Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blizzard będzie testował systemy banów w Heroes of the Storm

10 postów w tym temacie

Dnia 13.06.2015 o 14:47, Jave napisał:

Ban nie jest zawieszeniem konta?


Bany o których mowa w newsie to innymi słowy system, w którym przed meczem "banuje" się parę postaci (3-4) przez co ani jedna ani druga strona nie może ich wybrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ja dobrze czytam? ktoś kto sobie wyrobi mistrzowski nawyk do grania daną postacią, nie może nią grać? to tak jakby grupa ludzi umówiła się na Call of Duty, ale gramy tylko na shotguny, bo inaczej przegram..... gdzie tu sens??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Czy ja dobrze czytam? ktoś kto sobie wyrobi mistrzowski nawyk do grania daną postacią,
> nie może nią grać? to tak jakby grupa ludzi umówiła się na Call of Duty, ale gramy tylko
> na shotguny, bo inaczej przegram..... gdzie tu sens??

Grał pan kiedyś w jakąś grę MOBA? Wygląda na to, że nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Czy ja dobrze czytam? ktoś kto sobie wyrobi mistrzowski nawyk do grania daną postacią,
>
> > nie może nią grać? to tak jakby grupa ludzi umówiła się na Call of Duty, ale gramy
> tylko
> > na shotguny, bo inaczej przegram..... gdzie tu sens??
>
> Grał pan kiedyś w jakąś grę MOBA? Wygląda na to, że nie.

A to jakis grzech ze ktos nie gral w moba? Nie zmienia to faktu ze tekst jest napisany bez ladu i skladu, jesli juz uzywa sie slowa "ban" to wypadaloby dopisac ze chodzi tutaj o odpowiednik "draft pick" w lol czy "captains mode" w dota, nie wiem jak ten tryb sie nazywa w hots bo nie ciagnie mnie do casualowych moba.

Redaktorzy chyba rozpoczynali na pudelku wnioskujac z poziomu artykulow na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Czy ja dobrze czytam? ktoś kto sobie wyrobi mistrzowski nawyk do grania daną postacią,
> nie może nią grać? to tak jakby grupa ludzi umówiła się na Call of Duty, ale gramy tylko
> na shotguny, bo inaczej przegram..... gdzie tu sens??

Ma to na celu wyeliminowanie najbardziej przegiętych bohaterów z gry. Dzięki temu strona przegrywająca nie będzie mogła płakać, że przegrali bo przeciwnicy pierwsi picknęli jakiegoś herka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Czy ja dobrze czytam? ktoś kto sobie wyrobi mistrzowski nawyk do grania daną postacią,
>
> > nie może nią grać? to tak jakby grupa ludzi umówiła się na Call of Duty, ale gramy
> tylko
> > na shotguny, bo inaczej przegram..... gdzie tu sens??
>
> Ma to na celu wyeliminowanie najbardziej przegiętych bohaterów z gry. Dzięki temu strona
> przegrywająca nie będzie mogła płakać, że przegrali bo przeciwnicy pierwsi picknęli jakiegoś
> herka.


Hmm. .. Tak więc nawet pomimo braku banów z twojego zdania wnioskuje że i jeden i drugi team mógłby picknąć owe "herki" (cokolwiek to znaczy), czyli albo obaj by płakali albo nikt. Więc nadal to sensu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2015 o 13:21, mt17 napisał:

Hmm. .. Tak więc nawet pomimo braku banów z twojego zdania wnioskuje że i jeden i drugi
team mógłby picknąć owe "herki" (cokolwiek to znaczy), czyli albo obaj by płakali albo
nikt. Więc nadal to sensu nie ma.


jest sens bo można wyeliminować mocne aoe combo team compy na ciasnych mapach które są mega irytujące

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.06.2015 o 13:21, mt17 napisał:

Hmm. .. Tak więc nawet pomimo braku banów z twojego zdania wnioskuje że i jeden i drugi
team mógłby picknąć owe "herki" (cokolwiek to znaczy)


Bohaterów. Postacie, którymi się gra.
Tak, obie drużyny mogą sobie wybierać dowolne postaci, ale każda jest do wzięcia tylko raz, a drużyny wybierają na zmianę (1 postać dla teamu nr 1, potem po dwie na zmianę, na koniec ostatnia dla teamu nr 2). Czyli w tym momencie jeśli jakaś postać jest uważana za zbyt silną (co się zdarza, balans w mobach zmienia się dość często), to drużyna która pickuje pierwsza ma swego rodzaju przewagę.
Oczywiście do tego dochodzą counterpicki itd oczywiście, ale idąc dalej będzie tego coraz więcej - bo możesz zbanować postacie, które mogłyby Ci zepsuć plan gry (zakładasz że wygrasz walki w sekundę dobrym combo, więc blokujesz przeciwnikowi healera z jednorazowym, ale silnym leczeniem np.), z drugiej strony bany mogą dać przeciwnikowi szansę na rozpoznanie Twojego planu... :P

Imo więc bany dają dodatkowe opcje taktyczne - oczywiście na poziomie rozgrywki z losowymi ludźmi ograniczy się to faktycznie do banowania op postaci, ale to nadal będzie przydatne - są aktualnie bohaterowie, którzy pojawiają się w prawie każdej mojej grze (przyznaję się, sam pickuje jak tylko mogę, czyli zazwyczaj właśnie jak jestem first pickiem bo inaczej szanse są małe :P), więc bany byłyby ok nawet jeśli tylko wprowadziłyby drobne urozmaicenie. ;)

No i wtedy balance team mógłby się zastanowić czy faktycznie nie ma potrzeby zmieniać nic u Sylvanas, która miałaby pewnie z 90% pick+ban ratio :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować