Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Witaj w świecie choroby dziesiątkującej ludzi - zwiastun fabularny The Division

16 postów w tym temacie

@Kaerobani

No właśnie niekoniecznie... Od początku, to mówiło się o nacisku na co-opa i drużynowość, ale nie "multi-only". Nawet teraz są jakieś spekulacje co do trybu solo, jednak na kampanię single (z fabułą i całą resztą) raczej nie ma co liczyć.

Jeżeli wierzyć tym, którzy mieli okazje zagrać, brak singla może się okazać gwoździem do trumny The Division. Ponoć jako masówka dla wielu graczy zwyczajnie na zachwyca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> @Kaerobani
>
> No właśnie niekoniecznie... Od początku, to mówiło się o nacisku na co-opa i drużynowość,
> ale nie "multi-only". Nawet teraz są jakieś spekulacje co do trybu solo, jednak na kampanię
> single (z fabułą i całą resztą) raczej nie ma co liczyć.
>
> Jeżeli wierzyć tym, którzy mieli okazje zagrać, brak singla może się okazać gwoździem
> do trumny The Division. Ponoć jako masówka dla wielu graczy zwyczajnie na zachwyca...
Pierwsze słyszę.
Dla mnie od zawsze mówili o MMO...
W każdym razie po zapowiedzi Wildlands, Division będzie miało ciężko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niby MMO, ale mnie ta gra kompletnie nie przekonuje. Znając Ubi, to pewnie będą jeszcze jakieś mikropłatności, chyba, że było coś o nich mówione wcześniej, bo się tą grą tak nie interesowałem. Nie ma co liczyć na jakąś super-mega produkcję, pewnie będzie zwykły przeciętniak, który po roku albo dwóch pójdzie w zapomnienie. No ale zobaczymy po premierze jeszcze, chociaż Ubisoft jest już u wielu graczy na przegranej pozycji, ale gimbusiary i tak będą kupować każdą kolejną ich grę. Fajnie, jakby popróbowali zrobić coś z Raymanem, ale znowu w 3D jak dwójka i trójka :D Tęsknie za tym uniwersum. Najnowsze platformówki chociaż są super, nie zawierają już tego klimatu co poprzednie części. Och, trójeczka to była bajeczka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> To jest gra która albo wbije nóż w plecy do końca Ubisoftowi albo wyniesie go na wyżyny
> chwały :). Oby nie zepsuli tego bo gra się zapowiada naprawdę fajnie...
No fajnie by było, ale szanse na to zbyt wielkie nie są. Gra ogólnie jest ciekawa jako sam pomysł, ale znając Ubi, mają zadatki żeby to mocno spieprzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak fajnie zapowiadająca się gra, i nie ma single game. Porażka, kompletnie nie rozumiem takiego obrotu sprawy, żeby nie było singla!! coś mi się wydaje że tym zabiegiem Ubisoft zabije tą grę. W przeciwnym wypadku składał bym pre order.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tak fajnie zapowiadająca się gra, i nie ma single game. Porażka, kompletnie nie rozumiem
> takiego obrotu sprawy, żeby nie było singla!! coś mi się wydaje że tym zabiegiem Ubisoft
> zabije tą grę. W przeciwnym wypadku składał bym pre order.

Ale skąd informacja, że gra nie będzie miała singla? Właściwie cały świat poza dark zones będzie można przejść solo lub w coopie. Wspomniane wyżej dark zones będą miejscami do PvP. Z MMO ta gra ma niewiele wspólnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@klimu111

Gra mi się podoba i chce ją kupić = jestem "gimbusem"?

@Illidian

To Ubi znajduje się na skraju upadku? Pierwsze słyszę... Mają tyle mocnych i sprawdzonych marek, że nawet porażka tej jednej, wielkiej krzywdy im nie zrobi.

Obecnie na biegu mają 3 zupełne świeżynki (The Division, For Honor, GR: Wildlands), a i Watch_Dogs nie zdążył się jeszcze dobrze pokryć kurzem. Taki stan rzeczy wskazuje raczej na duże powodzenie i prosperity, bo firmy growe z reguły nie inwestują w nowe marki, gdy mają problemy finansowe. Poza tym w razie kryzysu zawsze mogą wskrzesić Prince of Persia, Beyond Good and Evil czy Borthers in Arms.

@Szymon666

W jednym wywiadzie, od twórców padło coś takiego:

"Będzie można w każdej chwili, płynnie przełączać się między trybem solo i drużynowym".

Ludzie więc spekulują, biorąc pod uwagę 2 możliwości:

1. Solo należy rozumieć jako pełnoprawny tryb single.
2. Chodzi o konstrukcję świata, gdzie gra nie wymusza zebrania drużyny przed dołączeniem do gry (jak np. w Ghost Recon Future Soldier, gdzie zawsze muszą nam towarzyszyć inni gracze lub boty - bez tego gra w ogóle nie wypuści nas z lobby). Coś na kształt Diablo 3 czy WoWa, gdzie człowiek loguje się do gry samotnie, a ewentualnej drużyny szuka już później. To jednak, że można wskoczyć do gry solo, nie oznacza, że granie w ten sposób w ogóle będzie możliwe (choć logika podpowiada że tak, przecież nawet w klasycznym MMO można grać samotnie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wystatczy zastosować np skalowanie lub różnicowanie terenów instancjonowanych. Wchodzisz solo - moby są słabsze, nagrody mniejsze. Wchodzi pełne party - siła mobów idzie w górę w parze z nagrodami. Wilk syty i owca cała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Zekzt

Niby tak, jednak "kampania dla jednego gracza" a "granie solo w grę przygotowaną z myślą o multi" to jednak dwie różne rzeczy...

Łatwo to zauważyć np. próbując samotnie wykonać misje co-opowe w AC: Unity. Niby się da (przewidziano taką możliwość), ale od razu widać, że coś tam nie gra. Albo w Dead Space 3, który z całą pewnością był szykowany jako kampania dla 2 graczy (ewentualnie gracz + bot), ale w ostatniej chwili (pod dużym naciskiem fanów) twórcy się z tego wycofali. Niestety odbiło się to na rozgrywce, która potrafiła frustrować zawyżoną ilością przeciwników atakujących ze wszystkich stron jednocześnie (jeden gracz nie był w stanie tego sensownie obskoczyć), czy koniecznością robienia samotnie tego, co ewidentnie zostało przygotowane dla dwóch (np. jeden strzela, drugi coś tam ustawia). Zwyczajnie ciężko jest zrobić uniwersalną rozgrywkę, która będzie dobra na płaszczyźnie solo, co-op i multi, jeżeli nie zaimplementuje się osobnych trybów.

No a poza tym, największym atutem The Division jest jego świat i związany z nim klimat oraz fabuła. Jeżeli nie zostaną one dobrze wyeksponowane (cut-scenki, skrypty, odpowiednia narracja), to pojedynczy gracz co najwyżej się tam wynudzi, grindując w pojedynkę jakieś graty i nabijając poziomy (a raczej nie tego oczekujemy po dobrej kampanii)...

Osobiście uważam, że błąd popełnili już w fazie koncepcyjnej. To uniwersum ma zbyt duży potencjał (obecnie praktycznie nie ma wielkomiejskich gier post-apo, nie licząc gier o zombie), żeby robić z niego jedynie tło dla zwykłej, jałowej masówki (bo na taką niestety zapowiada się The Division). Według mnie powinni zrobić pełnoprawny tryb single i do tego doprawić tryb masowy dla wielu graczy. Byłoby pewnie jak z Call of Duty - część kupiłaby dla singla, część dla multi, część dla obu i każdy byłby zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.07.2015 o 20:31, Soul1 napisał:

Nie ma singla, nie ma pre-orderu ;).

Singla nigdy nie miało być, była mowa o możliwość przejścia gry SOLO co nie oznacza że to tryb Single player. Nadal musisz być podłączony do neta, spotykając graczy którzy nie należą do Twojej drużyny.

Najzwyczajniej w świecie źle zinterpretowałeś informacje medialne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować