Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dota 2: Reborn - test wersji beta

13 postów w tym temacie

Ta różnorodność map brzmi ciekawie, a DOTA 2 kusi mnie już od dłuższego czasu. Póki co siedzę w obozie największej konkurencji, ale nie wykluczam zmiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś średnio chce mi się wierzyć w te dane Riotu. Fajnie, może ich gra jest popularniejsza, ale numerki może rzucać każdy. W przypadku gier Valve''a czy nawet Steamowych jest dużo możliwości, że to sprawdzić przez SteamAPI, czy inne zewnętrzne strony, które się tym zajmują. Natomiast Riot... cóż, rzuca cyferki, brak poparcia, tłumaczenia, że przecież w Chinach nie da się policzyć ilości graczy, a jakoś DotA we współpracy Perfect Worlda takie dane udostępnia (chociażby Dotabuff/Dotamax).

Co do zmniejszenia lagów, chodziło tutaj pewnie o lekki freeze gry na samym początku rozgrywki, gdy modele postaci, rzeczy kosmetyczne i wszystkie rzeczy związane z postaciami są wczytywane. W Rebornie działa to zdecydowanie szybciej i płynnie. A grafika troszkę zmieniła się na plus, chociażby rzeka, czy tekstury drzew i podłoża.

Osobiście muszę powiedzieć, że jakimś dziwnym cudem 60FPS w Rebornie jest bardziej płynne niż 120FPS w starym kliencie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@up: mówiąc delikatnie to rozmijasz się z prawdą o szerokość kontynentu.
RITO jest spółką akcyjną i jako taka jest zobowiązana do publikacji kwartalnych (bądź o innym przedziale czasowym) raportów dla aukcjonariuszy i prawdziwość zawartych w nich danych jest obostrzona wieloma rygorami prawnymi. Więc to nie są wyssane z palca numerki, a ty po prostu hejtujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Więc to nie są wyssane z palca numerki, a ty po prostu hejtujesz.

Klasyczny butthurt fanboja DOTA2, który nie może się wyleczyć z kompleksów względem LoLa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dota nie prześcignie LoLa zmieniając silnik. Problem (chociaż jak dla mnie to żaden problem) leży w podstawowych założeniach, co już było wałkowane tysiące razy - Dota jest po prostu dużo trudniejsza do nauczenia się, dlatego LoL jest popularniejszy i nie sądzę, żeby to się kiedykolwiek zmieniło.

Co oczywiście nie znaczy, że Dota ma się przestać rozwijać, bo nie o to chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.08.2015 o 03:19, KeyserSoze napisał:

> Więc to nie są wyssane z palca numerki, a ty po prostu hejtujesz.

Klasyczny butthurt fanboja DOTA2, który nie może się wyleczyć z kompleksów względem LoLa
:)

Jak ja lubię czytać wyważone i rzeczowe komentarze pana redaktora, fanboja LoL''a zresztą :)

DOTA2 czegokolwiek nie zrobi u mnie nie ma szans, LoL też już poszedł w odstawkę, wszystko to zwyczajnie z braku czasu. Wolę coś mniej absorbującego jak HotS, ale fajnie że Valve nie spoczęło na laurach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.08.2015 o 02:03, Runners_High napisał:

Jak ja lubię czytać wyważone i rzeczowe komentarze pana redaktora, fanboja LoL''a zresztą
:)


Nie jestem fanbojem LoLa, uważam, że DOTA2 jest równie dobrą grą i że razem ze strasznie fajnym Smite tworzą trójcę najbardziej wartych uwagi gier w tym gatunku. Nie gram na serio ani w DOTA ani w Smite, bo to MOBA, za dużo musiałbym się uczyć tamtych dwóch, żeby być choć w połowie takim dobrym jak w LoLu, więc mija się to z celem. A HotS jest za lajtowy, grając w niego miałem głupie uczucie jakbym z Formuły 1 przesiadł się do gokartów. Niby wesoło, ale jakoś tak za dziecinnie na dłuższą metę.

Co nie zmienia faktu, że uważam, że fani DOTA2 mają głębokie kompleksy względem wielokrotnie bardziej popularnego LoLa i próbują go deprecjonować przy każdej okazji, zwykle niesłusznie. Tekst "numerki może wrzucać każdy" wpisuje się idealnie w takie zachowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować