Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin`s Creed Syndicate z cyklem dnia i nocy oraz efektami pogodowymi

9 postów w tym temacie

Ale przecież pory dnia zmieniają się od dwójki (no chyba że w Unity tego zabrakło, nie wiem bo skończyłem na czwórce).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ale przecież pory dnia zmieniają się od dwójki (no chyba że w Unity tego zabrakło, nie
> wiem bo skończyłem na czwórce).
>
Nie pamiętam, aby zmieniające się pory dnia były kiedykolwiek. Nawet w 2 części sobie tego nie przypominam hm... jakoś nie zwracałem na to uwagi. I mówimy tu o zmieniających się porach dnia, a nie o misjach, że jedna będzie taka, a w drugiej niech będzie ciemno, ale po misji zróbmy popołudnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pory dnia zmieniają się od dwójki, choć czasami były ustawione na sztywno, jak Piotrek_K napisał. Dopiero Unity spaprało sprawę, bo tam porę dnia albo ustawiało się z menu, albo sama przełączała się między misjami. Podczas zwykłego biegania po mieście była cały czas 1 pora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2015 o 11:07, AjKnowJu napisał:

Nie pamiętam, aby zmieniające się pory dnia były kiedykolwiek.


Byly.Jak napisal Piotrek_K, na bank byly w IV. W trojke nie gralem, dwojki nie pamietam. Prosze bardzo, fotki ze zmieniajacych sie por dnia: http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=90180&pid=142 Czas w BF plynie niezaleznie od naszych dzialan. Mozemy stac w miejscu, a czas i tak bedzie plynal.

Zreszta z pogoda jest tak samo: nadchodza burze, moze byc pochmurno, moze padac itp. Wszystko zmienia sie dynamicznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łał. Może więcej oczywistości pokażecie, może np. to że postać potrafi się wdrapywać po ścianach, albo że będą "karoce"? Albo że prZeciwnicy w cale nie będą zaznaczani na czerwono na minimamie? Może więcej oczywistości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować