Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Diablo III - jakie zmiany w trybie przygodowym wprowadzi aktualizacja 2.3.0?

15 postów w tym temacie

Oczywiste rzeczy zajmują im całe lata, od premiery RoS ludzie psioczyli na Realm of Trials, który dodali ot tak mimo że na PTR nie było czegoś takiego, a dopiero teraz po 1,5 roku usuwają i dają wybieraną listę, który level chcesz pograć. Gra fajna, ale na krótkie sesje, bo nie ma za bardzo co robić, jak zdobędziesz w miarę zaawansowany zestaw przedmiotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest co robić, ale głównie dla fanatyków, można mieć dobrego seta, ale ci, którzy stoją wysoko w leaderboards mają sprzęt gdzie wszystko jest BiS i nie odbiega więcej niż 5% od max rolli, do tego nabite paragony do takiego poziomu, że w społeczności jest spory rozłam co do tego czy nie powinno się wprowadzić cap, bo botting i exploity są na porządku dziennym. Niestety, ale w tej chwili jak się chce być chociaż w top 100 to marne szanse, że bez Thud kiedykolwiek się tam znajdziemy (m.in pokazje gdzie są w rifcie pylony i jakie są affixy rare i elite mobów). Przez to wszystko dla normalnych graczy wszystko polega na strzeleniu sobie jednego czy dwóch riftów na odstresowanie, bo poza farmą i wbijaniem kolejnych paragonów a co za tym idzie GR nie ma czego w D3 szukać. Bossowie nie stanowią wyzwania są tylko gąbką pochłaniającą obrażenia, swoistym dps meter.
W PoE, na który ostatnio się obraziłem, bo nie chcieli mi zwrócić nawet części itemów na okradzionym koncie, mamy trochę więcej możliwości robienia endgame, od Atziri, przez nowych bossów w 4 akcie, przez mapy, ligi i runy. Diablo potrzebowałoby czegoś świeżego bo same GR to trochę mało. Mimo to jestem ciekawy nowych rzeczy w patchu 2.3, głównie kostka da dużo ciekawych możliwości. Znowu dla bardziej standardowych graczy bo w mecie będzie jeden słuszny build i farma paragonów w nieskończoność, ale przynajmniej będzie możliwość robienia tych GR 40-50 na spokojnie na kilku różnych buildach co trochę przerwie monotonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobają mi się zwłaszcza te zmiany odnośnie surowców, bo było to niezbalansowane - Wymagania 75 czy 50 porcji pyłu i tylko 5 kryształów? - Coś tu było zdecydowanie nie tak. Nie uśmiechało mi się wiecznie biegać za niebieskimi, jak przemiana właściwości nie poszła po naszej myśli. Reszta jest ok. Liczyłem że nowy sezon odpalą 10 sierpnia (chyba miałoby to sens), ale w związku z tym że na razie jest cisza odnośnie zakończenia obecnego sezonu, to nie nastrajałbym się optymistycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

".... zostaną także usunięte fragmenty kluczy szczeliny."

A ja maniak mam kluczy grubo ponad 2000 :> :> xD xD [Screen poniżej]. Zużycie ich wydawało się nieskończonością :O Ale lepiej mieć jak nie mieć. Dobrze bo miejsce w skrzyni się przyda mimo iż i tak jest go dość sporo :P
Cieszy mnie sprawa ze zleceniami bo praktycznie nikt ich nie robił. Nie były tak wydajne pod względem farmy jak i expa jak Rifty czy G-Rifty.
Jak już się je robiło to po to by zdobyć Pierścień Królewskiej Wspaniałości który daje tylko 1 akt. Zmiany na spory plus i wszystko of kors za darmo. :)
Blizzard <3

Spoiler

:3 :3 :3 :3 :3 ]:-> ]:-> ]:->

20150805175103

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To już trzeci news dotyczący patcha (który jeszcze nawet nie wyszedł) do D3. A może by tak napisać coś (chociażby recenzję) o dodatku do Path of Exile, który jak na razie doczekał się tylko jednego krótkiego artykułu na temat beta testów rozszerzenia (było to ponad 4 miesiące temu), a który zdecydowanie zasługuje na więcej uwagi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2015 o 17:55, Braveheart napisał:

Cieszy mnie sprawa ze zleceniami bo praktycznie nikt ich nie robił.

Jak fajnie być w mniejszości. :3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim sezonie jak już thud dyktował ranking byliśmy razem z kumplem [pozdro tofik]w top 100. Przez dobre 90% czasu miedzy top 25 a 50. Jak sie chce, to się da. Rank krzyżowców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2015 o 19:24, Zekzt napisał:

W poprzednim sezonie jak już thud dyktował ranking byliśmy razem z kumplem [pozdro tofik]w
top 100. Przez dobre 90% czasu miedzy top 25 a 50. Jak sie chce, to się da. Rank krzyżowców.

Siemanko

Pewnie, że się da. Wszystko się da. Tylko trzeba chcieć grac i poświęcić temu czas. Ludzie to by zapewne chcieli endgame po 5 godzinach gry i żeby każdy był w top 100.... No i też trzeba zejść na ziemię bo ludzie chyba zapomnieli czym jest Diablo [mowa tu o gatunku jaki reprezentuje] a to czego ludzie oczekiwali po tej grze... Bóg wie jakiego wielkiego tworu bo przecież kazali nam czekać na trzecią część tyle lat .... G prawda. Tu trzeba bić pomiot i co gorsza trzeba lubić bić pomiot bo pomiotu plugawego do zabicia jest nieskończenie wiele :> :> :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> W poprzednim sezonie jak już thud dyktował ranking byliśmy razem z kumplem [pozdro tofik]w
> top 100. Przez dobre 90% czasu miedzy top 25 a 50. Jak sie chce, to się da. Rank krzyżowców.

Dać się da co nie znaczy, że problem nie istnieje. Jesteś na gorszej pozycji względem ludzi używających thuda, a wielu z tych co mają już topowe miejsca bezczelnie zamieszczają filmiki z ich zdobycia, kiedy z niego korzystali. Ja wiem, że i tak nie mam dość czasu na taką farmę, ale dla mnie to trochę niefajne, że sytuacja wygląda tak a nie inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że problem jest. Nie byl bym w stanie wbić się bez thuda do top 5. Nie mialem nawet ochoty sie ganiać z cwaniakami w top 50 na koniec sezonu. Ot tylko rzuciłem, że top 100 wcale nie jest nieosiągalne bez cheatów ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiście, że problem jest. Nie byl bym w stanie wbić się bez thuda do top 5. Nie mialem
> nawet ochoty sie ganiać z cwaniakami w top 50 na koniec sezonu. Ot tylko rzuciłem, że
> top 100 wcale nie jest nieosiągalne bez cheatów ;-)

No to tutaj się przyznaję do błędu dla mnie, głównie z uwagi na czas i połączenie, a ostatnio przesiadke na win 10 ( spike''i w zużyciu cpu) o top 100 mogę pomarzyć, ale śledzę uważnie co się dzieje i niestety sytuacja nie napawa optymizmem. Plus oparcie gry w dużej mierze o farmę paragonów przy jednoczesnym słabym zwalczaniu botów aż się prosi o problemy.
Tak czy owak sam adventure mode dalej pozostanie raczej czymś w rodzaju wejściówki niż głównym miejscem do farmy. Wciąż brakuje jakichś innych wyzwań niż GR, a nie każdy lubi się ścigać ze stoperem i w zasadzie robić na okrągło to samo i żeby nikt mnie źle nie zrozumiał ten gatunek polega na grindzie, ale nawet ten można urozmaicić bądź dodać jakieś ciekawsze cele do osiągnięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2015 o 20:52, Afgncap napisał:

Tak czy owak sam adventure mode dalej pozostanie raczej czymś w rodzaju wejściówki niż
głównym miejscem do farmy. Wciąż brakuje jakichś innych wyzwań niż GR, a nie każdy lubi
się ścigać ze stoperem i w zasadzie robić na okrągło to samo i żeby nikt mnie źle nie
zrozumiał ten gatunek polega na grindzie, ale nawet ten można urozmaicić bądź dodać jakieś
ciekawsze cele do osiągnięcia.

Wszystko fajnie pięknie tylko mi się osobiście wydaje, że mamy tu do czynienia z polityką "paznokcia, palca i ręki". [a i pewnie ciała by zbrakło :P] Pewnie, że Niebiescy mogli by to wprowadzić. Jakby chcieli to i by co dwa miesiące dawali jakiś nowy kontent albo nowy tryb. Wydaje mi się, że wszystko dawkują równomiernie. Graczy i tak jest od cholery a zanim się obejrzymy zapowiedzą kolejny dodatek. [Przecież Przepowiednie trzeba jakoś zakończyć] i na 100% są teraz na nim skupieni a co dodadzą w nowym dodatku ? na bank ilvl 80 oraz tonę nowego EQ, może nawet i kolejną klasę!! Czuję to w kościach. Co do reszty nie jestem wstanie sobie nawet wyśnić. :P Może jakiś nowy system farmy, nowe lokacje, nowe wyzwania. Oni wiedzą co robią. :). Ludzie by chcieli cały czas coś nowego i nowego. Jakby mieli zaśmieconą psychikę. Tylko brać i co raz to więcej chcieć bo zaraz poprzednia rzecz by nudziła. Tak samo jest z kawiorem. Jedzony dzień w dzień przestaje być rarytasem ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Wszystko fajnie pięknie tylko mi się osobiście wydaje, że mamy tu do czynienia z polityką
> "paznokcia, palca i ręki". [a i pewnie ciała by zbrakło :P] Pewnie, że Niebiescy mogli
> by to wprowadzić. Jakby chcieli to i by co dwa miesiące dawali jakiś nowy kontent albo
> nowy tryb. Wydaje mi się, że wszystko dawkują równomiernie.

Tak naprawdę od premiery RoS robimy dokładnie to samo, czyli rifty, potem dodali rifty na czas, to równomiernie oznacza w praktyce niezmiernie rzadko. Dodają ułatwiacze życia, ale w zasadzie nie ma żadnej endgameowej alternatywy.

Graczy i tak jest od cholery
> a zanim się obejrzymy zapowiedzą kolejny dodatek. [Przecież Przepowiednie trzeba jakoś
> zakończyć] i na 100% są teraz na nim skupieni a co dodadzą w nowym dodatku ? na bank
> ilvl 80 oraz tonę nowego EQ, może nawet i kolejną klasę!! Czuję to w kościach. Co do
> reszty nie jestem wstanie sobie nawet wyśnić. :P Może jakiś nowy system farmy, nowe lokacje,
> nowe wyzwania. Oni wiedzą co robią. :). Ludzie by chcieli cały czas coś nowego i nowego.
> Jakby mieli zaśmieconą psychikę. Tylko brać i co raz to więcej chcieć bo zaraz poprzednia
> rzecz by nudziła. Tak samo jest z kawiorem. Jedzony dzień w dzień przestaje być rarytasem
> ;-)

Ale mi nie zależy tyle na nowej klasie czy wyższym levelu, bo to właściwie sztuczne granice i niewiele znaczące dodatki. O ile lepiej byłoby gdyby byli jacyś fajni bossowie, ewentualnie revamp istniejących tak żeby byli wyzwaniem, ale jednocześnie sypnęli lootem i expem, może coś innego, nie wiem sam. Po prostu w tej chwili nie widzę nic poza GR''ami do robienia. Po zrobieniu kilkuset/kilku tysięcy nawet riftów po prostu skórki na przeciwnikach, lokacje nie mają tak naprawdę żadnego znaczenia, za to to czy robisz run na czas, czy robisz jakieś zadania, czy robisz event, czy masz jakiś challenge run albo bijesz naprawdę ciężkiego bossa, to już są wybory, które dla mnie np. mają znaczenie i których mi brakuje. Coś takiego wprowadziłoby też dywersyfikację buildów postaci, bo różne tryby mogłyby wymagać trochę innego podejścia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.08.2015 o 17:55, Braveheart napisał:

".... zostaną także usunięte fragmenty kluczy szczeliny."

A ja maniak mam kluczy grubo ponad 2000 :> :> xD xD [Screen poniżej]. Zużycie ich
wydawało się nieskończonością :O Ale lepiej mieć jak nie mieć. Dobrze bo miejsce w skrzyni
się przyda mimo iż i tak jest go dość sporo :P


I tak oto, przypieczętowałeś ("chyba") swoją nagrodę "od gramoicza dla gramowicza", do tego raczej za sprawą Butchera i ksywki (z mojego najleprzego filmu wszech czasów o Williamie W.) ... ale - poczekaj na potwierdzenie (jestem na urlopie), musze wyniki puścić w każdym wątku, w któym dałem cynk! ... :P

PS: z reszta frekfencja o zdobycie "knigi" była nikła ... Gumisiek - sorrry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować