Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ubisoft wyciąga lekcje z Watch Dogs. Prezentacje na E3 bez zakłamań

29 postów w tym temacie

Ubisoft to ma przerąbane. Wypuszczają nową markę, która jest niedopracowana - źle. Odcinają kupony od znanych już marek - źle. No biedactwa. Dobrze, że mają jakieś wyjaśnienie: "Kiedy się ukazują (...) nie są perfekcyjne pod żadnym względem." to chyba mówi wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ubisoft to ma przerąbane. Wypuszczają nową markę, która jest niedopracowana - źle. Odcinają
> kupony od znanych już marek - źle. No biedactwa. Dobrze, że mają jakieś wyjaśnienie:
> "Kiedy się ukazują (...) nie są perfekcyjne pod żadnym względem." to chyba mówi wszystko.

No za darmo takiej reputacji Ubisoft nie dostał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale też trochę ta reputacja jest przesadzona. Gracze robią z nich diabły wcielone, a w rzeczywistości niemal każdy ich tytuł to oceny na poziomie 8/10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież The Division też zaliczyło downgrade:

www.youtube.com/watch?v=c2jrVPcIarU

Ubisoft wiele obiecywał, a mało kiedy słowa dotrzymał, dlatego szansa, że gra zaliczy kolejny downgrade przy premierze jest bardzo wysoka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hahahahhahahahah to co to było e3 2014 the division e3 2015 to jest dramat ta gra wygląda jak z 360 albo ps3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żałosne to to będzie kiedy ujawnią wymagania po takim downgrade jaki zrobił od 2014 roku. Bo oczywistym było, że ta pokazówka z 2013 to było to co dało się osiągnąć być może na silniku ale nigdy w grze nie będzie dostępne... Skoro gra była w 2014 odpalana na X One i wyglądała jeszcze ok, gdybym dostał coś takiego nie narzekał bym nic a nic.. ale to z tegorocznego e3... jak mi jeszcze napiszą, że trzeba takiego i7 3770k albo co gorsza 4790k.. i jeszcze GTX 980 i jego odpowiednik Radeona zeby uruchomić na wysokich/ultra to chyba padnę. Bo build puszczany 2013 roku na PC nie miał do dyspozycji dzisiejszych procesorów(mimo że te strasznie od tamtej pory nie podskoczyły) i kart graficznych a mimo to wyglądał genialnie. Wiec i wymagania na tamte czasy były Wysokie i uzasadnione... Teraz to "COŚ" średniej klasy PC powinien uciągnąć . No i oczywiście dla konsol też wygląda to gorzej niż z 2014.. a te przecież się nie pogorszyły od tamtego czasu mało tego większość napomina, że uczą się robić gry na te platformy "coraz ładniej wyglądające"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak uważam że to najlepsza firma na rynku która ma otwarty umysł i bardzo duzo inwestuje w nowe marki.

W_D strasznie mi się podobał i po kolejnych prezentacjach The Devision czekam na nią. Rozumiem że plebs który nie wie jak się robi gry tego downgrade nie rozumie, nawet CDPRED próbował trochę graczy nauczyć na czym to polega a nawet ostatnio chyba quaz. No ale ciemnoty się nie nauczy a fapowanie nad teksturami jest dość żałosne dla mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam hejt na W_D był mocno przesadzony. To samo hejt na Ubisoft. Nie jestem fanem działań tej firmy, bo wiele rzeczy mogliby zrobić lepiej - zarówno w samych grach, jak i, chociażby, w UPlay. Nie zmienia to jednak faktu, że każda gra od Ubisoftu dostarcza mi bardzo dużo rozrywki. Nie obchodzi mnie czy będzie jakiś widoczny "downgrade" czy nie. Gry już dawno przekroczyły wizualną granicę, która mi w 100% wystarcza. Wolę natomiast zmiany w rozgrywce, bardziej żywe światy i nie powielanie tych samym rozwiązań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Plebsem nazwał bym tych wszystkich kórzy łykają takie bzdety.... W.D fabuł też nie miał olśniewającej zwłaszcza na końcu.. Gry robi się trudno od początku nie zależnie od generacji i to się nie zmieni, ale downgrade nie powoduje zwiększenia wymagań sprzętowych, wręcz przeciwnie ma temu zapobiec i umożliwić rozgrywkę większej ilości ludzi... A jak tak już porównujesz do Redsów to oni kolego zrobili silnik pod PS4 który uległ tylko modyfikacjom na PC i nikt tam się nie tłumaczył z jakiegoś downgradu... A to że banda ludzi wzięła pierwszy filmik wręcz kinową pokazówkę za wzór... no cóż... Z tym, że Wiedźmin na ten dzień wygląda o niebo lepiej niż build The Division na E3...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aby coś sprzedać należy to pokazać z jak najlepszej strony to zrozumiałe, jednakże gdzie jest logika e sytuacji gdy gra z roku na rok wygląda coraz gorzej? Jeszcze nie tak dawno rozroznialismy CGI i faktyczny stan in game na silniku gry. Aktualnie? Nie wiadomo, bo nagle ze ślicznej gry robi nam się graficzny średniak. Przykład? Widzisz kilka lat temu kinecta i jego możliwości, no petarda, a teraz? Zapomnieli o nim, gdzieś schował się. Taki marketing jest bardzo niepożądany. Kupujesz wycieczkę na Kręte, okazuje się ze ten 5 gwiazdkowy hotel jest bez klimy i ze średnią obsługa. Hmm?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 06.07.2015 o 17:53, MisioKGB napisał:

Taki marketing jest bardzo niepożądany. Kupujesz wycieczkę na Kręte, okazuje się ze ten
5 gwiazdkowy hotel jest bez klimy i ze średnią obsługa. Hmm?


Ubisoft nie pokazuje piekna gier po to by je sprzedać bo czesto pokaz jest 2 lata przed nawet preorderów wtedy jeszcze nie ma. Pokazują to co w DANEJ chwili mają. Oczywiście mogliby nic nie pokazać i dopiero 6 miechów przed premierą grę pokazywać ale co jak co KAŻDY kocha hype i każdy chce go czuć.

Teraz pokazali niby gorszą jakośc grafiki, przecież anulować mozna preorder.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2015 o 16:51, Scaven napisał:

A to że banda ludzi wzięła
pierwszy filmik wręcz kinową pokazówkę za wzór... no cóż... Z tym, że Wiedźmin na ten
dzień wygląda o niebo lepiej niż build The Division na E3...


CDPRED musiał się tłumaczyć z downgrade bandzie jakiś graczy. Wiedźmin na pokazach pierwszych o WIELE lepiej wygladał. Wiemy jak wygląda finalny produkt. Weź pod uwagę wiele aspektów na których widze się nie znasz. Wiedźmin nie ma ciągłego online w tle bez wczytywania np. myslisz ze to pikuś? To w cholere trudne i bardzo obciążające komputer.

W_D miał genialny multi chociaż nie do końca wykorzystany i nic dziwnego że za wiele nie mogli zrobić. Jak sami przyznają za duzo innowacji było.

Pracuje w tej branży kolega więc wiem co i jak. Rozumiem że typowo tylko PCetowego gracza boli że jest ostatni w łańcuchu generacji traktowany przez developerów ale to nie wina Ubi ani moja czy też Twoja. Gdybym był włascicielem Ubi to tak samo bym do tego podchodził. Dla EA czy Ubi jak i innych PC jest tylko dodatkiem i czy tam będzie i5 czy i7 i mniejsze koszta to wsio ryba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za to Ty możesz się poszczycić osiągnięciami, oraz znasz mnie lepiej niż ja sam i wiesz co wiem czego nie, co biorę pod uwagę czego nie biorę. Na tworzeniu gier znasz się jak nikt... i Ty wiesz, że tylko ubi korzysta z innowacyjnych rozwiązań za to inne firmy które pokazują swój produkt który potem w wersji finalnej jest dokładnie taki sam lub bardzo, bardzo zbliżony i z dobrą optymalizacją lecą po standardzie... a wielkości przedstawionego świata w grze nie bierzesz pod uwagę i przez to o jego pożeraniu zasobów też.. Zasłaniasz się tylko Online który jak dla mnie w W.D był totalnie zbędny bo jak sam zauważyłeś był niewykorzystanym potencjałem, tak jak w serii Assassin''s creed... Ja właśnie będąc właścicielem ubi dla świętego spokoju starał bym się dogodzić wszystkim żeby ominąć zbędnego narzekania jakiejś grupy.. jak to nazwałeś niszowej która to o dziwo tak namieszała WB w szykach, że aż wycofali ten bezczelny skok na kasę jakim był port Batmana.. A tak na koniec powiem Ci że w korporacji która nastawiona jest na tworzenie gier liczy się zysk z każdej platformy.. przykład GTAV i jak gdzie się da zarobić, to na pewno nie odwala się takich cyrków... czy to komunity wielomilionowe czy tylko kilkumilionowe, a nakład i koszta przerobienia, ale dobrze portu na pc nie są takie wielkie... bo inaczej nikt by tego nie robił... i rynek PC leżał by już dawno, ale widzę, że przecież i tak wiesz lepiej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2015 o 18:29, Scaven napisał:

nikt... i Ty wiesz, że tylko ubi korzysta z innowacyjnych rozwiązań za to inne firmy
które pokazują swój produkt który potem w wersji finalnej jest dokładnie taki sam lub
bardzo, bardzo zbliżony i z dobrą optymalizacją lecą po standardzie... a wielkości przedstawionego

Pomijając firmy jak Bethesda, które swój tytuły pokazują w ostatniej chwili, to nie przypominam sobie tytułu, który nie wyglądałby gorzej w momencie premiery niż na pokazach.

Realia grafiki 3D są takie, że jak chce się to optymalizować, to trzeba ciąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jest różnica miedzy gorzej a fatalnie.... Pełna zgoda co do optymalizacji, jednak nadal wymagania jakie stawia się przy już tak wykastrowanym produkcie wskazują niejednokrotnie na totalne zlewanie sprawy u co poniektórych twórców. Nie przypominam sobie żeby ktoś mówił w przypadku premiery Dying Light czy ostatniego Obcego o downgrade... Przywołując nawet takiego Wiedźmina, powiedziane było uczciwie ze z wyłączonymi włosami na ultra przy takich specyfikacjach ma gra działać do 60 klatek i tak jest.. mam 80 nie spada poniżej 55 mało tego żadnych problemów na premierę nie uświadczyłem. A w WD... zalecane takie i takie wymagania, ludzie spełniali je co się okazuje w 70% gra działa lepiej na starszych specyfikacjach sprzętowych i 2 miesiące czekania na optymalizacje... Może czas najwyższy pokazywać po prostu to co jest realne osiągalne. Wiadomo silniki robione z myślą o PS4 bo to jest największy rynek zbytu czy się to komuś podoba czy nie, ale niech już port na pc będzie działał tak jak ma działać.. Niech skupią się na opisaniu gry a nie tak jak w przypadku The Division nie było nic prócz mechaniki rozgrywki i Grafiki która leci na łeb na szyję... A na premierę (oby nie) powtórka z unity.. a wszystkich platformach. Tyle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2015 o 19:15, Scaven napisał:

jest różnica miedzy gorzej a fatalnie.... Pełna zgoda co do optymalizacji, jednak nadal
wymagania jakie stawia się przy już tak wykastrowanym produkcie wskazują niejednokrotnie
na totalne zlewanie sprawy u co poniektórych twórców. Nie przypominam sobie żeby ktoś
mówił w przypadku premiery Dying Light czy ostatniego Obcego o downgrade...

To źle pamiętasz.
http://n4g.com/news/1640434/dying-light-downgraded
http://www.overclock.net/t/1517667/alien-isolation-controversy-possible-graphics-downgrade-evidence

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i co chcesz mi powiedzieć że jest to tak drastyczne jak w przypadku e3 2013 i 2015 w wykonaniu ubi?? a zwłaszcza ten z Izolacji??? Teraz to już szukasz na siłę żeby się tylko przyczepić.. a zarówno przy jednej i jak i przy drugiej produkcji starano się bardziej omówić ludziom czego mogą się spodziewać po tych grach... a nie test możliwości silnika w wykonaniu ubi z niemal znikomymi informacjami na temat samej rozgrywki i genezy gry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować