Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Deus Ex: Mankind Divided - bossów można pokonać poprzez... rozmowę!

31 postów w tym temacie

Moim zdaniem taka opcja powinna być w każdym poważnym rpgu. Inne zakończenie gry niż poprzez bezpośrednią walkę. I ja właśnie tak tę grę zamierzam przejść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak się przygotuję na ewentualne walki kupując Tytana(czy jak tam nazywał się ten upgrade co rozwalał wszystko na około) czy jakikolwiek odpowiednik tego będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo już może, w którym miesiącu przypadnie premiera Mankind Divided?
Potyczki słowne w Human Revolution były świetnie i bardzo satysfakcjonujące. Rozszerzenie tego elementu na bosów to ogromny plus dla ludzi preferujących podejście stealth.

Dobrze, że do cRPGów wracają stare rozwiązania. W Fallout można było pokonać Richarda Moreau poprzez rozmowę. W pewnym stopniu podobnie było z Sionem w KotOR 2 czy Sarem i Illusive Manem w ME 1 i 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2015 o 14:29, radziodm napisał:

Kratos w wersji REMASTERED jest gejem...tak twierdzi studio w Santa Monica...News news
news(pamietajcie byłem pierwszy...)


Trolli i spamerów tutaj nie chcemy - BAN za trolling i spam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.07.2015 o 12:40, dariuszp napisał:

I to się chwali :-D Wreszcie ktoś ma jaja żeby zrobić to co między innymi Fallout zrobił
dobre 20 lat temu.

https://www.youtube.com/watch?v=RaJ9RI1xDDU


Ale i tutaj zrobiono to z głową, gdyż należało uprzednio zdobyć odpowiednie informacje od Vree.
Żeby nie okazało się, że w Mankind Divided wyglądać będzie to tak:
Boss:"Jestem zły, groźny i cybernetyczny, padnij przede mną na kolana i błagaj o litość!"
Heros:[speech check]"Poddaj się, osiłku"
Boss:"OK. Sorki, poniosło mnie."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Deus Ex 1 też była opcja pokonania jednego z bossów (Gunthera) poprzez rozmowę. Należało w tym celu zdobyć wcześniej odpowiednie informacje. I mam nadzieję, że tak też zostanie to tutaj rozwiązane, a nie tak jak w Deus Ex HR, albo grach bioware gdzie wystarczyło mieć odpowiedni skill czy reputację by uzyskać nowe magiczne opcje dialogowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jest tutaj ktoś kto przegadał Golema Daerhenny z Wiedźmina 2? :) Uwielbiam takie motywy we wszelakich grach. A nowego Deusa teraz oczekuję jeszcze bardziej.

W pierwszym Deusie zarówno Gunthera jak i Anne Navarre można było ''pokonać'' rozmową :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować