Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Rozszerzone demo Uncharted 4 z E3 w sieci. Kampania w 30 fps

53 postów w tym temacie

Patrzycie na wygląd gry przez prozmat tego, co do tej pory dawały konsole, więc podoba Wam się grafika. Ale to co widać w tej grze jest 5 lat za pecetami. Wolumentryczny dym? Prosze Cię! To jest standard od kilku ładnych lat, nie ma się czym podniecać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy na współczesne konsolowe gry można patrzeć przez pryzmat GF9800, który widnieje na twoim GS-ie, ale skoro tak twierdzisz to musisz mieć rację ;) I tak- ludzie, którzy grają głównie na konsolach będą zachwyceni. W końcu to gra tylko i wyłącznie dla nich, co jest takiego złego w tym, że im się podoba? Nic. Tak samo jak fakt, że niektórym podobać się nie musi;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wolumetryczny dym standardem? Od kilku lat? Prosze Cie:

http://www.gamersnexus.net/news/1374-future-of-gaming-graphics-nvidia-gtc

Informacja datowana na 2014, opisana jako: ''The Future of Game Graphics'' i pokazuje jak Nvidia chwali sie wolumetrycznym dymem (nie mowimy tutaj o wolumetrycznym oswietleniu). Rzeczywiscie ''od kilku ladnych lat'' jest to standard.

Masz tu filmik z Youtube, rowniez datowany na 2014 gdzie pokazany jest efekt na podstawie CryEngine 3: https://www.youtube.com/watch?v=rj5lhAvKU5M .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
>

Widzisz mój wpis nie miał na celu zaczepki, wręcz przeciwnie więc się niepotrzebnie nie spinaj.
To nie było nic personalnego. Właściwie to dokładnie dotyczył luzu, w skrócie to już ująłeś w swojej odpowiedzi "co kto lubi".
Więc nie namówisz mnie na dyskusje z gatunku "O wyższości Świąt ..."
Po prostu, Ty nie lubisz, nie podoba Ci się o.k.
Mnie sie podoba i to lubię ;)

P.S.
Nie twierdzę, że Uncharted 4: A Thief''s End, to absolutny wzór, niedościgniony majstersztyk, ale wcale mi to nie przeszkadza, bo też takowych nie ma ;)
Czekam na tą grę i liczę na dobrą zabawę.
Jeżeli się zawiodę, to wtedy sobie ponarzekam, nie wcześniej.

I czytam wszystkie posty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Graficzną pokazówką był the order gdzie obcieli pasami ekran żeby jakos chodzilo.
> A o
> > grze już wszyscy zapomnieli ;( a najlepsze pocieli ekran żeby dodac filmowosci fakt
> taki
> > ze zachowali gestosc pikseli odpowiadajaca full HD przy jednak mniejszych proporcjach
>
> > ;D bo przecież zrobienie gry w 900p byłoby wstydem xD albo raczej skalery nie dałyby
>
> > rady ;D
> I tu znowu racji nie masz.
> Skaler w PS4 jest taki sam jak w XBO (obie konsole jadą na tym, co siedzi na GPU, bez
> żadnych dodatków jak w X360, tylko oprogramowanie XBO niszczy obraz przez tzw. black
> crush).
> I spokojnie mogli The Order zrobić w 1080p, ale uznali, że wezmą 1980x800 i nałożą na
> obraż MSAAx4.
Na xboxie dawno tego nie ma. jak juz to 1920x800 jak przemnozydz to wychodzi ,,prawie" 900p bez nazywania tego jakże haniebnym 900p haha. Antyaliazing no co by nie mówić jest obowiązkiem fajnie ze dali x4. A w ogóle wypowiedz gościa z firmy od the order jest rozwalająca. Nie zrobili e 60fps bo chcieli filmowosc. A z drugiej strony 24fps jest za lipne wiec wyszlo 30. Dużo rozkmin przy doborze ilości klatek xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2015 o 00:55, boruto napisał:

Na xboxie dawno tego nie ma.

Jest. W aktualizacji wywalili wyostrzanie obrazu przez scaler, ale zjawiska black-crush nie wyeliminowali. Xboksy nigdy sobie z paletą RGB w porządny sposób nie radziły. Polecam
Polecam zobaczyć:
http://www.valvesoftware.com/publications/2008/GDC2008_PostProcessingInTheOrangeBox.pdf

Dnia 03.07.2015 o 00:55, boruto napisał:

jak juz to 1920x800 jak przemnozydz to wychodzi ,,prawie" 900p bez nazywania tego jakże haniebnym 900p haha.

Wciąż jest to większa rozdzielczość. Wciąż daje mapowanie pikseli 1:1, co powoduje, że scaler jest niepotrzebny. Z MSAAx4 wymaga cholernej mocy obliczeniowej w porównaniu do pełnego 1080p z FXAA czy czegoś podobnego.

Dnia 03.07.2015 o 00:55, boruto napisał:

Antyaliazing no co by nie mówić jest obowiązkiem fajnie ze dali x4.

Czy ty wiesz, jak obciążające dla sprzętu jest MSAA w porównaniu do postprocessingowych technik typu FXAA czy MLAA (którego rozszerzona wersja pod nazwą SMAA jest stosowana w Ryse) i jaką jakość obrazu ona daje w porównaniu do nich? xD

Dnia 03.07.2015 o 00:55, boruto napisał:

A w ogóle wypowiedz gościa z firmy od the order jest rozwalająca.
Nie zrobili e 60fps bo chcieli filmowosc. A z drugiej strony 24fps jest za lipne wiec
wyszlo 30. Dużo rozkmin przy doborze ilości klatek xD

Fun fact -> wygląda i działa lepiej niż Ryse. A poza tym - chcieli iść w film, to poszli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie widzę niczego "rozwalającego" w jego wypowiedzi, w końcu ta filmowość pożera masę zasobów. To samo mówili panowie z ND przy okazji U4, albo 30fps i bombastyczna oprawa na poziomie cgi, albo cięcia + poważne opóźnienie premiery dla 60 klateczek. Rozkmin, jak to piszesz zbyt wiele tu nie ma, jest albo jedno albo drugie i wszystko (może być jeszcze luźny framerate, ale nie jest to mile widziane rozwiązanie);

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam tą serię i Uncharted 2 to jedna z moich ulubionych gier ale mimo ogromnego wrażenia nad U4 i bycia pewnym zakupu zaraz po premierze to jednak bardziej czekam na The Last of Us 2 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2015 o 18:07, Longer napisał:

Uwielbiam tą serię i Uncharted 2 to jedna z moich ulubionych gier ale mimo ogromnego
wrażenia nad U4 i bycia pewnym zakupu zaraz po premierze to jednak bardziej czekam na
The Last of Us 2 ;)


Święte słowa ;) Do tych, którzy mogą się poczuć dotknięci/urażeni, proszę mi wybaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 03.07.2015 o 21:28, elmartin napisał:

> The Last of Us 2 ;)

Święte słowa ;) Do tych, którzy mogą się poczuć dotknięci/urażeni, proszę mi wybaczyć.

Nie ma o co sie gniewać...Uncharted jest świetny ale styl i gameplay wie wyczerpał. Co wiecej Drake moze zrobic czy pokazać nowego? Swoją drogą mimo efektowności Gameplay''u gdy Drake ciągnięty jest na lince to ciezko mi to juz jakos zrozumiec ze wychodzi bez szwanku gdy powinien miec co najmniej rękę lub nogę złamaną o przetarciach nie wspomnę. Poprostu ta seria chyba utraciła troche ducha pierwszych dwoch czesci. Tam wszystkie akcje były jakos wyważone i mozna bylo uwierzyć w niektóre sytuacje. Tutaj jakos ciezko to przychodzi. A TLoU ma ogromny potencjał w uniwersum i nie jedna ciekawą historie do opowiedzenia. Wstydem by bylo to zostawic na jednej grze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować