poziom. Dla mnie takie ograniczenie jest co najmniej upierdliwe i niczemu, nie służy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, że ciężko porównywać gatunki, że różni są recenzenci, ale 9.8 dla kolejnej, mało innowacyjne gry MOBA (nawet jeśli od Blizzarda) i 8.5 dla Wiedźmina 3 to po prostu jakiś żart :D
Nawet jeśli w HotS gra się przyjemnie, to nie jest to jakaś wybitna gra - prosta, nieskomplikowana, a i tak potrafi strasznie przycinać :D No i na pewno nie będę jej wspominał latami :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2015 o 07:54, Fett-PL napisał:


To NIE jest recenzja sponsorowana.

Recenzja to forma SUBIEKTYWNA.

Wiedźmina recenzował inny autor.

Dziękuję :)


To po co te cyferki na dole tekstu? Stosowanie numerycznej skali daje wrażenie, że istnieją określone kryteria według których ocenia się gre, oraz że skala stanowi bazę porównawczą wobec innych tytułów (przynajmniej w rozsądnym spektrum). Dlaczego HotS dostał 9,8 a nie 9,7; 9; albo 10? Nie wiadomo.

Dobra recenzja będzie zawierała elementy obiektywnej oceny tam gdzie da się je zastosować. Dobry recenzent będzie potrafił docenić określone rozwiązania czy projekt bez względu na to czy trafia w jego gust czy nie. Niestety teksty w których dokonuje się rzetelnej analizy i krytyki na gram.pl zdarzają się bardzo rzadko. Z drugiej strony często autor zamiast wyłumaczyć się ze swojej oceny stosuje popularny zabieg w postaci "opinia jest subiektywna, inny recenzent".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Straszne :X
Gra zmusza do 5 gier herosem aby odblokować wszystkie umiejętności?
Po 5 grach ogarniasz już super postać czy po prostu już się nudzisz?
Poza tym, po co grasz te 5 gier, aby odblokować talenty czy aby pograć bo troszkę nie rozumiem problemu.
Odblokowywanie talentów to imo dobry pomysł, początki z grą to tak naprawdę poznawanie ról postaci a dodatkowe rzeczy które się odblokowują tylko pomagają graczowi się wciągnąć i zachęcają do samodzielnego kombinowania a nie ściągania gotowych bulidów z internetu "bo ja nie rozumiem w co dawać punkty".

Jak sobie pograsz ciut więcej i regularniej, party (bonus+50%xp ) to odkryjesz, że na lv25 odblokowujesz wszystkie talenty dla wszystkich.

Rozumiem, że każdy kto smaruje, że HOTS jest prosty i banalny to wygrywa 85% swoich gier i może się pochwalić takim win ratio na poszczególnych mapach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2015 o 02:19, KeyserSoze napisał:

Szybsze? Dlatego, że szybciej się kończą?

No tak, o tym napisałem przecież. Mogłem napisać krótsze, byłoby pewnie łatwiej się zrozumieć, mój błąd.

Dnia 13.06.2015 o 02:19, KeyserSoze napisał:

Dwa słowa: Darmowa. Rotacja.

W której niektóre postacie są co dwa tygodnie, niektóre co miesiąc a jeszcze inne co pół roku. No i to nadal jest 10 champów ze 130.
Tak swoją drogą: kiedyś nowa postać pojawiała się w rotacji tydzień po dodaniu, teraz chyba trzeba czekać koło miesiąca. Ale to ciekawostka.

Dnia 13.06.2015 o 02:19, KeyserSoze napisał:

No to tu nie chodzi o prędkość opanowywania postaci tylko o prędkość z jaką ci się nudzi.

A i owszem, również.

Dnia 13.06.2015 o 02:19, KeyserSoze napisał:

A na to trzeba dziesiątków i setek gier.

Tak, tyle że ja nie zarabiam na graniu w grę i nie planuję. Chcę pograć sobie ze znajomymi na luzie, bez spiny - do tego nie potrzebuję setki gier w każdym możliwym matchupie.

Serio, gry rankingowe != normale, to chyba można zrozumieć?

Dnia 13.06.2015 o 02:19, KeyserSoze napisał:

Zapłać RP jak ci się nie chce grać :)

Zaraz zaraz, gra jest F2P podobno.
Ale jak chcesz mi coś kupić to mogę Ci zaraz podać namiary na konto :)

Dnia 13.06.2015 o 02:19, KeyserSoze napisał:

W LoLu walka jest dłuższa dlatego, że ktoś dobrze się ustawia, kontrinicjuje i tak dalej
i tym podobne. A nie dlatego, że musisz wywalić ulty całego teamu, żeby jednemu kolesiowi
zdjąć 50% hp.

Dobra, powiedzmy to sobie wprost: porównujesz mecze w Hotsie na poziomie na którym miałeś okazję pograć (czyli parę meczy z nowymi ludźmi którzy nie mają o grze zielonego pojęcia) z meczami w LoLa wyciągniętymi z LCSów.

Bo nie powiesz mi że na przeciętnym poziomie lola w walce zobaczysz kunszt w pozycjonowaniu a w solo q piekne kontrinicjacje :P

I nie, w hotsie nie zawsze trzeba pięć ulti żeby zbić komuś 50% hp. A nawet jeśli przez to walki są dłuższe (a skille są czasem słabsze, ale raz że nie wszystkie, dwa że wynika to też z tego, że działają na fortyfikacje więc musieli jakoś to rozwiązać - czy dobrze czy nie, nie wiem, jest inaczej na pewno niż w innych grach więc pewnie kwestia gustu), to tym bardziej wymagają pilnowania pozycji żeby dmg dealer mógł faktycznie ten dmg robić. A że cc bywa sporo (no bo w końcu walki dłuższe, to i okazji więcej), a bywają też postacie które potrafią być bardzo upierdliwe dla backline''u to jest się na co rozglądać, czy to jako dps, czy jako tank, czy jako healer.

Dnia 13.06.2015 o 02:19, KeyserSoze napisał:

Właśnie o to chodzi. A o pozycji w rankingach i ligach zaczynasz myśleć długo, długo
po tym, jak już zrobisz ten 30 lvl i zaczniesz co nieco kumać z tego, co się dzieje w
rankach. Do tego czasu masz motywację "jeszcze jedna postać".

Dobrze że mi powiedziałeś jaką mam motywację do gry, grunt to czegoś się nowego o sobie dowiedzieć ;P
A tak serio: nie, w żaden sposób kupienie nowej postaci nie daje mi poczucia progresu. Kupuję, bo trafiło mi się coś w rotacji i mi się spodobało (bo ipki ciuła się z wolno że kilka tysi wpakować w coś w ciemno) i nie mam wyjścia, jak chcę tym grać dalej to muszę kupić. A jak mi się w ciągu tego tygodnia spodoba więcej niż jedna postać to mam problem.
No ale jasne, mogę masterować wszystkie matchupy. Przy czym na niskim poziomie (konta) nikt nie zwraca uwagi na cs/smoki/wieże/whatever, sensowne buildy są... czasem, więc opanowanie matchupu w tym momencie brzmi jak ponury żart. A nawet jeśli nie, to mogę sobie ćwiczyć... co tydzień 2 albo 3 takie matchupy, bo więcej postaci na jedną linię nie będzie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ja wiem, że ciężko porównywać gatunki, że różni są recenzenci, ale 9.8 dla kolejnej,
> mało innowacyjne gry MOBA (nawet jeśli od Blizzarda) i 8.5 dla Wiedźmina 3 to po prostu
> jakiś żart :D
> Nawet jeśli w HotS gra się przyjemnie, to nie jest to jakaś wybitna gra - prosta, nieskomplikowana,
> a i tak potrafi strasznie przycinać :D No i na pewno nie będę jej wspominał latami :D
Co wy z tym porównywaniem ocen Wieśka 3 z HotS.. Jeśli HotS jest mało innowacyjny i zasługuje na niższa ocenę to Wiedźmin 3 za swoją "innowacyjność" powinien dostać max 3/10. Ale odchodząc od tego, to jest subiektywna ocena autora i to tyczy się każdej recenzji . Ja wieśkowi nie dałbym więcej niż 8/10 za to są inni którzy z miejsca dają 10/10. I podobnie z HotS ja spokojnie daje mu 9/10 dla innym to np 6/10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2015 o 14:23, saborcat-14 napisał:

Co wy z tym porównywaniem ocen Wieśka 3 z HotS.. Jeśli HotS jest mało innowacyjny i zasługuje
na niższa ocenę to Wiedźmin 3 za swoją "innowacyjność" powinien dostać max 3/10. Ale
odchodząc od tego, to jest subiektywna ocena autora i to tyczy się każdej recenzji .
Ja wieśkowi nie dałbym więcej niż 8/10 za to są inni którzy z miejsca dają 10/10. I podobnie
z HotS ja spokojnie daje mu 9/10 dla innym to np 6/10


A tak sobie subiektywnie wybrałem do porównania oceny Wieśka i HotS :D Po prostu ostatnio akurat w obydwie gry grałem. Nie wymagam tego, żeby polskie gry dostawały z urzędu wyższe oceny, natomiast dziwi mnie tak różny stosunek do tych tytułów. HotS może i jest niezłą grą, ale 9.8 to już ocena przeznaczona dla wybitnych produkcji - produkt Blizzarda taką na pewno nie jest. Co do W3 - w odniesieniu do innych gier RPG to naprawdę majstersztyk - chyba pierwsze udane połączenie klasycznego sandboxa ze znakomitą fabułą. Tego wcześniej nie było, przynajmniej w świecie erpegów (było GTA).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tak wysoką oceną bym się może i nie zgodził, bo jednak gra nie jest idealna, ale bez wątpienia jest to aktualnie najciekawsza moim zdaniem MOBA na rynku (i mówię to jako ktoś kto dość długo grał w LoLa, od początków 2010 roku). Gra i owszem wyróżnia się tym że jest mniej skomplikowana czy nawet okrojona (np. z mało ciekawego farmienia się) ale jak dla mnie to właśnie to stanowi o jej sile. W końcu to jest to coś odmiennego od innych gier tego typu, rozgrywka jest bardziej dynamiczna a mecze krótsze. Kogo nudzi, tego nudzi, ja tam się bawię w to naprawdę świetnie i nie mam zamiaru póki co wracać do innych takich gier które znudzily mnie do zrzygania się.

@KeyserSoze, czytam Twoje posty i cały czas mam wrażenie że piszesz o jakiejś innej grze. Nie ma możliwości comebacku? Wywalenie 5 ultim żeby zbić komuś 50% hp? Ile grałeś w tę grę że piszesz takie głupoty? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2015 o 14:05, Selv napisał:

Straszne :X
Gra zmusza do 5 gier herosem aby odblokować wszystkie umiejętności?
Po 5 grach ogarniasz już super postać czy po prostu już się nudzisz?
Poza tym, po co grasz te 5 gier, aby odblokować talenty czy aby pograć bo troszkę nie
rozumiem problemu.


Tak to prawda, znudziłem się. Te 5 meczy mógłbym spędzić ucząc się bohatera z pełnymi możliwościami, ale najwyraźniej Blizz uznał że jestem idiotą i że nie poradzę sobie z 4 talentami więc mogę mieć tylko 2. Ktoś się jeszcze dziwi, że to moba dla casuali?

Dnia 13.06.2015 o 14:05, Selv napisał:

Odblokowywanie talentów to imo dobry pomysł, początki z grą to tak naprawdę poznawanie
ról postaci a dodatkowe rzeczy które się odblokowują tylko pomagają graczowi się wciągnąć
i zachęcają do samodzielnego kombinowania a nie ściągania gotowych bulidów z internetu
"bo ja nie rozumiem w co dawać punkty".


Jakie punkty? Co określony poziom wybierasz talent z puli. Prostszego systemu nie dało się zastosować. Blokowanie talentów to tak jakby mi w Dota2 zablokowali sklep na ileś tam meczy żebym mógł się oswoić. Pomysł głupi i bezsensowny.

Dnia 13.06.2015 o 14:05, Selv napisał:

Jak sobie pograsz ciut więcej i regularniej, party (bonus+50%xp ) to odkryjesz, że na
lv25 odblokowujesz wszystkie talenty dla wszystkich.


Wiem o tym, tylko nie potrafię zrozumieć po co te ograniczenie.

Dnia 13.06.2015 o 14:05, Selv napisał:

Rozumiem, że każdy kto smaruje, że HOTS jest prosty i banalny to wygrywa 85% swoich gier
i może się pochwalić takim win ratio na poszczególnych mapach.


Takie jest założenie od początku. Zrobić grę przystępną dla ludzi, którzy odbili się od bardziej skomplikowanych tytułów.
Nie będzie takiego win ratio bo to gra zespołowa, w której gra 5 osób. Co z tego że jedna osoba gra dobrze, skoro 2-3 beznadziejnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W grze nie ma farmienia, ale paradoksalnie najważniejsze jest pve. Dzięki zdobywaniu najemników/bossów czy też pokonaniu specjalnych przeciwników(cel zależy od mapy) zdobywa się wielką przewagę. Walka z innymi graczami służy przede wszystkim temu by przeszkodzić im w zrealizowaniu celu mapy i samemu wykonać ten cel.

Czasami zauważyłem że kiepsko działa matchmaking postaci. A konkretnie, miałem parę gier w których mieliśmy 4 zabójców i 1 jednego wojaka, strasznie kiepski frontline, z samego początku widać że gra będzie trudna już po pickach. A przecież nic z tym nie można zrobić! Wyznaczasz postać przed znalezieniem gry, nie mogę zrezygnować ze swojej postaci i wybrać coś dla dobra teamu, trochę to do bani. Ale widać że ta gra jest tak skonstruowana by człowiek nie musiał zbyt się zajmować tego typu rzeczami...po prostu mocno casualowa gra, chyba wszyscy to widzą.

Swoją drogą może zbyt mało ludzi wybiera supporty, bo są mocno nudne? Zwłaszcza healerzy. Grałem trochę Rehgarem i unudziłem się masakrycznie. Heal, shield, jakiś marny slow i greater heal. Cool hero xD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@KeyserSoze Podczas czytania twoich postów miałem lekki uśmiech na twarzy w sumie wiedziałem po przeczytaniu tej recenzji że gracze LoLa nie odpuszczą i zaraz zaczną w komentarzach hejtować hotsa i twierdzić że to ich moba jest najlepsza a hots jest be no ale twoje bzdety to lekka przesada.W sumie zaczynam sobie przypominać twoją recenzje co dałeś jak jeszcze trwały alpha testy i widać tam że od samego początku wyjścia hotsa hejtowałeś tą grę pisząc kolejne bzdety typu : dobór talentów ma często znaczenie drugorzędne i ogranicza się do niewielkich premii. Ale za to swojego lola broniłeś jak lew i wychwalałeś pod niebiosa :D Bardzo mnie to cieszy że tym razem osoba która daje recenzje to profesionalista który pograł dłużej w hotsa i ma pojęcie o tej grze.

- Ogólnie
Co do samej recenzji uważam że została zrobiona bardzo dobrze i widać że zrobiła ją profesionalna osoba która ma doświadczenie o tej grze i również się zgadzam że to jak na razie najlepsza moba i w pełni zasługuje na swoją ocenę.
-
Po prostu gracze league of legend spodziewali się kolejnego klona doty jakim jest LoL a tu zaskoczenie wyszło całkowicie co innego coś co było oparte na innych zasadach więc już mnie przystępne i mniej zrozumiałe. osobiście lol jest bardziej causalowy i przystępny bo jest skierowany do trochę młodszych graczy tam się każdy odnajdzie najwięcej przecież w lola gra gimbusów wystarczy było pojechać na iem katowice i zobaczyć te armie gimbów pędzącą by oglądać mecze LoLa :D zresztą wielokrotnie wyzwiska po grze w LoLu mówią same za siebie typu : twój stary/twoja stara albo: chełpienie się słowem easy :D Oczywiście nie mówię tu o wszystkich sam znam wielu spoko graczy LoLa. A takie gry jak Hots czy Dota 2 są skierowane do trochę starszych graczy że by zrozumieć hotsa trzeba w niego pograć trochę dłużej najlepiej ze znajomym. Hots jest o wiele bardziej dynamiczny,taktyczny i gra wymusza na tobie byś grał drużynowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest mi przykro, że pomimo zgrywania takiego inteligenta, popisujesz się umiejętnością składania i pisana wypowiedzi na poziomie jamochłona. Jesteś śmieszniejszy od tych "gimbusów z LoLa", powinieś za rok poprosić Polsat czy możesz wziąć udział w Kabaretonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fenr1r
Robisz z igły widły, to talenty to nie jest problem tej gry i skupianie się na tym elemencie jest bezsensu.
Grałeś w dużo w inne gry, fajnie, dużo osób jednak nie ogarnia dalej bo przyszły ze SC2, Wowa czy Diablo i to im ułatwia nie robić bezużytecznych bulidów przez pierwsze swoje gry. Prawda jest taka, że umiejętności które które się odblokowują to zazwyczaj umiejętności zaawansowane które wymagają konkretnego pomysłu na postać i w żaden sposób nie czyni je postaciami mocniejszymi. No, może poza ulti Janny bo elemental zdaje się w każdym celu lepszy.
Jakie punkty? Punkt umiejętności, ciągle to słyszę na TS :)

Fatal-X
Nie istnieje matchmaking w Quick Match jeśli chodzi o bohaterów, to ma być totalny random i jest przynajmniej ciekawie bo nie ma jako takiej ogranej strategii którą każdy stosuje. Zaawansowane taktyki na pozostałych trybach i chyba o to chodziło.

Wg mnie gra fajnie łączy podejście casual z pro później, tak jak zresztą, WOW to zrobił jeśli chodzi o MMO zgarniając większość rynku zresztą.

To jest dopiero start gry i dość dobry start :)
Dużo się jeszcze pewnie zmieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.06.2015 o 19:25, Frezko napisał:

Co do samej recenzji uważam że została zrobiona bardzo dobrze i widać że zrobiła ją profesionalna
osoba która ma doświadczenie o tej grze i również się zgadzam że to jak na razie najlepsza
moba i w pełni zasługuje na swoją ocenę.

Nie zasługuje, bo raz że minusy podane są już wystarczające żeby ocena była niższa, a do tego problemy techniczne potrafią być upierdliwe. HotS zasługuje na 6, może 7/10 na chwilę obecną. Przy czym jeśli poprawi się te wady (co oczywiście może mieć miejsce) to oczko w górę na spokojnie będzie można dać.

Dnia 13.06.2015 o 19:25, Frezko napisał:

osobiście lol jest bardziej causalowy i przystępny bo jest skierowany do trochę młodszych graczy

Eee, no offense, ale to zdanie nie ma sensu... Lol jest zdecydowanie mniej przystępny niż hots. Mimo że i tak jest całkiem łatwo przyswajalny.

Dnia 13.06.2015 o 19:25, Frezko napisał:

tam się każdy odnajdzie najwięcej przecież w lola gra gimbusów wystarczy było pojechać na iem katowice i >zobaczyć te armie gimbów pędzącą by oglądać mecze LoLa :D

I co z tego wynika? Że wejście było za darmo więc się wszyscy rzucili? Zobacz widownię na LCS/LCK albo na Worldsach. Jakimś cudem dzieciarni tam nie uświadczysz - to jak to jest?
Btw, a jak na następnym IEM będzie HotS, wejściówki będą za darmo i będą "pędziły armie gimbów" to zmienisz zdanie o grze? :D

Dnia 13.06.2015 o 19:25, Frezko napisał:

zresztą wielokrotnie wyzwiska po grze w LoLu mówią same za siebie typu : twój stary/twoja stara albo: >chełpienie się słowem easy :D

Aha, bo w HotSie tego nie ma? Bądźmy poważni. Może być tego mniej tylko dlatego, że nie ma [all] chatu ani chatu pomeczowego. Poziom który ludzie prezentują jest dokładnie taki sam.

Nie no, serio, ja rozumiem że można próbować bronić grę, która się bardziej podoba, ale przydałoby się mieć faktycznie jakieś argumenty...

Dnia 13.06.2015 o 19:25, Frezko napisał:

Hots jest o wiele bardziej dynamiczny,taktyczny i gra wymusza na tobie byś grał drużynowo.

To jest kwestia sporna, LoL w każdym kolejnym sezonie coraz bardziej wymusza teamplay i kontrolę mapy. Obie gry mają własną specyfikę i te same elementy rozwiązują na różne sposoby - sam fakt, że mapa w lolu jest większa wymaga dużego skupienia na planowaniu ruchów na mapie, gdzie w hotsie można zareagować szybciej. Z drugiej strony push w hotsie jest szybszy, bo skille działają na budynki więc z wieloma pickami nie trzeba nawet specjalisty pod ręką żeby skasować fort. I tak dalej.

@fenr1r

Dnia 13.06.2015 o 19:25, Frezko napisał:

Nie będzie takiego win ratio bo to gra zespołowa, w której gra 5 osób. Co z tego że jedna osoba gra dobrze, > skoro 2-3 beznadziejnie.

Ale jeśli grasz dobrze to w Twoim teamie może być tylko 4 leszczy, a w przeciwnym 5. ;)
Poza tym są ludzie którzy dobijają r1 w ~50 gier, czyli da się mieć takie win ratio jednak. To jak to jest?

@Selv

Dnia 13.06.2015 o 19:25, Frezko napisał:

Nie istnieje matchmaking w Quick Match jeśli chodzi o bohaterów

Nie no, jakiś tam chyba jest :P przynajmniej powinien działać tak, żeby teamy były chociaż trochę podobne pod względem ról - afair mecze typu healer vs brak healera już nie powinny mieć miejsca, wydaje mi się że byłoby dobrze gdyby podobnie było z warriorem chociaż :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować