Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Graliśmy w Assassin`s Creed: Syndicate, które urzekło nas klimatycznym Londynem - Gamescom 2015

20 postów w tym temacie

gram.pl

Rok bez Asasynów rokiem straconym! Tym razem miast dwóch oddzielnych gier dostaniemy jedną... ale za to z dwójką bohaterów! Po zagraniu w pokazowe demko stwierdziliśmy jasno - wirtualny Londyn potrafi zachwycić!

Przeczytaj cały tekst "Graliśmy w Assassin's Creed: Syndicate, które urzekło nas klimatycznym Londynem - Gamescom 2015" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ani słowem nie wspomniałeś o tym jak gra chodzi? Po zeszłorocznej wtopie z Unity to powinna być pierwsza rzecz do omówienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2015 o 13:07, Adan napisał:

Dlaczego ani słowem nie wspomniałeś o tym jak gra chodzi? Po zeszłorocznej wtopie z Unity
to powinna być pierwsza rzecz do omówienia.


Z tego co czytałem na forach i oglądając filmiki od youtuberów gra działa o wiele lepiej gdyż nie ma tych masakrycznych tłumów ktore zarzynają hardware konsol. Chociaż i tak niektórzy zauważyli spadki fps więc cholera wie jak to w praktyce będzie wyglądać. Co do samej rozgrywki to ten sam wałkowany od lat AC czyli skradanie i walka ta sama od lat. Oczywiście nie obeszło się bez porównań do serii Arkham a mianowicie do drugiej części cyklu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2015 o 13:07, Adan napisał:

Dlaczego ani słowem nie wspomniałeś o tym jak gra chodzi?

Na targach na pewno była wersja różniąca się od wersji finalnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.08.2015 o 14:21, Zdzichacz napisał:

Na targach na pewno była wersja różniąca się od wersji finalnej.

Cym niby?
Jakoś finalna wersja Unity nie różniła się niczym od tej z targów,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2015 o 14:27, lis_23 napisał:

Jakoś finalna wersja Unity nie różniła się niczym od tej z targów,


Ehem downgrade był
- Tesselacja nie była zaimplementowana w pełni.
- Zubożone otocznie jesli chodzi o detale zwłaszcza wnętrza.
- Zasięg renderowania jest w finalnej wersji zmniejszony względem wersji z targów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.08.2015 o 14:48, Numenpl napisał:


Ehem downgrade był
- Tesselacja nie była zaimplementowana w pełni.
- Zubożone otocznie jesli chodzi o detale zwłaszcza wnętrza.
- Zasięg renderowania jest w finalnej wersji zmniejszony względem wersji z targów

Tesselaxcji nie ma chyba w ogóle, ale reszty nie zauważyłem, a grę ukończyłem tydzień temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.08.2015 o 13:07, Adan napisał:

Dlaczego ani słowem nie wspomniałeś o tym jak gra chodzi? Po zeszłorocznej wtopie z Unity
to powinna być pierwsza rzecz do omówienia.

Bo najlepiej to jakby gra miała piękną grafikę, super fizykę i tłumy na ulicach a to wszystko na 5-cio letniej karcie graficznym i procesorem FX-6300

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.08.2015 o 21:21, Snafu napisał:

Bo najlepiej to jakby gra miała piękną grafikę, super fizykę i tłumy na ulicach a to
wszystko na 5-cio letniej karcie graficznym i procesorem FX-6300


Do tego 2GB RAMu i Windows XP ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.08.2015 o 21:21, Snafu napisał:

Bo najlepiej to jakby gra miała piękną grafikę, super fizykę i tłumy na ulicach a to
wszystko na 5-cio letniej karcie graficznym i procesorem FX-6300

Wszystko jasne, z Unity wszystko było git, tylko ludzie próbowali odpalać je na jakichś złomach. I konsolach. A jak te tłumy ludzi w grze tak zajeżdżały sprzęt to powinni je wywalić, przecież widzieli jak ta gra działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szału nie ma. Drugiej części na pewno nie przeskoczą więc chociaż niech nie będzie gorzej niż w Unity.A to że ma bugi to normalne. Ta seria nigdy nie była wzorem optymalizacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Assassin’s Creed skończył się wraz z częścią Brotherhood. Syndicate pewnie kupię, ale mam nadzieję, że będzie mniej niż w ostatniej wersji przenikających się tekstur i szaleństw kamery w małych pomieszczeniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2015 o 01:38, Adan napisał:

> Bo najlepiej to jakby gra miała piękną grafikę, super fizykę i tłumy na ulicach
a to
> wszystko na 5-cio letniej karcie graficznym i procesorem FX-6300
Wszystko jasne, z Unity wszystko było git, tylko ludzie próbowali odpalać je na jakichś
złomach. I konsolach. A jak te tłumy ludzi w grze tak zajeżdżały sprzęt to powinni je
wywalić, przecież widzieli jak ta gra działa.


Co wywalić? Konsole? Konsole nie są jakoś nadzwyczaj potężne, ba, nie są mocnym sprzętem. Unity niestety jednym krokiem było w następnej generacji co skończyło się jak się skończyło. Te tłumy ludzi i powiewające ubrania czy inne szmaty musiały skądś brać moc obliczeniową. Co do komputerów to tak, masz rację. Spora część na forum UBI narzekało że gra nie działa, zacina się i w ogóle. Co się okazywało potem, komputer nie spełniał MINIMALNYCH wymagań i ludzie się oburzali "bo jak to?! JA NIE POGRAM NA SWOIM KOMPIE? PRZECIEŻ JEST MOCNY"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2015 o 12:56, Snafu napisał:

Co wywalić? Konsole? Konsole nie są jakoś nadzwyczaj potężne, ba, nie są mocnym sprzętem.
Unity niestety jednym krokiem było w następnej generacji co skończyło się jak się skończyło.
Te tłumy ludzi i powiewające ubrania czy inne szmaty musiały skądś brać moc obliczeniową.

No spoko, ja to rozumiem. Ale Ubi jest świadome na co mogą sobie pozwolić robiąc gry na te konsole i byli świadomi, że Unity nie było skończone, gdyż późniejszcze patche poprawiały framerate (i nie tylko). Czyli dało się to zrobić lepiej, ale trzeba było grę wydać w listopadzie, żeby się hajs zgadzał. I dlatego byłem ciekaw jak to wyglada z Syndicate. A z wywalaniem to chodziło mi, że jak np. konsole nie wyrabiają to niech tną grafikę, tłumy, cokolwiek jeszcze byle to dobrze chodziło. Choć Ubi zarzekało się, że to nie tłumy ludzi są problemem, ale cholera ich wie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.08.2015 o 17:51, Adan napisał:

A z wywalaniem to chodziło mi, że jak np. konsole nie wyrabiają to niech
tną grafikę, tłumy, cokolwiek jeszcze byle to dobrze chodziło. Choć Ubi zarzekało się,
że to nie tłumy ludzi są problemem, ale cholera ich wie.


Sorry, ale Rewolucja Francuska bez tłumów na ulicach? Co to za Rewolucja?
Ja z Unity miałem tylko jeden, poważny problem: pierwsza anomalia, gdzie gra zwiesiła mi się na pół minuty i gdzie ogólnie przycinała. Później już było ok, ale grę ukończyłem w lipcu, a problemy miałem gdzieś w marcu.
Gorzej chodzi mi Far Cry 4, który uruchamia się w oknie i wywala do pulpitu, jak W3.

Niestety, ale polscy gracze tak już mają, iż oczekują że nowa gra pójdzie im na kilkuletnim złomie. Bawiły mnie te jęki po upublicznieniu wymagań W3: jak to? Oni mają dwurdzeniowy procesor, 2GB RAMu, starą kartę graficzną i WXP i nie pójdzie im polska gra? Jak to w ogóle jest możliwe? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patche coś tam poprawiły, owszem, ale nie znaczącąco. Niestety takie czasy nastały, że skoro do internetu dostep ma większość graczy, to przecież grę będzie można później poprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do unity, to bugi i glitche mogłem policzyć na palcach obu rąk, najwyżej, ale to za sprawą dobrego kompa, 24gb ram, 2x GTX 980 i FX-8350, więc dla mnie wersja premierowa była dobra, dopiero patche gw. mnie trochę ją sknociły.. bo nagle NPC wczytywały się za późno, i nagle zaczęły pojawiać się nie wiadomo skąd.

Ale wróćmy do tematu Syndicate.
Czy autor artykuły, mógł by się wypowiedzieć jak wygląda sytuacja z błędami , glitchami, ścinami, i ogólnym poziomem gry w AC Syndicate ? wiadome że to co nam Ubi przygotowuje i pokazują na oficjalnym kanale to materiał przygotowany starannie by nie było widać żadnego błędu, ale chodzi o wersję alpha/pre alpha w jaką dali wypróbować uczestnikom Gamescon-u, no i wiadome pytanie na jakiej platformie graliście ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli wszystko w normie.
ubisoft ma latke wydawania zle wykonanej gry technicznie na premiere i Unity dolozylo do tego cegielke. Nie wazne, ze komus dzialalo i jaka jest prawda patrzy sie na glosno komentujaca ilosc postow. A jesli dzieki takim postom mozna dostac cos darmo (przy unity dali jakies dlc za darmo ) to tym lepiej- im wiecej hejtu tym lepsza nagroda!
Kompy z mocarnym i drogim srodkiem to elita, a dla elity nie dostosowuje sie gry, tylko dla srednich kompow, posiadacz mocarnego kompa cos utracil przy dostosowaniu gry dla srednich kompow -trudno.
Nawet posiadacz mocarnego kompa moze napisac jakies "ale" typu dobra gra, ale mam biale przerywane linie czy kropki".

Autor artykulu w ogole moze cos pisac o stanie technicznym dostepnego materialu? - ktos jeszcze sadzi ze moga o o stanie technicznym gry pisac, skoro recenzje Unity mogly byc tylko dobre, a ci co chcieli pisac wiecej np. o o stanie technicznym to mogli tylko milczec i nie publikowac recenzji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio Ubi pokazało gameplay z Evie , i już tam zauważyłem błąd, mianowicie przy wystrzeleniu liny, i wspinaniu się, lina znika na chwilę :) pytanie czy ktoś kto grał jak autor artykuły, widział więcej i może coś napisać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować