Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Obie części Prototype trafiły na Xboksa One

13 postów w tym temacie

To jak ktoś myślał że pogram sobie na wstecznej kompatybilności to się rozczarował ;P I taki los czeka gry czy jest wsteczna kompatybilność czy nie.

To tak a propo tego że remastery były i będą zawsze. Tylko dziwne że cichaczem wprowadzony i nie wiadomo jak z jakością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2015 o 13:55, Kafar napisał:

To tak a propo tego że remastery były i będą zawsze. Tylko dziwne że cichaczem wprowadzony
i nie wiadomo jak z jakością.

Ta na forach się nabiją, że pewnie ACM dostanie remastera w formie kopiuj i wklej wszystko z wersji PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.07.2015 o 15:33, Numenpl napisał:

Ta na forach się nabiją, że pewnie ACM dostanie remastera w formie kopiuj i wklej wszystko
z wersji PC.


Zapewnie tak będzie. Trzeba pamiętać że remaster remasterem ale aby był dobry trzeba w niego włozyć trochę pracy. Chociaż to nie moja brożka, tytuł kompletnie mi sie nie podobał więc pewnie przejdzie bez echa na mojej konsoli i wśród moich znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po co robić kompatybilność wsteczną? Przecież gracze mogli by sobie uruchomić tytuł w lepszej jakości (gry z PSX na PS2), nie płacąc drugi raz, a tak? zapłacą pełną kwotę za parę minut roboty! Czysty zysk :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2015 o 20:30, Czapelo napisał:

Po co robić kompatybilność wsteczną? Przecież gracze mogli by sobie uruchomić tytuł w
lepszej jakości (gry z PSX na PS2), nie płacąc drugi raz, a tak? zapłacą pełną kwotę
za parę minut roboty! Czysty zysk :D

Przy wstecznej kompatybilności na konsolach nie ma czegoś takiego jak uruchamianie starych gier w lepszej jakości. Uruchamiasz je w takim samym stanie jak były a nawet gorzej (input lag na PS3, gdy odpala się gry z PSX lub na niektórych modelach z PS2) czy problemy z grami z pierwszego Xboksa na X360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej jest jakiś zapychacz jak ktos juz nie ma w co grać bo do wstecznej kompatybilności pare miesięcy. Przynajmniej firma sobie zarobi z obu platform bo ktos na pewno kupi. Chociaż MS nie musi sie zajmować tym jednym tytułem do wstecznej kompatybilności. Widocznie nie wszystkim sie podoba dobra wola MS :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ogóle żebracze firmy musza szybko ogarnac remastery bo jak na XO będzie ta wsteczna kompatybilność to koryto będzie uboższe zostanie tylko PS4 do remasterowania gierek multiplatformowych. Osobiście dobry remaster zawsze spoko jak ten z gears of war wygląda nieziemsko jeszcze jak z Pc w co najmniej 2k na TV to bd kosmos w oczekiwaniu na gears 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Przy wstecznej kompatybilności na konsolach nie ma czegoś takiego jak uruchamianie starych
> gier w lepszej jakości. Uruchamiasz je w takim samym stanie jak były a nawet gorzej (input
> lag na PS3, gdy odpala się gry z PSX lub na niektórych modelach z PS2) czy problemy z
> grami z pierwszego Xboksa na X360.

Jeżeli mnie pamięć nie myli (a było to dawno temu, za czasów pierwszej wersji PS2), to właśnie była możliwość uruchamiania gier z PSX z bodajże włączonym rozmyciem tekstur. Kojarzy mi się przede wszystkim lekko ładniejsze Vagrant Story.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.07.2015 o 18:18, Czapelo napisał:

Jeżeli mnie pamięć nie myli (a było to dawno temu, za czasów pierwszej wersji PS2), to
właśnie była możliwość uruchamiania gier z PSX z bodajże włączonym rozmyciem tekstur.
Kojarzy mi się przede wszystkim lekko ładniejsze Vagrant Story.

Filtrowanie dwuliniowe to trochę za mało, by mowić o znacznie lepiej wyglądających gier na nowej wstecznie kompatybilnej konsoli.
Spójrz na to, co robią niektóre emulatory -> to są lepiej wyglądające gry.
Anyway, PS2 mogło takie zabawy wprowadzić, bo wsteczna kompatybilność polegała na odpalaniu kodu natywnie na bebechach z poprzedniej generacji i można było robić filtrowanie na układzie PS2. To coś, czego ani XBO ani PS4 nie posiadają i posiadać nie bedą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować