Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin`s Creed Syndicate - czego nauczy Cię demo do gry

13 postów w tym temacie

Nauczyło tego ,że nic się nie nauczyli i dalej ta marka idzie bardziej na dno.
Mamy koniec lipca oni dalej w Alphie siedząc premiera koniec października/początek listopada, grafika ssie, animację też nowy engine wydajność ponownie kuleje.
Tylko głupiec i fanboj to kupi a jak kupi to będzie beta testerem jak przypadku Unity ;)
Watch Dogs ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem po co zabijać konia. Zabicie powożącego daje ten sam efekt. Choć w sumie zabijanie koni dodaje realizmu. I nie jest nowe. Od początku mogliśmy zrzucać jeźdźców raniąc konie i nas dało się tak zrzucić z siodła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 12:27, jedisaiyanpl napisał:

Nauczyło tego ,że nic się nie nauczyli i dalej ta marka idzie bardziej na dno.
Mamy koniec lipca oni dalej w Alphie siedząc premiera koniec października/początek listopada,
grafika ssie, animację też nowy engine wydajność ponownie kuleje.
Tylko głupiec i fanboj to kupi a jak kupi to będzie beta testerem jak przypadku Unity
;)
Watch Dogs ;)

"Engine"? Serio? Silnik może?
A grafika nie jest taka zła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Probuje kazda czesc assasyna ale żadna mnie nie wciagnela na tyle żeby grać dluzej niż 3h w Black flag gralem chyba najdłużej bo do otrzymania statku i odpuscilem. Oczywiście dam szanse tej części. A pamiętam jak zagrywalem w Prince of persia i z tego tytułu przeszli na assasins creed. Pamiętam plan byl na Prince of persia assasins a wyszly assasins creed :P szkoda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Probuje kazda czesc assasyna ale żadna mnie nie wciagnela na tyle żeby grać dluzej niż
> 3h w Black flag gralem chyba najdłużej bo do otrzymania statku i odpuscilem. Oczywiście
> dam szanse tej części. A pamiętam jak zagrywalem w Prince of persia i z tego tytułu przeszli
> na assasins creed. Pamiętam plan byl na Prince of persia assasins a wyszly assasins creed
> :P szkoda

Bolączką AC jest powtarzalność. Masz 5 aktywności na krzyż i powtarzasz je non stop przez kilka godzin. Ciągle tak samo, ciągle to samo.

Najzabawniejsze jest to że jak gram w Mario na 3DS-ie albo w inne tego typu gry - w ogóle mi to nie przeszkadza. Jak by popatrzeć - wszystkie gry takie były od zawsze. Więc mnie zastanawiało co mnie w takim razie odrzuca w produkcjach Ubisoftu?

I po zastanowieniu się doszedłem że... fatalny poziom trudności. Jak gram w Mario, Gunman Clive i tego typu gry, mam całkiem solidny poziom trudności i z poziomami - dokręcanie śruby co sprawia że gra mnie trzyma.
W wypadku AC i innych tytułów jest wręcz odwrotnie. Gra nie dość że jest dziecinnie prosta to jeszcze staje się łatwiejsza przez co zwyczajnie jestem znudzony i porzucam tytuł.

Więc tak naprawdę odrzuca mnie to co oni próbują zrobić żeby przyciągnąć jak najwięcej ludzi - robią gry które jest w stanie przejść tresowana małpa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 13:10, boruto napisał:

A pamiętam jak zagrywalem w Prince of persia i z tego tytułu przeszli
na assasins creed. Pamiętam plan byl na Prince of persia assasins a wyszly assasins creed
:P szkoda

Wtedy Twój post najpewniej wyglądałby mniej więcej tak: "od wyjścia Prince of Persia: Assassins w żadnego PoP nie grałem dłużej niż 3 godziny". ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to przed premierą pierwszego Asasyna był plan że by wychodził naprzemiennie co rok z Prince of Persią, tak więc był AC1, potem PoP: Zapomniane piaski, ACII który okazał się mega sukcesem i od tego czasu Ubi doi tą serię jak tylko może, zapominając, że ma jeszcze w zapasie inną świetną markę, na którą napewno skusiło by się mnóstwo osób (w tym ja) ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.07.2015 o 16:57, KamZ123 napisał:

Właściwie to przed premierą pierwszego Asasyna był plan że by wychodził naprzemiennie
co rok z Prince of Persią, tak więc był AC1, potem PoP: Zapomniane piaski.

Był plan na kontynuacje tego jeszcze bardziej bajkowego Prince'a z 2008 roku (i to on był po pierwszym AC - Zapomniane wychodziły razem z Brotherhoodem), który niestety nie sprostał oczekiwaniom finansowym Ubisoftu (gdzieś spotkałem się ze stwierdzeniem, że był porażką finansową porównywalną do Beyond Good & Evil) i desperackie próby odbicia sobie strat(?) na tych nieszczęsnych Zapomnianych Piaskach. Nie dziwi więc ich decyzja o skupieniu się na Asasynach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> > Właściwie to przed premierą pierwszego Asasyna był plan że by wychodził naprzemiennie
>
> > co rok z Prince of Persią, tak więc był AC1, potem PoP: Zapomniane piaski.
> Był plan na kontynuacje tego jeszcze bardziej bajkowego Prince''a z 2008 roku (i to on
> był po pierwszym AC - Zapomniane wychodziły razem z Brotherhoodem), który niestety nie
> sprostał oczekiwaniom finansowym Ubisoftu (gdzieś spotkałem się ze stwierdzeniem, że
> był porażką finansową porównywalną do Beyond Good & Evil) i desperackie próby odbicia
> sobie strat(?) na tych nieszczęsnych Zapomnianych Piaskach. Nie dziwi więc ich decyzja
> o skupieniu się na Asasynach.

Cóż, obecnie to Assassin się przejadł, więc aż prosi się o to żeby dać mu rok czy dwa wolnego, a w tym czasie można wydać nową część Księcia Persji, najlepiej rozpoczynającą trylogię, i wrócić do starego planu tzn. AC i POP co roku na zmianę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Cóż, obecnie to Assassin się przejadł, więc aż prosi się o to żeby dać mu rok czy dwa
> wolnego, a w tym czasie można wydać nową część Księcia Persji, najlepiej rozpoczynającą
> trylogię, i wrócić do starego planu tzn. AC i POP co roku na zmianę ;)
Lepiej niech się nie tykają PoP''a bo jeszcze ją zepsują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.07.2015 o 13:39, dariuszp napisał:


Bolączką AC jest powtarzalność. Masz 5 aktywności na krzyż i powtarzasz je non stop przez
kilka godzin. Ciągle tak samo, ciągle to samo.

A czy w PoP było inaczej?
bieganie po ścianie i cofanie czasu - i tak bez przerwy.
Każda gra opiera się na jakimś schemacie.

Dnia 21.07.2015 o 13:39, dariuszp napisał:

Najzabawniejsze jest to że jak gram w Mario na 3DS-ie albo w inne tego typu gry - w ogóle
mi to nie przeszkadza.


Ja też co dzień grywam w Pac Mana ;) ale powiedz mi, jaka jest alternatywa dla C? Jest jakiś inny tytuł, w którym biegasz sobie po dachach dużych miast i dokonujesz zabójstw w różnych realiach czasowych?

Dnia 21.07.2015 o 13:39, dariuszp napisał:


I po zastanowieniu się doszedłem że... fatalny poziom trudności.


Bo ja wiem?
Po przejściu Batman AK i odpoczynku od trzeciego Wieśka, wróciłem sobie do Unity i tutaj walka z dwoma, trzema przeciwnikami to już wyzwanie, a z większą ilością to już w ogóle. Zwłaszcza, że wystarczy jeden błąd i całą misję trzeba zaczynać od nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować