Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Star Citizen ujawniają, kiedy wcielmy się w kosmicznego żołnierza

9 postów w tym temacie

..szkoda tylko że nie napisano, że chodzi o PTU (czyli serwer testowy), nie zaś udostępnienie wszystkim jak leci. Zresztą ta gamescomowa data to też plus minus, zalezy jak pójdzie usuwanie blockerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2015 o 18:45, dariuszp napisał:

Ktoś w ogóle się orientuje jak wygląda obecnie status prac nad Star Citizen?

zależy co masz na myśli - patche, kolejnośc modułów? Jeśli chodzi o update''y dla graczy zmieniłosię niewiele, ponieważ star marine miał byc jednocześnie głównym patchem 1.2 na którym wznoszonoby kolejne łatki, ale ponieważ już od marca ciągle się opóźniał ostatnio zdecydowano się wydzielic wcześniej 1.1.5 który aktualnie wylądował na PTU (dwa nowe statki, rebalans thrusterów, nowy luncher, nowy MM, dużo backendu, min. szybsze loadingi). W międzyczasie CR wybył na dwa miesiące do manchesteru gdzie nagrywano mocap, BHVR z CIG austin pracują nad mapami planet, sklepami i słynnym mobiglasem, Foundry 42 dalej robi Squadrona 42, gdzieś w tle czai się Arena Commander 2.0 aka statki wieloosobowe (jakbym miał zgadywać, to one będą prezentowane na gamescomie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Czyli niewiele się zmieniło.
Na razie nie wiele bo, jak sami mówili, reszta mechaniki gry opiera się głównie na mechanice FPS, a skoro fundament nie jest jeszcze solidny to i wznoszenie konstrukcji idzie na razie powoli. Ale nie znaczy to że nic nie robią, oprócz modułu FPS robione są niezależnie właśnie planety, mechanika ekonomii, kampania Squadron 42 i inne niezależne od FPS mechanizmy. FPS jest chyba najbardziej złożonym mechanizmem w tej grze bo reszta elementów, mniej lub bardziej, na nim się opiera. Jeśli tak jest to po wypuszczeniu i połataniu FPS, progress powinien być szybszy. Poczekamy zobaczymy

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2015 o 23:45, Illidian napisał:

Ta gra wychodzi, wychodzi i coś wyjść nie może ;/, niby są tam alpha/beta testy ale nie
dla wszystkich.

może dlatego, że tworcy są bardzo aktywni z dzieleniem się progresem na bieżąco? Wiesz, nad takim falloutem 4 też nie pracują od czerwca, tylko ładnych kilku lat.
CRowi i spółce można zarzucić wiele (np uparcie się by łączyć ogień z wodą gdy chodzi o sterowanie), ale akurat czepianie się o długi czas produkcji to zarzut mocno na wyrost. Nawet mimo obsuw poszczególnych modułów produkcja gry nie przekroczyła jeszcze jak na razie typowego czasu jaki na stworzenie gry AAA potrzebują inne studia. A pamiętajmy, że to tak naprawdę dwie gry w jednej, bo Sq42 to jedno, a SC to drugie, mimo że są zbundlowane.

W ogóle akurat wczoraj w nocy pojawił się dość długi wywiad z CRem odpowiadającym na najbardziej gorące tematy - https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14844-10-For-The-Chairman

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Ta gra wychodzi, wychodzi i coś wyjść nie może ;/, niby są tam alpha/beta testy ale nie
> dla wszystkich.
Spokojnie, gra nie osiągnęła fazy Beta a nawet Alpha, projekt jest jeszcze w fazie pre-Alpha więc o dacie premiery na razie nie ma co dywagować. I tak jak napisał dark_master, gry nie powstają w rok czy dwa, one powstają 3-5 lat, tyle że informacje o ich produkcji dostajemy w momencie kiedy gra jest już w solidnej fazie alpha, a nawet, tak jak robi Bethesda, na ukończeniu. Star Citizen śledzony jest od samego początku, od wyjścia z garażu, po werbowanie pracowników, zakładanie placówki CIG i stabilizowanie pipeline''u. Gra pewnie będzie jeszcze 2-3 lata w produkcji, ale jest to normalne przy produkcie o takiej skali i ekipie złożonej z ok. 500 pracowników.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować