Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

W Deus Ex: Mankind Divided gracze wpłyną na przebieg historii

9 postów w tym temacie

Dobra.. Już to było w poprzedniej części i jedyne co mogliśmy wybrać to rodzaj monitora, który zaprezentuje nam różne zakończenia. Zamiast się bawić w pseudo Mass Effectowe zagrywki, to powinni skupić się na ekstremalnej fabule. Tak jak to było w Buncie Ludzkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dobra.. Już to było w poprzedniej części i jedyne co mogliśmy wybrać to rodzaj monitora,
> który zaprezentuje nam różne zakończenia. Zamiast się bawić w pseudo Mass Effectowe zagrywki,
> to powinni skupić się na ekstremalnej fabule. Tak jak to było w Buncie Ludzkości.

Mnie również rozwidlająca się fabuła nie jest potrzebna do szczęścia. Ufam jednak Eidosowi Montreal, zapracowali sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem już czas i pora by to co zaprezentował Heavy Rain stało się standardem. Częste zmieniające przebieg gry decyzję i wiele zakończeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w Buncie Ludzkości jedyną znaczącą decyzją był ostatni wybór w grze, który oczywiście wpływał jedynie na obejrzany na koniec filmik. Według mnie tutaj twórcy mogliby pokusić się o stworzenie czegoś na wzór rozwiązania z Wiedźmina 2. Jeśli dobrze się domyślam (chyba, że przeoczyłem jakieś info) to świat gry będzie tu zbudowany podobnie jak w BL, czyli mniejszy obszar gry po którym będziemy się poruszać, a potem wraz z rozwojem fabuły ruszymy do innej lokacji. A więc w pewnym momencie moglibyśmy podjąć decyzję, która zdecydowałaby, że w zależności od wyboru znaleźlibyśmy się w innej lokacji, a fabuła potoczyłaby się nieco innym torem. To z pewnością zachęcałoby do przynajmniej dwukrotnego przejścia gry, choć muszę przyznać, że BL sam przeszedłem dwa razy i za drugim bawiłem się nawet lepiej, mimo że wcześniej poznałem już całą historię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem kilka podejsc do 1 czesci gry na PC, kupilem nawet director cut na ps3 i znudzila mnie jak zawsze. Nie wiem dla mnie Deus Ex nie ma polotu, za duzo pierdol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę, że DE ma w zasadzie dawać powód do zastanowienia się to filmowe zakończenia są właśnie świetne. Nie starają się bawić w kreślenie zmian (co jest i tak warte tyle co pic na wodę). Ale po prostu poruszają problem. Cieszyłbym się jakby tak zostało. Darrow ftw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że skupiając się na - zapewne i tak jedynie symbolicznych - wyborach, scenarzyści DX:MD nie zapomną, że tak naprawdę najważniejsza jest głęboka i chwytająca za gardło fabuła, a przez to nie będziemy mieli przerostu formy nad treścią.
Liczę, że Mankind Divided ponownie wgniecie mnie w fotel tak jak zrobiło to Human Revolution.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować