Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Fallout 4 - Dogmeat będzie nieśmiertelny

30 postów w tym temacie

Hmm...
Może to dlatego, że ma istotną rolę w fabule? XD Spekulacje....
Jeżeli nie, to jak ktoś bardzo chce uśmiercić tego biednego psa to kwestia mini-moda ;)

BTW
Co z edycją kolekcjonerską?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, ze w fabule nie za duze bo wolalbym go zostawic w budzie niz bawic sie w sterowanie nim przy skradaniu itd.

Zbuduje mu w kolo budy wiezyczki i beda go chronic.

A propo skilli. W trakcie filmiku przy budowaniu osady widac, ze wiele przedmiotow niczego nie wymaga, ale np Laser Turret wymaga Rank 1 Science!, Terminal wymaga Rank 1 Hacker , Trading Stand wymaga rank 1-2 Local Leader, a Machine Gun Turret wymaga Rank 1 Gun Nut. Takzecos tam na pewno bedzie. Moze to sa te perki i beda liczniejsze. Mnie podoba sie idea zrobienia wlasnej osady. Cos w stylu Shady Sands -> NCR xD. Choc racej blizej Shady Sands ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2015 o 17:33, Henrar napisał:

Wyrzucili skille, już wiadomo o pierwszych nieśmiertelnych NPCach...


Dobrze się zaczyna /s

nie zapominajmy o jakże (od)twórczym imieniu dla psa. "F4: wciąż chcemy byc jak jedynka jednocześnie wciąż kompletnie nie rozumiejąc o co w niej tak naprawdę chodziło".

aczkolwiek gwoli sprawiedliwości nieśmiertelni towarzysze byli już w 3. W NV zresztą też, jeśli miało się wyłączony hardcore mode.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co nie będę mógł rozwalić kundla :/ Mam nadzieje że chociaż zmianę rasy da się zrobić nigdy nie lubiłem wyglądu owczarków niemieckich czy mieszańców im podobnych. Jak się nie da to ten pies będzie mnie nienawidził i zdychał w tej grze ciągle z głodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobre rozwiązanie. Dostanie kilka razy, zemdleje i nie będzie walczył, czyli tak jakby umarł, ale nie trzeba będzie wciskać F9.

Skyrim wiele zyskał na tym, że nie trzeba w nim pilnować przygłupiej AI przed wbiegnięciem w smoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Turlam się ze śmiechu kiedy czytam te oburzone/zniesmaczone komentarze na temat nieśmiertelności psa. Prawda jest taka, że jeśli komuś nie podoba się idea psiego towarzysza nie będzie z nim podróżował, natomiast ci którzy go zachowają, w przypadku śmierci zwierzaka w walce i tak wczytają grę ale hurr durr trzeba narzekać bo to już nie prawdziwy hardcorowy Fallout. Mogę się założyć, że połowa ludzi którym tak bardzo przeszkadzają zamiany w serii nie odpowiadał by również Fallout 1&2 wydany w nowej oprawie graficznej bo gameplay dziwny a fabuła słaba i pewnie cały remake dałoby się zrobić lepiej.
Tak dodatkowo to przypomnę że grę tworzy Bethesda a u nich z AI towarzyszy to nie najlepiej gdzie w Skyrim/F3 włazili w każdą możliwą pułapkę/minę, więc w sumie to się cieszą że pies będzie nieśmiertelny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Turlam się ze śmiechu kiedy czytam te oburzone/zniesmaczone komentarze na temat nieśmiertelności
> psa. Prawda jest taka, że jeśli komuś nie podoba się idea psiego towarzysza nie będzie
> z nim podróżował, natomiast ci którzy go zachowają, w przypadku śmierci zwierzaka w walce
> i tak wczytają grę ale hurr durr trzeba narzekać bo to już nie prawdziwy hardcorowy Fallout.
> Mogę się założyć, że połowa ludzi którym tak bardzo przeszkadzają zamiany w serii nie
> odpowiadał by również Fallout 1&2 wydany w nowej oprawie graficznej bo gameplay dziwny
> a fabuła słaba i pewnie cały remake dałoby się zrobić lepiej.
> Tak dodatkowo to przypomnę że grę tworzy Bethesda a u nich z AI towarzyszy to nie najlepiej
> gdzie w Skyrim/F3 włazili w każdą możliwą pułapkę/minę, więc w sumie to się cieszą że
> pies będzie nieśmiertelny.

Święta prawda z ''''tymi'''' ludźmi, że na wszystko narzekają. I nie jestem w stanie ich zrozumieć...
Obstawiam, że wszyscy ludzie, którym ta gra nie przypadnie do gustu (większość z nich, o dziwo już to wie) będzie wypominała wszystkim, którym się ta gra podoba, jak bardzo są w błędzie lubiąc ją. I zdaje się, że Ci ''''starzy'''' fani cały czas usiłują przekonać wszystkich na około, że nowe Fallout''y to nie Fallout''y, bo im się nie podobają, bo nie są jak pierwsze części.
A dlaczego to robią? Moim zdaniem nie mogą pogodzić się z rzeczywistością i zamiast cieszyć się grą i tym, że to uniwersum zyskuje nowych fanów, wolą się cały czas kłócić o to co według nich jest Fallout''em, a co nie, a także ''''atakować'''' tych nowych fanów, tylko dlatego, że podoba im się coś, co według nich nie jest Fallout''em. Niezwykle dojrzała postawa muszę powiedzieć.
Nie mam zielonego pojęcia, co by ''''ich'''' zadowoliło, ale mam wrażenie, że taka gra nigdy nie powstanie, ponieważ mają swój nienaruszalny argument ''''to nie jest Fallout''''. Zdaje się, że niedawno dostali Wasteland 2 od Brain''a Fargo, więc powinni być zadowoleni, no ale cóż.
Poza tym sądzę, iż jeżeli normalnej osobie coś się nie podoba, to przechodzi obok tego nie zwracając na to uwagi, a nie stara się nawrócić wszystkich, którzy myślą inaczej.
Pozdrawiam ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.06.2015 o 20:35, Rakit napisał:

Mogę się założyć, że połowa ludzi którym tak bardzo przeszkadzają zamiany w serii nie
odpowiadał by również Fallout 1&2 wydany w nowej oprawie graficznej bo gameplay dziwny
a fabuła słaba i pewnie cały remake dałoby się zrobić lepiej.
Tak dodatkowo to przypomnę że grę tworzy Bethesda a u nich z AI towarzyszy to nie najlepiej
gdzie w Skyrim/F3 włazili w każdą możliwą pułapkę/minę, więc w sumie to się cieszą że
pies będzie nieśmiertelny.


Dokładnie. Co więcej, myślę, że gdyby powstał taki Fallout już wcześniej, to ci wszyscy ludzie krytykowaliby kopiowanie rozwiązań Black Isle i brak własnych pomysłów Bethesdy - "nie tego oczekiwaliśmy czekając na grę tyle lat". xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobre rozwiązanie mając w pamięci inteligentnych inaczej towarzyszy choćby ze Skyrima :D Tutaj akurat bym się nie czepiał Bethesdy - pewne uproszczenia są w porządku, jeśli rozgrywka będzie przez to mniej frustrująca (a takie byłoby ciągłe wczytywanie gry po śmierci towarzysza).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko spoko, tylko czy to jest fizyka kwantowa dorobić to jako opcję typu "włącz/wyłącz" ?
O ile pies nie będzie istotną i stałą częścią cut-scenek czy fabuły, to można to dać jako osobny dodatek - kogo będzie frustrować jego zgon, odpali nieśmiertelność, ci co będą chcieli większej "wczuwy w realizm" i trudniejszej rozgrywki zagrają bez niej.

Twórcy gier czasami z pierdół robią problem nie do obejścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem twojego nastawienia do "nich". Tych złych fanów Fallout''a 1 i 2. Sam się do nich zaliczam. I uważam, że 3 i New Vegas to dobre gry. Tylko dobre. Jeśli 4 będzie je przypominać to też będzie dobra. A co do 1 i 2 w nowej odsłonie: Po co? Jeśli mnie najdzie ochota na te gry to je pobieram z gog''a dorzucam widescreen mod i heja. Bawię się jak wiele lat temu. A jak ktoś chce to niech gra w Fallrim :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli już wszystko wiem, "Failout3 powtórka z rozrywki". Proszę niech T. Howard potwierdzi mi jeszcze informacje o niewidzialnych ścianach z komunikatem "Nie możesz iść dalej!" i będę w niebie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to, że starzy fani nie lubią F3 tylko, że nie uznają to za pełnoprawną kontynuację starych części i mają ku temu powody. Zrobienie kopiuj wklej w przypadku Obliviona i zastąpienie mieczy i lasów Cyrodill na plasma/miniguny to za mało. W F4 przynajmniej widać jakieś usprawnienia względem Skyrima w przypadku F3 miałem wrażenie, że się cofnęli.
Czemu mam się cieszyć, że uniwersum zyskuje nowych fanów? To nie jest uniwersum stworzone przez Black Isle tylko jakiś śmieszny retcon kontynuowany przez Bethesde. Nowi fani nie chcą tknąć starych Falloutów, bo grafika nieładna, nie mają pojęcia o lore świata poza F3 i co najwyżej NV. Poza tym wciąż nie rozumiem czemu miałbym się cieszyć, że ktoś zostaje fanem czegoś co średnio mi się podoba:P
Nie skreślam od razu F4 może być grą dobrą, może nawet bardzo dobrą, ale póki co Bethesda ze strony dialogowej czy fabularnej jeszcze nigdy się nie popisała, a co do samej decyzji o nieśmiertelności dogmeata to widzę obie strony medalu. Z jednej strony mamy tragiczne AI i pathfinding Bethesdy, które mordowałoby całą przyjemność z gry. Z drugiej widzę ludzi, którzy nie rozumieją na czym polegała magia Fallouta. Ten klimat opierał się głównie o madmaxa, o brutalną postapokaliptyczną rzeczywistość, gdzie trzeba było się liczyć z konsekwencjami swoich decyzji, czasem ktoś z naszych towarzyszy ginął i trzeba było iść dalej, czasem cała osada obracała się przeciw nam i trzeba było się z tym liczyć, a wszystko to podparte świetnymi dialogami, gigantyczną ilością wyborów i świetną historią. Nic z tego nie uświadczyliśmy w F3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować