Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sniper Ghost Warrior 3 - zobacz prawie 25 minut czystej rozgrywki

14 postów w tym temacie

1. Wygląda bardzo ładnie (CI Games nauczyło się wreszcie obsługiwać Cry Engine?).
2. Działa tragicznie, spadki klatek widoczne gołym okiem. Wiem, wiem, to jest pre-alpha, ale ja już w żadne "do premiery to poprawimy" nie wierzę...
3. Demo znudziło mnie w połowie - to źle wróży.
4. Pod względem mechaniki zapowiada powtórka z części 1 i 2. Wystarczy oddać jeden "niekryty" strzał i wszyscy przeciwnicy w promieniu 100 kilometrów wiedzą gdzie jest gracz. Co tam tłumik, co tam odległość 300 metrów, słaba widoczność i kamuflaż... Do tego wrogowie z kałachami prują do gracza celniej (na dystansie kilkuset metrów), niż gracz ze swoją sniperką.

Jeżeli gra będzie polegać na oddawaniu 1 strzału i ucieczce przed armią magicznie zaalarmowanych i dokładnie znających pozycję gracza przeciwników, to ja (znowu) podziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Gra wygląda bardzo przeciętnie. Kiepskie tekstury, bardzo słabe modele postaci.
2. Tragiczne spadki FPS.
3. Nudy od pierwszych minut.

Zapowiada się słabo - niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Wygląda bardzo ładnie (CI Games nauczyło się wreszcie obsługiwać Cry Engine?).
1. Gra wygląda bardzo przeciętnie. Kiepskie tekstury, bardzo słabe modele postaci.

któryś z was kłamie diabły jedne!

A tak poważnie to się chyba naprawdę uparli, żeby zrobić chyba z 10 części, aż w końcu się uda? Niech może spróbują zrobić RPG....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I w końcu CI Games pokazało całemu światu fragment rozgrywki, który był zapprezentowany na targach E3 w LA. Fajnie to wygląda i mam nadzieję że gra finalnie będzie wyglądało jeszcze lepiej. Ciekawi mnie fabuła gry z otwartym światem, jak to będzie wyglądało i co z misjami, które musimy defakto zaplanować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra wygląda dobrze, ma bardzo dobry odbiór na świecie. Mało spostrzegawczym proponuję zwrócić uwagę na napis "pre alpha" w prawym dolnym rogu...

Mnie się podoba i to bardzo, prawdziwe sniperskie AAA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - jeśli pre-alpha ma tłumaczyć te spadki klatek, to niech tak i będzie. tez jestem mało ufny w obiecanki "potem się poprawi, na premierę będzie cycuś" ale też nie popadajmy w paranoję i nie twierdźmy, ze producent na siłę chce sprzedawać coś złego, złego az tak bardzo, ze można tę wadę zdiagnozowac na ostro po obejrzeniu 24 minut filmiku:) Swoją droga, to co za pacany w tych Stanach siedzą, skoro klatki tak strasznie spadają, a oni pozytywnie coś takiego recenzują. Coś mi ciężko w to uwierzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napinasz sie niepotrzebnie - "pacany" itp. Wszyscy zauważają spadki klatek ale biorąc pod uwagę etap produkcji gry nie robią z tego powodu shitstormu i tyle. Teraz ocenia się ogólny zamysł gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie się nawet podoba :) Pomijając spadki płynności (pre-alpha przecież), to jest całkiem fajnie. Ciche zabójstwa kuleją, szczególnie dźganie nożem w klate. Żołnierze mają przecież grube kurtki, kamizelki i tak dalej, więc lepiej przydusić i w gardło. No i wg mnie kryjówka jest nieco zbyt blisko obszaru misji, ale to jest typowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze.

To jest pre-alpha - cały czas pracujemy nad grą i na pewno w finalnym produkcie nie będzie takich spadków. Gra będzie zupełnie nowym doświadczeniem, nieporównywalnym do 1 i 2. Ta gra nie będzie polegać na oddawaniu jednego strzału i ucieczce ;)


> 1. Wygląda bardzo ładnie (CI Games nauczyło się wreszcie obsługiwać Cry Engine?).
> 2. Działa tragicznie, spadki klatek widoczne gołym okiem. Wiem, wiem, to jest pre-alpha,
> ale ja już w żadne "do premiery to poprawimy" nie wierzę...
> 3. Demo znudziło mnie w połowie - to źle wróży.
> 4. Pod względem mechaniki zapowiada powtórka z części 1 i 2. Wystarczy oddać jeden "niekryty"
> strzał i wszyscy przeciwnicy w promieniu 100 kilometrów wiedzą gdzie jest gracz. Co tam
> tłumik, co tam odległość 300 metrów, słaba widoczność i kamuflaż... Do tego wrogowie
> z kałachami prują do gracza celniej (na dystansie kilkuset metrów), niż gracz ze swoją
> sniperką.
>
> Jeżeli gra będzie polegać na oddawaniu 1 strzału i ucieczce przed armią magicznie zaalarmowanych
> i dokładnie znających pozycję gracza przeciwników, to ja (znowu) podziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe CI Games trzymamy za słowo :D Wiadomo płynność gry to jedna z pierwszorzędnych rzeczy na które zwraca gracz uwagę. Ciekawi mnie co to znaczy, że Sniper: Ghost Warrior 3 będzie zupełnie nowym doświadczeniem, a 1 i 2 nie będą mogły się z nią równać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> 1. Wygląda bardzo ładnie (CI Games nauczyło się wreszcie obsługiwać Cry Engine?).
> 2. Działa tragicznie, spadki klatek widoczne gołym okiem. Wiem, wiem, to jest pre-alpha,
> ale ja już w żadne "do premiery to poprawimy" nie wierzę...
> 3. Demo znudziło mnie w połowie - to źle wróży.
> 4. Pod względem mechaniki zapowiada powtórka z części 1 i 2. Wystarczy oddać jeden "niekryty"
> strzał i wszyscy przeciwnicy w promieniu 100 kilometrów wiedzą gdzie jest gracz. Co tam
> tłumik, co tam odległość 300 metrów, słaba widoczność i kamuflaż... Do tego wrogowie
> z kałachami prują do gracza celniej (na dystansie kilkuset metrów), niż gracz ze swoją
> sniperką.
>
> Jeżeli gra będzie polegać na oddawaniu 1 strzału i ucieczce przed armią magicznie zaalarmowanych
> i dokładnie znających pozycję gracza przeciwników, to ja (znowu) podziękuję.

300 m i ty uważasz że to jest odległość dla snajpera? OK nie mam więcej pytań do ciebie.

SGW ja zawsze lubiłem ten tytuł już od pierwszych reklam części pierwszej wiedziałem że ten tytuł przypadnie mi do gustu, bo nie jest to typowe mordobicie, ale "precyzyjna" zabawa. Broń to można powiedzieć mój konik:) i lubię sobie postrzelać. Nie będę się rozpisywał żę 1 była taka a 2 taka... Obie miały swoje za jak i przeciw obie posiadam i w obie gram. ALE - trzecia odsłona wygląda miażdżąco pod względem grafiki, jakość i co najważniejsze Otoczenia i klimatu. Spadki FPS mnie nie ruszają kiedyś się grało przy 15-20 klatkach i nikt nie płakał, oczywiście fajnie będzie mieć stałe 60 fps ale na pewno nie będę płakał jak tego nie będę miał. Dobry gracz poradzi sobie w każdych warunkach:). Jeśli już są tutaj głosy CIgames to proszę o informacje na temat drona jakiś ciekawy zarys tego gadżetu bo wygląda super, hakowanie kamer i systemów alarmowych,. No wiele informacji można wyciągnąć z tego filmiku, i widzę że są dość ciekawe. Oj kiedy premiera:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować