Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

"Wizje obu firm różniły się" - czyli Yager o zerwaniu współpracy z Deep Silver

5 postów w tym temacie

" Wczoraj świat obiegły wieści, że Deep Silver zrywa współpracę ze studiem Yager. "
A dzisiaj wygląda to tak:
" "Wizje obu firm różniły się" - czyli Yager o zerwaniu współpracy z Deep Silver "

Bez znaczeni kto z kim zerwał współpracę, efekt jest taki, że Dead Island 2 staje się tytułem zagrożonym. Zagrożonym skasowaniem.
Wizje obu firm się różniły, no może tak.
Kiedy Techland wypuścił Dying Light, Panowie/Panie z Deep Silver wezwali Panów/Panie z Yager i powiedzieli:
" Widzieliście co Techland zrobił z Dying Light ?
To teraz zróbcie tak z Dead Island 2, tylko 2 razy lepiej. "

I tak się sprawa rozsypała ;)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej to było tak

Yager przedstawiło swoją wizję DI2 na co Deep Silver się zgodziło gdyż to było to dosłownie samo co chcieli zrobić z pomocą Techland, czyli coś na modłę Dead Rising Ale ci się nie zgodzili i oddali prawa do serii Deep Silver. Techland robiło Dying light i były porównania i obie wizje były ciepło przyjęte przez graczy i media. I teraz Dying Light wyszło na światło dzienne i okazało się sukcesem. I oczywiście Deep Silver patrzy i klnie, że gra okazała się sukcesem więc należy skopiować. No i tutaj Yager się nie zgodził(zapewne dlatego że gra była już w całkiem późnym fazie rozwoju.) i postanowił skończyć współpracę.

Zresztą to nie pierwszy raz gdy Deep Silver wcina się w projekty w wyniku czego gra zostaje skasowana albo wychodzi totalna kaszana jak Ride to hell.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2015 o 15:59, Numenpl napisał:


Zresztą to nie pierwszy raz gdy Deep Silver wcina się w projekty w wyniku czego
gra zostaje skasowana albo wychodzi totalna kaszana jak Ride to hell.


Mój komentarz był raczej prześmiewczy ;)
Ale prawdą jest, że w Deep Silver zapomnieli, że gry nie robi się w tydzień. W związku z tym jeżeli się zdecydowali na jakąś wizję, to się tej wizji gry pilnuje na przestrzeni produkcji całej gry. A oni jak rozkapryszona panienka, zmieniają zdanie i "wymyślają koło"od nowa. Tak się nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z doświadczenia domyślam się że opcji zmiany wizji może być troche więcej.

faktycznie Deep Silver po wydaniu Dying Light mógł chcieć go skopiować. możliwe że za poprawki nie chciał płacić pełnej kasy...bo tak.

albo Deep Silver widząc jaka ich zaklepana wizja dead island 2 jest słaba w porównaniu do Dying Light i możliwe że paru innych gierek (bo pewnie myśleli że jak zrobią coś podobnego to będzie pewniejszy zysk niż coś bardziej nowatorskiego), to mogli chcieć wycisnąć z obecnej wersji gierki jak najwięcej kasy przy jak najmniejszym nakładzie pracy, czyli zrobić jakieś free2play, jakieś płatności, wycięte DLC dodać itp śmieci.

Tak jak ja się zetknąłem z pomysłem żeby w grze na smartfony dawać reklamę wyskakującą co 5min bo to jest zyskowne... - głupota ludzi zarządzających kasą jest nieskończona, uwierzcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować