Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy MGS V: The Phantom Pain proszą o głos graczy w sprawie wersji PC

14 postów w tym temacie

Nie bardzo rozumiem o jakie funkcje chodzi. Pewnie o funkcje customizacji ustawień graficznych, ale wtedy po co pytać graczy co chcieliby zobaczyć, wystarczy dać tych funkcji jak najwięcej.
Wygląda jak zwykła nic nie znacząca PRowa zagrywka typowego mainstreamowego wielkiego wydawcy, którym Konami już jest pełną gębą po tym jak zwolnili Kojimę, który kochał to co robił, a nie tylko patrzył na cyferki i wykresy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja np. nie lubię efektu ziarna w najnowszych grach i jeśli jest taka możliwość to wyłączam. Tak samo nadmiernego efektu rozmycia i poświaty. Lubię wyraźną grafikę bez takich ''ulepszeń''.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam spokojnie mogę kilka rzeczy wymyślić. Przykład bolączki z naszego Wiedźmina. Ma typowo konsolowe bieganie. Na PC porusza się za szybko kiedy trzeba trafić w drabinę, przejście itp. Nawet nie policzę ile razy mnie wkurzał z tego powodu. Zwłaszcza że Geralt nie potrafi zatrzymać się w miejscu. Dlatego non stop używam CTRL do tego żeby zwolnił do chodu i problem znika.
Powodem takiego stanu rzeczy jest to że na konsoli masz stopniowe wychylenie drążka co powoduje coraz szybsze poruszanie się.

Na PC oczywiście się tak nie da (Splinter Cell to kiedyś symulował poprzez używanie rolki myszy). Nie wiem jak z Ground Zero było na PC ale jeżeli nie da się regulować prędkości ruchu jakoś to niech się upewnią że podczas ucieczki nie będziemy mijać się z celem i żeby natychmiast się zatrzymywał po puszczeniu klawisza ruchu.
Chyba że w GZ nie było to problemem.

Inna sprawa że pewnie kupię ten tytuł na PS4. Po tylu latach grania w ten tytuł wyłącznie na konsoli (nie licząc jedynki) ciężko by się było przestawić na PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dariuszp
hydzior
Akurat system animacji w Wiedźminie 3 jest całkiem niezły, a ten dziwny sposób poruszania symuluje po prostu pewien stan bezwładności podczas szybkiego biegu. Podobny styl animacji był choćby w MaxPayn3 i ostatnio w GTAV do których systemów animacji nikt nie ma zastrzeżeń. Co innego częste bugi które jednak w Wieśku się zdarzają trochę za często.
Wracając do tematu jednak Steam w tym przypadku jest dużym dobrodziejstwem, gdyż to dzięki jego programowi zwrotów mamy obecną sytuację. W jedności siła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli finalny produkt będzie chodził tak samo jak GZ to nie mamy się czego obawiać, engine jest świetnie zoptymalizowany. Dodatkowo, tyle miesięcy prac nie mogło pójść na marne, trzymam kciuki za powtórkę z GTA V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie dobrze jeśli będzie działało płynnie i nie będzie dropiło do 10 klatek, oraz nie będzie przebłyskiwał interfejs z PS4 czy innej konsoli oraz będzie więcej opcji graficznych niż ma Batman AK, mogą być takie opcje jakie były w Ground Zeroes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co ma jedno z drugim wspólnego autorze? Co ma do tego pytanie "co gracze by chcieli w grze" do tego że Batman był spartolony? bo nie rozumiem powiązania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Dariuszp
> hydzior
> Akurat system animacji w Wiedźminie 3 jest całkiem niezły, a ten dziwny sposób poruszania
> symuluje po prostu pewien stan bezwładności podczas szybkiego biegu. Podobny styl animacji
> był choćby w MaxPayn3 i ostatnio w GTAV do których systemów animacji nikt nie ma zastrzeżeń.

Akurat niedawno sobie odświeżałem serię MP. I nie mogę się z Tobą zgodzić. W MP3 miałeś animację ale postać poruszała się na PC odpowiednio. Nigdy nie miałem powodów do narzekania. W wypadku Wiedźmina to sprawia problemy. A jest gorzej bo W3 to gra na +100 godzin. To +100 godzin trzymania CTRL za każdym razem kiedy dochodzisz do jakiejś postaci, drabiny i innych elementów interaktywnych.

> Co innego częste bugi które jednak w Wieśku się zdarzają trochę za często.

Chyba kwestia sprzętu. +100h i nie licząc dziwnych lokacji pojawiania się konia (raz mogę przysiąść że pojawił się w budynku po wezwaniu) i faktu że koń ma najgłupsze AI - nie było powodów do narzekania.

> Wracając do tematu jednak Steam w tym przypadku jest dużym dobrodziejstwem, gdyż to dzięki
> jego programowi zwrotów mamy obecną sytuację. W jedności siła.

W zasadzie niemal wszyscy sprzedawcy (jeżeli nie wszyscy) przyjmują zwroty AK na PC. Nie tylko Steam. System zwrotów Steam dał w cierę rynkowi Indie który już nie upchnie graczom każdej tandety. Bo niestety taka jest prawda - rynek Indie to perełki w całej górze g**na.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.06.2015 o 09:01, dariuszp napisał:

> Dariuszp
W zasadzie niemal wszyscy sprzedawcy (jeżeli nie wszyscy) przyjmują zwroty AK na PC.
Nie tylko Steam. System zwrotów Steam dał w cierę rynkowi Indie który już nie upchnie
graczom każdej tandety. Bo niestety taka jest prawda - rynek Indie to perełki w całej
górze g**na.


Tylko trzeba pamiętać że od Steama właśnie się zaczęło i to właśnie przez zagrożenie masowymi zwrotami gry na tej platformie WB zdecydowało się wycofać ją ze Steam. Trzeba zwracać uwagę na kolejnośc zdarzeń.

Dnia 29.06.2015 o 09:01, dariuszp napisał:

Akurat niedawno sobie odświeżałem serię MP. I nie mogę się z Tobą zgodzić. W MP3 miałeś animację ale postać poruszała się na PC odpowiednio. Nigdy nie >miałem powodów do narzekania. W wypadku Wiedźmina to sprawia problemy. A jest gorzej bo W3 to gra na +100 godzin. To +100 godzin trzymania CTRL za >każdym razem kiedy dochodzisz do jakiejś postaci, drabiny i innych elementów interaktywnych.


Tak się składa, że ja cały czas gram w GTAV i ten system jest bardzo zbliżony do Wieśka. Jedyna różnica jest taka, że w GTAV domyślnie postać chodzi, natomiast w Wieśku biega.
Jest taka prosta opcja w menu opcji sterowania jak mapowanie klawiszy, możesz w łatwy i prosty sposób przestawić sobie postać w tryb domyślnego chodzenia. Wtedy zwolnisz swój palec od wciskania tego ctrl. Wiesz jako gracz PC, zawsze korzystam z dobrodziejstwa zmiany domyślnych ustawień sterowania - nie jest to aż tak skomplikowane.
Odnośnie błędów, to raczej nie jest wina sprzętu, bo ten mam z wyższej półki. Używam też go do pracy, także musi być szybki i grosza na niego nie szczędziłem. Jednak od momentu udania się na Skelige błędy zdarzają się nader często, jak choćby przestawianie się kamery tak, że cały ekran zajmuję mi głowa Geralta, podczas żeglugi łódką znowu kamera uciekła mi poza mapę. Natomiast w Kaer Morhen napotkałem liczne obiekty lewitujące ponad terenem, jak choćby drzewa i inne bliżej nie określone obiekty przypominające kapliczki i "łyse" połacie terenu na których powinna znajdować się trawa. Szwankuje czasem także oświetlenie co przekłada się na brak płynności w ruchu słońca i przeskakujących cieni. Mógł bym wymieniać jeszcze długo, jednak tekst nie był o błędach w Wiedźminie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.06.2015 o 09:01, dariuszp napisał:

Bo niestety taka jest prawda - rynek Indie to perełki w całej
górze g**na.

tbh to dokładnie jak rynek AAA, tylko perełek jest mniej i w "dużych" grach nie zawsze w ciągu dwóch godzin zauważysz, że coś jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować