Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gamescom 2015: zabójcza Lara Croft w nowym gameplayu z Rise of the Tomb Raider

26 postów w tym temacie

Rise of the Mass Murderer, rety. A liczyłem po cichu na to, że panowie z Crystal podarują sobie jednak tego typu sekwencje (masowa eksterminacja obozu adwersarzy plus "boss").

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha, podwójny headshot łukiem. Bardzo filmowa rozgrywka. Super duży świat do eksploracji (x razy większy niż ta inna gra z otwartym światem!).

Bardzo się postarali żebym tej gry nie kupił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.08.2015 o 18:55, Niflheim napisał:

Bardzo się postarali żebym tej gry nie kupił.


Mnie się tam bardzo podoba. Więcej tego samego co w jedynce + rozgrywka a la Uncharted pomieszany z AC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.08.2015 o 19:29, elmartin napisał:

Kurczę, to Drake czy nawet Joel nie siali takiego spustoszenia jak Lara
Croft
, chyba trochę przesadzili.
I tyle po skradaniu ;(


Grałem w trzy części Uncharted i nie zgodzę się z tym, że nie siał ;) Tyle tylko, że Drake przeważnie strzelał z broni palnej, a nowa Lara ma bogatszy arsenał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.08.2015 o 19:31, lis_23 napisał:


Grałem w trzy części Uncharted i nie zgodzę się z tym, że nie siał ;) Tyle tylko, że
Drake przeważnie strzelał z broni palnej, a nowa Lara ma bogatszy arsenał.

>

Ale ten styl zabijania. To mi tak nie pasuje do młodej Lary, że aż trudno to wyartykułować ;) Miałem nadzieję na prawdziwe przechodzenie po cichu, ewentualnie jakieś duszenie. Coś jak w The Last of Us.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O! Ale ładnie przycięte te krzaki. Jak równo! A te fragi! Istny miód.
Jestem pod niemałym wrażeniem... Dokładnie jak to przystało na Manhunt: Rise of Lara Croft. Ta marka jednak zmierza w dobrym kierunku, a już się bałem, że jednak wybiorą jakieś nudne rozwiązywanie zagadek czy eksplorowanie grobowców i poszukiwanie tajemniczych artefaktów. Bez jakiejś armii do pokonania ta gra nie byłaby tym samym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.08.2015 o 18:55, Niflheim napisał:

Aha, podwójny headshot łukiem.


Przeczytałem, nie uwierzyłem, kliknąłem niusa, przewinąłem filmik, trafiłem na odpowiednią scenę, ryknąłem śmiechem, zamknąłem kartę przeglądarki.

I tak mniej więcej wygląda historia mojego zainteresowania tym tytułem. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 04.08.2015 o 20:02, Adjatha napisał:


Przeczytałem, nie uwierzyłem, kliknąłem niusa, przewinąłem filmik, trafiłem na odpowiednią
scenę, ryknąłem śmiechem, zamknąłem kartę przeglądarki.

I tak mniej więcej wygląda historia mojego zainteresowania tym tytułem. ;)


Oj tam, Legolas strzelał dwoma strzałami na raz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gra wygląda tak samo jak ten Remaster. Az się sam dziwię. Gdyby nie te dodatkowe sztuczki powiedział bym ze to DLC. Dalej jest ładnie ale jak tak ma wyglądać postęp to słabo widzę przyszłość .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.08.2015 o 19:40, elmartin napisał:

Miałem nadzieję na prawdziwe przechodzenie po cichu, ewentualnie jakieś duszenie.
Coś jak w The Last of Us.

What else...
Zróbmy z tego co jest dość unikatowe na masową skale ? żeby każda gra to miała rajt ? ;> o to chodzi ?
Mnie się podoba. Filmik robi wrażenie. Drzewa jak i krzaki też na plus. Choć ten podwójny Head shot może wydawać się przegięciem ale co tam... przeca to LARA. Kobieta z jajami :P
BTW: Chcesz być "Silent Assasinem"? to zagraj w Hitmana i po kłopocie. ;-)

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.08.2015 o 20:04, lis_23 napisał:

Oj tam, Legolas strzelał dwoma strzałami na raz ;)


Ale nie walił headshotami, przy Larze to Legolas jak ciota wypada.

PS: W FC4 można było pięcioma naraz strzelać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.08.2015 o 21:13, Braveheart napisał:

Zróbmy z tego co jest dość unikatowe na masową skale ? żeby każda gra to miała rajt ?
;> o to chodzi ?


Wait, czyli uważasz tą rozwałkę z filmiku za unikatową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2015 o 01:10, Sanders-sama napisał:

Wait, czyli uważasz tą rozwałkę z filmiku za unikatową?

Nie. Mówiąc unikat, miałem na myśli skradanie się i ciche zabijanie bez efektywnych ochów, achów, strzelanin, i wybuchów na ekranie =)

Minie parę lat i coś czuję, że w każdym pierwszym lepszym tytule będzie takowa możliwość. [Przejdź grę w rodzaju "Die Hard" albo "Silent"] przez co chociażby taki Hitman przestanie się wyróżniać swoim, że tak to ujmę "stylem" ;-)
Tyle ode mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować