Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Wiedźmin 3: Dziki Gon - zobacz, co wprowadzi patch 1.07

45 postów w tym temacie

Bardzo ładnie jednak nadal nie ma słowa,kiedy mają zamiar poprawić nienaturalnie poruszające się drzewa krzaki i wszytko inne czym porusza wiatr.Jakim cudem za murami miast,drzewa są tak samo poruszane jakby były na zewnątrz.Każda zbroja,kolczuga w tej grze jest poruszana na wietrze jakby była zrobiona z materiału, a nie ze stali czy utwardzanej skóry.A mało tego porusza się nawet gdy postać jest wewnątrz budynków.Jakim cudem wiatr może poruszać zbroją.Jeszcze jedno co jest denerwujące to ucinanie słów w dialogach,w przerywnikach filmowych.Nie wiem czy tylko ja tak mam ale 80% wyrazów kończących zdanie jest ucinanych.Ostatnia litera wyrazu jest niesłyszalna,ucięte głoski i spółgłoski.Jeszcze takiej tandety nie widziałem i nie słyszałem. Jestem fanem Wiedźmina i tylko chyba dlatego to przełykam co i tak nie jest łatwe.Jest jeszcze więcej pomniejszych błędów,nie rozumie jak można tego było nie wychwycić przed wypuszczeniem gry i nie załatać tego do dzisiejszego dnia.Gra już trochę jest na rynku i naprawdę dziwię się twórcą ,ale jak nie wiadomo o co chodzi to ....
Co mieli sprzedać już sprzedali i liczą tyko zera na koncie,a odbiorce mają głęboko w rzyci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.07.2015 o 10:23, petkok napisał:

Bardzo ładnie jednak nadal nie ma słowa,kiedy mają zamiar poprawić nienaturalnie poruszające
się drzewa krzaki i wszytko inne czym porusza wiatr.

Nie jestem pewien, czy jest to ważne dla większości graczy, ja na przykład nie zauważyłem tego wcale.

Dnia 07.07.2015 o 10:23, petkok napisał:

Jeszcze jedno co jest denerwujące to ucinanie słów w dialogach,w przerywnikach
filmowych.Nie wiem czy tylko ja tak mam ale 80% wyrazów kończących zdanie jest ucinanych.

Chyba tylko ty, nie słyszałem wcześniej o takim problemie.

Dnia 07.07.2015 o 10:23, petkok napisał:

Co mieli sprzedać już sprzedali i liczą tyko zera na koncie,a odbiorce mają głęboko w
rzyci.

Jak mają w rzyci, jak właśnie wydają kolejny patch?

Mam wrażenie, że CDPR Wiedźmin 3 trochę przerósł, i stąd masa mniejszych i większych bugów, ale nie zmienia to faktu, że gra jest rewelacyjna, a Redzi starają się ją wciąż poprawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo ładnie jednak nadal nie ma słowa,kiedy mają zamiar poprawić nienaturalnie poruszające
> się drzewa krzaki i wszytko inne czym porusza wiatr.Jakim cudem za murami miast,drzewa
> są tak samo poruszane jakby były na zewnątrz.Każda zbroja,kolczuga w tej grze jest poruszana
> na wietrze jakby była zrobiona z materiału, a nie ze stali czy utwardzanej skóry.A mało
> tego porusza się nawet gdy postać jest wewnątrz budynków.Jakim cudem wiatr może poruszać
> zbroją.Jeszcze jedno co jest denerwujące to ucinanie słów w dialogach,w przerywnikach
> filmowych.Nie wiem czy tylko ja tak mam ale 80% wyrazów kończących zdanie jest ucinanych.Ostatnia
> litera wyrazu jest niesłyszalna,ucięte głoski i spółgłoski.Jeszcze takiej tandety nie
> widziałem i nie słyszałem. Jestem fanem Wiedźmina i tylko chyba dlatego to przełykam
> co i tak nie jest łatwe.Jest jeszcze więcej pomniejszych błędów,nie rozumie jak można
> tego było nie wychwycić przed wypuszczeniem gry i nie załatać tego do dzisiejszego dnia.Gra
> już trochę jest na rynku i naprawdę dziwię się twórcą ,ale jak nie wiadomo o co chodzi
> to ....
> Co mieli sprzedać już sprzedali i liczą tyko zera na koncie,a odbiorce mają głęboko w
> rzyci.

Oh, nie! Przecież na pudełku jak byk stoi: "symulator wiatru" - i to jeszcze przed całym tym bełkotem o olbrzymim świecie, wyborach o konsekwencjach rozciągniętych w czasie czy dojrzałej historii. Ściągać towar z półek sklepowych!

Serio, są rzeczy ważniejsze, niż wiatr, a CDP nie jest firmą o nieograniczonych zasobach.

A propos uciętych dialogów - przechodzę grę drugi raz i jeszcze nie uświadczyłem, ale jak na razie grałem tylko w wersję angielską.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo ładnie jednak nadal nie ma słowa,kiedy mają zamiar poprawić nienaturalnie poruszające
> się drzewa krzaki i wszytko inne czym porusza wiatr.Jakim cudem za murami miast,drzewa
> są tak samo poruszane jakby były na zewnątrz.Każda zbroja,kolczuga w tej grze jest poruszana
> na wietrze jakby była zrobiona z materiału, a nie ze stali czy utwardzanej skóry.A mało
> tego porusza się nawet gdy postać jest wewnątrz budynków.Jakim cudem wiatr może poruszać
> zbroją.Jeszcze jedno co jest denerwujące to ucinanie słów w dialogach,w przerywnikach
> filmowych.Nie wiem czy tylko ja tak mam ale 80% wyrazów kończących zdanie jest ucinanych.Ostatnia
> litera wyrazu jest niesłyszalna,ucięte głoski i spółgłoski.Jeszcze takiej tandety nie
> widziałem i nie słyszałem. Jestem fanem Wiedźmina i tylko chyba dlatego to przełykam
> co i tak nie jest łatwe.Jest jeszcze więcej pomniejszych błędów,nie rozumie jak można
> tego było nie wychwycić przed wypuszczeniem gry i nie załatać tego do dzisiejszego dnia.Gra
> już trochę jest na rynku i naprawdę dziwię się twórcą ,ale jak nie wiadomo o co chodzi
> to ....
> Co mieli sprzedać już sprzedali i liczą tyko zera na koncie,a odbiorce mają głęboko w
> rzyci.


Nie którzy to już tylko szukają bzdetów byle by się doczepić do gry z byle powodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taa Bethesda robi sandboxy od wielu lat a każda ich gra (Skyrim, Oblivion, F3, F:NV) miała bugi uniemożliwiające wykonanie zadań...(trzeba było używać komend). Mnie najbardziej irytuje ciągłe odtwarzanie wydarzeń przez narratora przy podróżach między lokacjami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Mnie najbardziej irytuje ciągłe odtwarzanie wydarzeń przez narratora przy podróżach między lokacjami...
Pewnie to tylko ja jestem taki szczególny, a ty jak i reszta szanownego grona już od dawna o tym wiecie, ale dopiero ostatnio i zupełnie przypadkiem odkryłem, że jeśli gra już się w tle załadowała, można przynajmniej część tego przypomnienia pominąć naciskając spację albo RMB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie pierwsze co się rzuciło w oczy to te listki popylające wszędzie jakby tornado wiało, wygląda to po prostu głupio i momentami psuje powagę sytuacji, a poprawa tego to pewnie tylko kwestia zmienienia paru współczynników. Tak ciężko to zrobić?

I weź tu traktuj grę poważnie - słonko świeci, chmur nie ma, a zielsko lata jak pogięte, drzewa mają napad padaczki, a las trzaska jakby się palił. Świetna gra składa się właśnie z dbania o takie detale, a tutaj tego zabrakło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 07.07.2015 o 12:14, GThor napisał:

I weź tu traktuj grę poważnie - słonko świeci, chmur nie ma, a zielsko lata jak pogięte,
drzewa mają napad padaczki, a las trzaska jakby się palił. Świetna gra składa się właśnie
z dbania o takie detale, a tutaj tego zabrakło.


I te rozwiane włosy podczas rozmów w pomieszczeniach :D A już najlepiej o tym mówi jak działa engine gry, gdy polujemy z Vesemirem na Gryfa, dookoła panuje burze, a Vesemir stwierdza: "usiądźmy sobie tam w cieniu". Przy tym brak reakcji ludzi na ubicie jakiegoś stwora to pikuś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Większość osób, która grała w Wiedźmina 3 już go zapewne przeszła, trzeba uczyć się na błędach, kolejny raz z rozpoczęciem gry zaczekam kilka miesięcy od dnia premiery. Błędy w grze nie były tak irytujące jak zbyt niski poziom trudności... jedyne czego bym chciał w innym patchu, to zwiększenie go kilkakrotnie. Raczej drugi raz nie zagram w Wiedźmina, ale może kiedyś nuda tak mnie przyciśnie, że wrócę do tytułu ale tylko wtedy jak będzie gra stanowiła jakieś wyzwanie :P Ahh no i jak na maniaka singleplayer przystało, grę przechodzę w 100%, każdy zakamarek etc. i nie ma nic bardziej wkurzającego jak niedziałający prawidłowo quest, aż chce się zaczynać grę od nowa by wszystko było perfekcyjnie... inne pierdoły typu oddziaływanie wiatru na drzewa mnie nie interesują, równie dobrze można się doczepić braku wypróżniania, czemu to "Gerward" po konsumpcji ma pusty żołądek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taaa do Dark Souls czy Bloodborne poziomem trudności się nie umywa. Powinni zwiększyć tak żeby 99% graczy łamało palce mocniej niż artretyzm a podczas wieczornej modlitwy zamiast amen każdy będzie mówił load game.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>
> > I weź tu traktuj grę poważnie - słonko świeci, chmur nie ma, a zielsko lata jak
> pogięte,
> > drzewa mają napad padaczki, a las trzaska jakby się palił. Świetna gra składa się
> właśnie
> > z dbania o takie detale, a tutaj tego zabrakło.
>
> I te rozwiane włosy podczas rozmów w pomieszczeniach :D A już najlepiej o tym mówi jak
> działa engine gry, gdy polujemy z Vesemirem na Gryfa, dookoła panuje burze, a Vesemir
> stwierdza: "usiądźmy sobie tam w cieniu". Przy tym brak reakcji ludzi na ubicie jakiegoś stwora
> to pikuś.

Ja zawiodłem się w jednym momencie, kiedy szedłem na imprezę na wyspach z Yennefer. Przed spotkaniem się przebrałem, poszedłem ogolić, a ona mi potem mówi, że podoba się jej moja broda... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z niektórych, szacownych komentatorów widzę, że polactwo straszne wyłazi... za ciepło - źle, za zimno - źle, wieje - źle, nie wieje - też źle. gra jest genialna, i przeogromna. błędów nie dało się uniknąć przy tak dużej produkcji. popatrzcie na tytuły wydawane przez innych producentów, które mają znacznie większe budżety, a są niegrywalne - vide nowy Batman na pc. do tego darmowe dlc, zapowiedziane 2 duże dodatki. no, ale polactwu się nie dogodzi. zawsze znajdzie jakąś pierdołę i będzie drążyć do (epitet) śmierci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.07.2015 o 14:11, thormentor84 napisał:

Ja zawiodłem się w jednym momencie, kiedy szedłem na imprezę na wyspach z Yennefer. Przed
spotkaniem się przebrałem, poszedłem ogolić, a ona mi potem mówi, że podoba się jej moja
broda... :)


Hehe... tez mnie to troche zalamalo. Szczegolnie iz w RL mam podobna brode(tylko nie biala). A ja sie przelamalem i zgolilem Gerwantowi. Chociaz dobrze wiedziec, ze Yen podobaja sie brodaci faceci:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Taaa do Dark Souls czy Bloodborne poziomem trudności się nie umywa. Powinni zwiększyć
> tak żeby 99% graczy łamało palce mocniej niż artretyzm a podczas wieczornej modlitwy
> zamiast amen każdy będzie mówił load game.

Nie wiem jak u was, ale ja chyba nigdy nie przejdę tej gry na najwyższym poziomie trudności. Z pierwszym gryfem męczyłem się z pół godziny do godziny :/ jak tak ma wyglądać każda walka, to ja dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiatr jest rzeczywiście komiczny szczególnie gdy potrafi przecisnąć drzewa do środka budynku :) Żadnego ucinania dialogów nie stwierdziłem, ale podczas piosenki Priscilli występowało irytujące cięcie wersów strasznie psujące nastrój. Co ciekawe na youtube widziałem kilka wersji językowych tej piosenki i część była płynna, a część miała te przerwy. To wszystko to i tak nieznaczne pierdoły, gra jest genialna.

Co do poziomu trudności to myślę, że trzeci jest ok żeby cieszyć się fabułą i mieć jakieś wyzwanie. Bez ciągłego rzucania mięsem w telewizor, ale też bez trybu samograj. Niech kolega zagra w Bloodborne. Po tym jak zabrali tarczę z tej gry dostaję białej gorączki turlając się/dashując jak małpa przed atakami 7 wrogów na raz. Nerwy mam poszargane, ale przejść to muszę. Na szczęście są takie gry jak Wiedźmin gdzie nie czuję się jak mała dziewczynka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować