Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2015: Obszerna prezentacja Fallouta 4! Premiera 10 listopada!

66 postów w tym temacie

Wygląda WSPANIALE. Mam nadzieję, że ta część zamknie twarze tym co ciągle krzyczą Fallout 1 i 2 for eva i tylko to i nic innego. Środkowy palec z obgryzionym paznokciem w waszą stronę ślepcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To znaczy... ogólnie wszystko mi się bardzo podoba, ale nie wiem dlaczego dla mnie F4 wygląda dziwnie. Tak jakby nie za bardzo falloutowaty. Ale zobaczymy co z tego wyjdzie, kibicuję im, aby wyszło coś świetnego i na lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W B. pewnie żałują, że rok nie ma 15 miesięcy. Pewnie chcieliby ustawić sobie datę na 15.15.15. A tak 100 lat musieliby czekać. Ale gra będzie miazga. Nareszcie Fallout od B. Ciekawe jednak, czy będzie przy premierze tak zabugowany jak... cóż, wszystkie współczesne gry od nich :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

GENIALNE!! to wyglada po prostu cudnie!!! budowa wlasnego domu, swietna, crafting broni jeszcze lepszy, nie mowiac o pancerzach wspomaganych, duzo lepsza animacja wszytskiego, strzelanie super, widać ze "siada" jak ja to mam w zwyczaju mowic, czekam, byle do 10 listopada:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda fatalnie, ten system dialogów z Mass Effecta to już w ogóle żart, czy będą w ogóle skill checki? Przynajmniej naprawili animacje i gra wygląda bardziej jak FPS, może tym razem będzie się dało po ludzku strzelać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli dalej mamy kulawy VATS byle udawać, że ta gra ma cokolwiek wspólnego z pierwszymi częściami, dalej mamy supermutanty choć najbliższa kadź z FEV była w odległym o ponad 700 km waszyngtonie (już pomijając, że ten pomysł z FEV w waszyngtonie zawsze pasował do historii z F1 i 2 jak pięść do nosa), dalej mamy wciskanie bractwa do każdej wioseczki w stanach (sytuacja jak z FEV; i żeby nie było, obecność bractwa stwierdzam po przeciwniku brotherhood initiate, nie po powerarmorach), dalej mamy kulawy writing ("dynamiczne dialogi" to dla pana prezentera możliwośc zmiany kamery w trakcie rozmowy lub możliwość przerwania jej i pójścia sobie, spoko. Albo ten tak niby ważny dla gameplayu i fabuły pies z uśmiechem na pysku dołącza do nas "bo tak", po wciśnięciu "lets go", bo przecież tego oczekiwalibysmy od dziczejących przez 200 lat psów), o głębokim poważaniu dla zwykłej logiki świata przedstawionego nie wspominając (Mr House mający dostęp do najnowszych zdobyczy technologii był w stanie jedynie wyciąć sobie połowę organów, zamknąć w szklanej trumnie i komunikować z resztą świata przez komputery, a tu proszę, facet wyjeżdża sobie z krypty po 200 latach jak nowy i nawet nie zauważa jak szybko zleciało, mimo że wszystkich przeżył. Jest wprawdzie opcja, że się zahibernował i przespał śmierć całej reszty, ale znowu, pozdrawia fallout 2 z tajną bazą sierra army depot, gdzie mieliśmy typka którego można było wybudzić, okazywało się że organizm nie może znieść szoku i umiera po kilku minutach). Już z przyzwoitości nie przypominam, że 200 lat to mniej więcej tyle, ile dzieli nas od wojen napoleońskich (dla tych na bakier z historią: bardzo, BARDZO dużo, tyle co 1/5 całej historii polski), a tutaj dalej wszystko wygląda tak, jakby bomby spadły najdalej miesiąc temu. Żadna ilość systemów budowania domku/broni oraz "wchodzenia" do power armora (które dla odmiany wyglądają całkeim nieźle) tego nie przypudruje.
No a przynajmniej, jeśli ktoś od post apo RPGa oczekuje czegoś więcej niż widoczków i pew-pew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2015 o 09:01, Niflheim napisał:

Wygląda fatalnie, ten system dialogów z Mass Effecta to już w ogóle żart, czy będą w
ogóle skill checki? Przynajmniej naprawili animacje i gra wygląda bardziej jak FPS, może
tym razem będzie się dało po ludzku strzelać.

szczerze, akurat w przypadku beth jest to postęp, boi w skyrimie 80% dialogów miało do wyboru tylko jedną opcję dialogową, będącą takim zakamuflowanym "next"/"mów dalej". Dialogami to naprawdę ciężko było nazwać, teraz przynajmniej będą musieli się wysilić by zrobić trzy warianty tego "nexta" i jedno "i must go" :s
Zresztą, F3 też z tego co pamiętam nigdzie nie miał skillchecków w rozmowach, więc te opcje były bo były.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2015 o 09:19, dark_master napisał:

> Wygląda fatalnie, ten system dialogów z Mass Effecta to już w ogóle żart, czy będą
w
> ogóle skill checki? Przynajmniej naprawili animacje i gra wygląda bardziej jak FPS,
może
> tym razem będzie się dało po ludzku strzelać.
szczerze, akurat w przypadku beth jest to postęp, boi w skyrimie 80% dialogów miało do
wyboru tylko jedną opcję dialogową, będącą takim zakamuflowanym "next"/"mów dalej". Dialogami
to naprawdę ciężko było nazwać, teraz przynajmniej będą musieli się wysilić by zrobić
trzy warianty tego "nexta" i jedno "i must go" :s
Zresztą, F3 też z tego co pamiętam nigdzie nie miał skillchecków w rozmowach, więc te
opcje były bo były.


Ciężko powiedzieć, czy będą skill-checki, bo wygląda na to, że Beth w dążeniu do zrobienia jak najbardziej przystępnego Fallouta wszystkie skille po prostu wycięła :) Na fragmencie gameplaya (tym z nieszczęsnym wprowadzeniem w latach 50-tych) można zdefiniować jedynie trybuty postaci, a potem w Pip-Boyu są tylko kategorie Atrybuty i Perki, skilli brak. A że w craftingu jest wymaganie typu "wymaga rangi 1 w Science" można podejrzewać, że będzie się podbijało poziomy perków. Zapewne atrybuty, umiejętności i perki to już zbyt za wiele do ogarnięcia naraz :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Graficznie to do mnie nie przemawia - jest zbyt jaskrawo, kolorowo, tak jakby kreskówkowo.
Nadal najlepszą grą tego typu jest Rage z 2011.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2015 o 09:05, Henrar napisał:

W pełni udźwiękowiony bohater i kółko dialogowe :/ Ktoś sobie chyba jaja robi

Tja, jak tylko to zobaczylem to pomyslalem, ze ktos tu chyba tworzyl gre na haju. Ehh, zobaczymy. Na pewno kupie, najwyzej sprzedam, choc nadal licze na to, ze historia mi to wynagrodzi.

Wydawanie komend psiakowi naprawde fajne :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować