Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2015: Final Fantasy VII to znacznie więcej niż poprawiona grafika

14 postów w tym temacie

"pozwalając im na podskakiwanie do przeciwnika i wykonywanie ataku, a następnie wycofywanie w oczekiwaniu na ich kolejną turę"
a czemu by nie? co im w tym przeszkadza? turowy system walki to nieodlaczna czesc ff.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> a czemu by nie? co im w tym przeszkadza? turowy system walki to nieodlaczna czesc ff.
Mam podobne odczucia. Obawiam się, że zrobią kolejnego "dynamicznego" jrpg''a, czyli coś co nie zadowoli ani starych wyjadaczy FF, ani fanów zręcznościówek. Coś mi się wydaje, że sprzedaż siódemki bardzo ich zaskoczy (negatywnie). Obym się mylił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "pozwalając im na podskakiwanie do przeciwnika i wykonywanie ataku, a następnie wycofywanie
> w oczekiwaniu na ich kolejną turę"
> a czemu by nie? co im w tym przeszkadza? turowy system walki to nieodlaczna czesc ff.

No właśnie, co im w tym przeszkadza? To przecież tworzy tę grę! Jeżeli zmienią system walki, bo im nie będą się podobać nowe modele postaci podskakujące po 5 metrów, to już nie będzie ten sam FFVII. Niech opracują nowe animacje dla nowych postaci, żeby np. podbiegali do przeciwników. Czy w FFX źle to wyglądało? Zawsze się zastanawiałem, dlaczego Square odszedł od klasycznego turowego systemu walki. Teraz już wiem, że po prostu jakiemuś "geniuszowi" źle wyglądało "podskakiwanie do przeciwnika i wykonywanie ataku, a następnie wycofywanie w oczekiwaniu na ich kolejną turę". Sorry, ale gość za zniszczenie klimatu i charakterystycznego znaku całej serii powinien stracić pracę, a nie dostać premię, jak to na pewno było. Na pewno kupię tę grę i będę klął podczas grania na nowy system walki, ale 3 części FF z czasów PSXa to moja młodość i muszę mieć ten remake. Będę czekał z nadzieją na powstanie remake''u mojej ulubionej części serii - FFVIII. Wtedy za zniszczenie systemu walki będę wylewał na Square jeszcze większe wiadra pomyj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> "pozwalając im na podskakiwanie do przeciwnika i wykonywanie ataku, a następnie wycofywanie
> w oczekiwaniu na ich kolejną turę"
> a czemu by nie? co im w tym przeszkadza? turowy system walki to nieodlaczna czesc ff.
Nie wydaje mi się by była tu mowa o usunięciu turowego systemu walki. Ta wypowiedź padła w odpowiedzi na pytanie czy zostanie zachowany humor oryginału. Nie grałem w FF7, więc mogę tylko zgadywać, że było coś humorystycznego w tym jak bohaterowie atakowali a potem czekali na swoją turę, i zapewne twórcy będą chcieli to zaprezentować jakoś inaczej z nowymi modelami i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja liczę na przebudowę z turówki japońskiej, za którą nie przepadam na coś a''la wiedźmin 3 i FFXV. I mówię to jako człowiek, który nie grał w pierwotną wersję. Może wtedy zmuszę się do legendy. I oby wyszło na Piecyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Fantazjel - To w końcu ala Wiedźmin czy FFXV, bo te gry akurat mają różne systemy walki.

Tak jak już ktoś wyżej napisał - teraz już wiem czemu dzisiejsze fajnale mają z tymi dawnymi wspólny tylko tytuł.
Nie możemy mieć tych ulepszonych, pięknych modeli Clouda i Barretta, pozwalając im na podskakiwanie do przeciwnika i wykonywanie ataku, a następnie wycofywanie w oczekiwaniu na ich kolejną turę. - po przeczytaniu tego, jakoś nagle Nomura stracił w moich oczach. Ja myślałem przez cały czas, że to nie był jego pomysł żeby odejść od turowego systemu walki. W ogóle jak można było z ikonicznej dla jRPG serii wyrzucić najbardziej charakterystyczny element, czyli właśnie wspomniany sposób prowadzenia walki? Gdzie są te czasy, kiedy po zobaczeniu loga SQARESOFT już wiedziałem, że to będzie genialna gra? Miejmy nadzieję, że jednak Nomura wie co robi i nie skopią tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ten system walki zrobiliby na wzór XIII to chyba bym się załamał :/
Popieram zdanie poprzedników i nie wydaje mi się żeby owa zmiana była konieczna dla remake''u :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już ktoś wspomniał, w "dziesiątce" biegali, nie doskakiwali i wyglądało to spoko.

Muszą zachować historię ze wszystkim jej smaczkami/sekretami. Muszą zachować system materii. Jedyne co mogliby zmienić to losowe walki. Nikt dzisiaj nie ma czasu tyle expić, co kiedyś się expiło :D Mogliby, dla przykładu, zrobić tak, żeby bossowie dawali dużo więcej expa, wprowadzić więcej mini-bossów, co by każda walka miała jakieś znaczenie, tło fabularne, była powiązana z lokacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O boże niech tylko zostawią system walki jaki był ... praktycznie nowych części nie ruszam przez ten właśnie nowy system walki ,który jest tragiczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jak ruszą system walki, to.... mogą sobie sami w to grać. Sorry, ale właśnie ze względu na to nie gram w części od 12 w górę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> A ja liczę na przebudowę z turówki japońskiej, za którą nie przepadam na coś a''la wiedźmin
> 3 i FFXV. I mówię to jako człowiek, który nie grał w pierwotną wersję. Może wtedy zmuszę
> się do legendy. I oby wyszło na Piecyk

Fajnale nie są po prostu dla Ciebie.
Niestety, przez graczy z takim podejściem jak Twoje firmy takie jak SE aby cokolwiek zarobić (brutalna ekonomia) zmuszone są niszczyć elementy które decydowały o tak wielkiej niepowtarzalności (magii wręcz) pierwowzorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować